Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Duktig kille på motocross!

http://www.youtube.com/watch?v=7zeJUHGZRxs&feature=plcp&conte...

Kolla runt lite på tuben idag och hittade denna! går ganska fort som jag ser det iallafall!

ta gärna en titt och ja, jag har erfarenhet av detta och jag måste ju säga att han gasar på ganska bra och har chans att gå långt.

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 60D - Canon 50mm 1.8 - Tamron 70-200

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/92-underhallning-och-medier/...

Har också erfarenhet, dock av att länkar som din skall postas i ovannämnda tråd.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Grabben kan köra, men känns som att man inte orkar köra sådär ryckigt någon längre tid. Visst ett varv eller två fixar han nog. Men sen kommer han vara helt slut. Sen verkar förutsättningarna väldigt bra, ny slätad bana och så.
Som eptk sa, känns inte riktigt som den här videon behöver en helt tråd för sig själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaptendum:

Grabben kan köra, men känns som att man inte orkar köra sådär ryckigt någon längre tid. Visst ett varv eller två fixar han nog. Men sen kommer han vara helt slut. Sen verkar förutsättningarna väldigt bra, ny slätad bana och så.
Som eptk sa, känns inte riktigt som den här videon behöver en helt tråd för sig själv.

Blev lite nyfiken, så jag gick in och kollade resultat från olika större tävlingar och han har ju presterat och för att ligga i toppen så måste du orka lite mer än två varv, närmare bestämt tjugo min+ två varv. och motocrossförare på den nivån är överlag vältränade!

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 60D - Canon 50mm 1.8 - Tamron 70-200

Permalänk
Avstängd

Han är bättre!
Men ja killen i OP är ganska bra antar jag.

Permalänk
Testpilot

Finns som sagt en samlingstråd för roliga/häftiga videos, använd den istället.
*tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]