Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att starta ett eget spel med sina kompisar? Bara trycka Start Game? Verkar inte funka än för mig.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

Min bror har spelat i tjugo minuter nu! Är avis!

Ta hans dator!

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk

Nån mer än jag som inte ens får ERROR? Fick de förut men nu försvinner bara lösenordet ja skrev in o inget händer

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

jag har kommit in nu, kör med core i3 och gtx460 har runt 75fps i 1680x1050 så det flyter på bra, men jag är lite besviken på texturerna. det är också lite laggit

edit: hur skapar man ett spel som bara en polare kan komma in på, med lösen eller nått?!

Har spelet laddat ner så det är grönt? Hade lagg innan när det inte var färdigt (gult)

ESC / Make game public eller ute på character screen finns också public games om du vill joina någon annan.

Permalänk
Medlem

Error 3003, loggar in med battle.net namn, alltså mailen och lösenordet, kommer inte in än.

Är det något annat man ska använda sig utav ? Har inte förstått än :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalaskulan:

Nån mer än jag som inte ens får ERROR? Fick de förut men nu försvinner bara lösenordet ja skrev in o inget händer

Till slut händer det nåt. Får samma sak

Permalänk
Medlem

FÅr error 12, inte en giltig licens

Permalänk
Medlem

Fan vad fattigt. Går ju inte o logga in. Helt meningslöst att ens spela det. Hade de tänkt att man ska pre-order när spelets login inte ens fungerar?

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Level 2

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Funkar både Europe och USA eller bara USA?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Går inte att komma in, servrarna är galet överbelastade

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Har spelet laddat ner så det är grönt? Hade lagg innan när det inte var färdigt (gult)

ESC / Make game public eller ute på character screen finns också public games om du vill joina någon annan.

nä, det hade inte laddat klart så det kan vara det som spökar!

Permalänk
Medlem

hur är det om man har laddat ned EU clienten men väljer US server då?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Här satt vi 6 personer på Teamspek och hade bunkrat upp med läsk och godis och räknade ner till 21:00 slaget. Ingen har kommit in än och det fick bli ett LoL game istället.

Ni som kommit in, vilken server är det ni kommit in på, jag har försökt på både US och EU.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

gå in på options och ändra till AMERICAS. Men de är fullt

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

hur är det om man har laddat ned EU clienten men väljer US server då?

då måste du ha ett us acc för det har jag för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

hur är det om man har laddat ned EU clienten men väljer US server då?

Borde inte spela någon roll eftersom du kan välja realm. SC2 så var ju det inbakat i den klient du laddade ner (silket skitspel) och därför spelade det en roll då.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

hur är det om man har laddat ned EU clienten men väljer US server då?

Det verkar funka. Jag har kommit till startmenyn, dock inte längre än så.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Jag kan logga in på us-realm. Men när jag ska skapa char så får jag Error 3000003 typ:S

Permalänk
Medlem

Kan nån som kommit in förklara lite vad man ska göra? Är det EU eller US servers?? För det mesta får jag "Unnable to connect to servers", "Servers are busy" eller "This account doesn't have Diablo 3 connected to it.". Ska jag bara fortsätta testa eller? Suttit och testat konstant och testat i en halvtimme nu...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Men är det nån alls som kommit in på Europe? Eller är det bara Americas som gäller?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Lvl 9 kom och lira med mig några då!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Kan nån som kommit in förklara lite vad man ska göra? Är det EU eller US servers?? För det mesta får jag "Unnable to connect to servers", "Servers are busy" eller "This account doesn't have Diablo 3 connected to it.". Ska jag bara fortsätta testa eller? Suttit och testat konstant och testat i en halvtimme nu...

Jag har lyckats komma till startmenyn på The Americas. Kan dock inte spela än så länge. Fortsätt försöka bara.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Lite halvirriterande fel som hävdar att man inte har beta nyckel...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kom in på EU och har skapat både en Barbarian och en Monk för att paxa namn, i väntan på att även min polare ska lyckas logga in.
EDIT: Den har visst bytt tillbaks till "The Americas" av sig själv...

Skrivet av Ixos:

Någon mer som får att de inte har ett diablo 3 på deras konto som felmeddelande?

Skrivet av Narien:

Samma här. vet ej hur man fixar...

Jag fick det en gång, startade om klienten och lyckades logga in. Så jag tror inte det är något man personligen kan "fixa"...

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Står att jag behöver BattleTag o skickar mig vidare till battle.net, loggar in o får "An error has occurred"!

EDIT: Nu har jag fixat mig en jävla BattleTag men får "error 37"! Fan va förbannad ja blir!!!

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Jag kom in på EU och har skapat både en Barbarian och en Monk för att paxa namn, i väntan på att även min polare ska lyckas logga in.

Är du säker på att du är inne på eropeiska?

Permalänk

börja med att fixa battetag då

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

Står att jag behöver BattleTag o skickar mig vidare till battle.net, loggar in o får "An error has occurred"!

Samma här

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellaK:

Muslimernas fel, de är ju så många, eller?

say what?

Visa signatur

Nätverksnörd