Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk

Bioshock 1 när det kom ut. Är 16 nu så var en liten skit då. Fick tag i det relativt snabbt efter release och satt och spelade det sent på natten, tror aldrig att jag varit så rädd någonsin.

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Call of Duty Black ops! Lätt sämsta köpet... buggade sönder sen tröttnade jag!

Visa signatur

Chassi NZXT Phantom Limited Ed. || PSU NZXT HALE90 850W || Moderkort MSI Z68A-GD65-G3
CPU Intel i5 2500K || GPU MSI GTX 580 Twin Frozr || RAM 16GB Corsair Vengeance
SSD Intel 520 SSD 120 GB || HDD 2x 1 TB

Permalänk

Medal of Honour Tier 1 spelade max 5 min sämsta spelet jag någonsin köpt...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Battlefield 3

Permalänk
Medlem

frontlines fuels of war, nåt spel jag fick av nån, skräp...

och det enda spelet jag nånsin fått avbryta campaignen för jag "spytt" så mycket år det är BF3
så jävla skcriptat usch

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

operation flashpoint 2
rogue warrior
MW3

Permalänk
Medlem

Swtor
Rift
Battlefield 3
Dungeon Siege 3 ( Suger jämfört med dem äldre )
Dungeons & Dragons Daggerdale ( Suger jämfört med dem äldre )
Medel of honor Tier 1 Eller vafan de heter:(

Permalänk
Medlem

Ångrar att jag köpte Bad Company 2, knappt lirat det och Medal of Honor Tier 1 för tidig BF3 beta (det var ju väldans mycket tidigare man fick det...)
CS ångrar jag också.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Amnesia, fortfarande mardrömmar...

Visa signatur

RTX 3070 || Ryzen 5600X || 32GB 3600MHz || PCIe SSD goes BRRRRR

Permalänk
Skrivet av Enity:

Duke nukem forever, det är timmar jag aldrig får tillbaka.
Kan nog ärligt säga att det kan ha varit det allra sämsta spelet jag spelat i alla kategorier.

Det roliga är att hade det kommit för 10 år sen så hade det varit en "kär klassiker" xD

Håller med dig om att Duke Nukem är riktigt dåligt, men fortfarande inte värre än Homefront eller Bodycount.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

1. Call of Duty: Black Ops
2. Battlefield 3 (Efter senaste patchen)

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Lägger min röst på Heroes VI. Helt värdelöst spel och bör inte ens nämnas i samma mening som 3an och 4an. Usch och fy vilken plåga :'(

Hmm? Sexan är ett kompetent spel, givetvis ljusår från trean som är världens bästa spel men fortfarande ett riktigt bra spel, vad är det du inte gillar? Fyran däremot var kass, NWC blev ju pressade av ett konkande 3D0 att släppa ett halvfärdigt spel..

För övrigt ett litet citat, då många verkar lista spel dom lagt ner mycket tid på (men ändå haft kul med)
"Never regret something that once made you smile"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Medal of Honour Tier 1 spelade max 5 min sämsta spelet jag någonsin köpt...

Samma här.
Multiplayern va ju bara en halvfärdig CoD kopia som dessutom saknade banor, vapen och främst rolig gameplay. Dock tyckte jag singleplayern va det bästa moderna FPS campaignen jag lirat igenom, men fan köper jag inte shooters för singleplayer...

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Wow, LoL och Metro 2033

Permalänk
Medlem

Alla tidigare Xbox-360 titlar jag ägt, usch.
Speciellt dock Halo: Reach. Även fast det var tur att få testa på eländet så man kan motverka det, men dock, 600ish Kr i sjön där.

Edit: Just det, även kassa konsolportningar som Crysis 2.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Tvingat mig igenom xbox 360 spel för achievments.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Skrivet av phreec:

Samma här.
Multiplayern va ju bara en halvfärdig CoD kopia som dessutom saknade banor, vapen och främst rolig gameplay. Dock tyckte jag singleplayern va det bästa moderna FPS campaignen jag lirat igenom, men fan köper jag inte shooters för singleplayer...

LOL...jag har inte ens startat singleplayer...visste knappt att det fanns:D

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Hmm? Sexan är ett kompetent spel, givetvis ljusår från trean som är världens bästa spel men fortfarande ett riktigt bra spel, vad är det du inte gillar? Fyran däremot var kass, NWC blev ju pressade av ett konkande 3D0 att släppa ett halvfärdigt spel..

För övrigt ett litet citat, då många verkar lista spel dom lagt ner mycket tid på (men ändå haft kul med)
"Never regret something that once made you smile"

Jag spelade det visserligen inte mer än kanske en halvtimme, men hela spelmotorn kändes trög och osmart. Kanske är bortskämd av den klass som 3an levererade(och fortfarande levererar), men det känns ändå som att spelet gått in på ett spår som jag inte tycker om.

Mycket diffust och subjektivt, men jag är lite för trött för att förklara det bättre

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

MW2 , MW3 , Tropico 3 , STCC 2011 måste va de sämsta spelen ja spelat.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Hmm, egentligen 'ångrar' jag det mesta:
Vet inte hur många timmar jag hade fått tillbaka om jag aldrig börjat med WoW (vi pratar säkert 1-2 år här.)
Dock hade man ju riktigt roligt under tiden, och träffade många människor som man fortfarande har kontakt med.
Som någon skrev tidigare: Man ångrar inget som fick en att ha kul. (eller något åt det hållet.)

Det enda spelet jag verkligen ångrar nu på rak arm är att jag började med Swtor: Jag tänkte aldrig börja med det, men sen såg jag en kompis spela det och bestämde mig för att skaffa det själv -En månad senare (och ~750:- fattigare) ångrade jag att jag började med det. Buggigt skräpspel. Tog mig dock en hel månad att inse att jag inte egentligen tyckte det var kul...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hm, Flyff? Fast det spelade jag med kompisar så det var skapligt roligt, kommer ihåg en private server som hette Fly For Fame, jag och 2st kompisar lanade och kom upp över lvl100 på ett par tim.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Civilization 1: Jag slarvade bort runt fem år av mitt liv på spelet. Alltså på allvar - slarvade bort. De kommer aldrig tillbaka och under dessa fem år så åstadkom jag inte ett jota annat än att jag spelade Civ.

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SweMerlin:

Civilization 1: Jag slarvade bort runt fem år av mitt liv på spelet. Alltså på allvar - slarvade bort. De kommer aldrig tillbaka och under dessa fem år så åstadkom jag inte ett jota annat än att jag spelade Civ.

.

whut, hur gick det till? du jobbade eller pluggade ingenting? kompisar?

Själv säger jag, det första av dom "nya" i CoD serien (MW2?), vilken skit o tom multiplayer sög, fyfan vilken besvikelse kunde inte ens ligga ner o skjuta o grafiken var extremt dålig. Tror jag förhandsbokade det också :/

Permalänk
Permalänk
Medlem

Diablo III

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

Det spelet jag ångrar mest att jag spelade måste vara Habbo. Vet inte hur mycket pengar jag la ner tror det va runt. 2000-3000 känner mig grovt lurad då jag bara va 10-9 år

Permalänk
Medlem

Jag slutade spela wow för... måste vara 3 år sen nu, men när jag höll på med det så var det hela tiden varenda dag. Satt inne en hel (ja en hel) sommar en gång för att spela wow. Det mest tragiska var att jag ville ut i det fina vädret men "hade inget att göra", sen låg solen på ena armen, så i slutet av sommaren var jag solbrun på ena men inte andra armen, tragiskt som fan och jag ångrade att jag hade kastat bort en hel sommar så det gjorde ont.

Jag är glad att jag spelade för jag fick träffa och lära känna massa roligt folk från olika delar av europa, men för det priset (ett hundratals om inte upp mot tusen timmar och tusentals kronor) vet jag inte om det var värt det. Idag känns wow-kapitlet i mitt liv overkligt, jag tänker "höll jag verkligen på med det där så mycket?" osv.

WoW är en drog som suger upp tid i stora lass... tur att jag lämnade skiten och inte fick återfall.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Deus Ex (första spelet), Metro 2033 och Team Fortress 2. De två förstnämnda har jag spelat kanske 4 timmar och sedan tröttnat. TF2 blev Trade Fortress 2 och jag övergav det efter 1000+ timmar som jag både ångrar och saknar.