Diablo III - Collector's Edition

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus P9X79 DELUXE | Intel Core i7-3930K @ 4.33 GHz | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Corsair Cooling H100 + 2 x Noctua NF-S12B FLX 120mm | Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB | Intel 520 180GB | Intel X25-M 160GB | Fractal Design Arc Midi | Corsair AX 850W Modular 80+ GOLD | LG CH10LS28 BDROM | Windows 7 Enterprise x64 | Mionix Z60 | Razer Abyssus

Permalänk

hmm tror jag säljer PS3´n och köper diablo 3 CE
då ajg bara spelade ut killzone 3 drake 1&2 nu ahr jag bara god of war 3 kvar så det ryker nog för diablo 3 ska jag ha

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

What? Då måste det ju finnas en "unboxing" på detta snart tycker man. Om ni hittar en unboxing, länka den här i tråden tack!

Permalänk
Medlem

Vilken underbar skapelse. Kan knappt bärga mig till nästa vecka.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

My precioussss...

Permalänk

blir nog inte DIII på ett tag

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

Finns det ngt ställe i sthlm som har kvar CE?
Webhallen är det fullbokat iaf.

Visa signatur

Main: FD ARC, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Samsung SpinPoint T166 500GB, MSI P67A-GD55, Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART, Intel i7 2600K 3,4 GHz @ 4,3 GHz, ZOTAC GTX 470 1280Mb * 2 SLI, Corsair AX 850W 80+ GOLD, Asus Essence STX + Sennheiser PC360, Allt vattenkylt
Cdon: SWEC1112 Inet: INET

Permalänk

Hittade detta, men känns lite väl svinigt.... http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=8788
På spelbutiken.se så finns det inte några kvar. Känns bara som dom vill mjölka pengar.... Riktigt illa.
å ja vet, tillgång å efterfrågan, men det känns ändå illa...

Visa signatur

Main: FD ARC, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Samsung SpinPoint T166 500GB, MSI P67A-GD55, Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART, Intel i7 2600K 3,4 GHz @ 4,3 GHz, ZOTAC GTX 470 1280Mb * 2 SLI, Corsair AX 850W 80+ GOLD, Asus Essence STX + Sennheiser PC360, Allt vattenkylt
Cdon: SWEC1112 Inet: INET

Permalänk

Tjena grabbar

Jag har 4 bokade collectors edition som jag inte kommer att förbruka.. Om någon är intresserad så kan ni PMa mig så ordnar vi något.. Kan väll ta någon hundring i förtjänst.. Inga 1700 iallafall.

*edit*
Bor i Malmö, skickar gärna på posten eller schenker om ni pallar vänta till den 16e för å spela. Såklart får ni gärna träffa mig i Malmö

Permalänk

Vi vet nu att inga nya kommer tillverkas.

"If you’re interested in the Diablo® III Collector’s Edition, please be aware that this physical retail-only edition is printed in limited quantities and has already sold out in most places that take preorders on games. We recommend calling around and checking if your local retailers will have the Collector’s Edition available".

Måtte jag få mitt från CDON. Varje gång till plingar till i telefonen eller jag ser att jag har ett e-mail får jag en klump i magen.
Det kan ju vara CDON som säger att jag inte kan få CE utan bara standard utgåvan.

http://us.battle.net/d3/en/blog/5338015/Launch_Day_Preparatio...

Permalänk
Medlem

Edit: Nu är den inte kvar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av dozix:

*Insert dräggelsmiley here ...*

Visa signatur

Asus P9X79 DELUXE | Intel Core i7-3930K @ 4.33 GHz | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Corsair Cooling H100 + 2 x Noctua NF-S12B FLX 120mm | Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB | Intel 520 180GB | Intel X25-M 160GB | Fractal Design Arc Midi | Corsair AX 850W Modular 80+ GOLD | LG CH10LS28 BDROM | Windows 7 Enterprise x64 | Mionix Z60 | Razer Abyssus

Permalänk

Fick precis mail om faktura och loggade in på spelbutiken och det står följande:

Produkter
2 x Diablo 3 Collectors Edition /PC 1.794,00SEK
Status: Skickad 2012-05-09

Vågar man hoppas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stalkeria:

Fick precis mail om faktura och loggade in på spelbutiken och det står följande:

Produkter
2 x Diablo 3 Collectors Edition /PC 1.794,00SEK
Status: Skickad 2012-05-09

Vågar man hoppas?

jag hade mitt CE bokat hos spelbutiken, för ungefär samma styckepris som dig, jag har haft de bokat sen 27e okt 2011, fick mail idag att "klarna inte godkänt fakturan" och att min order blivit annulerad, im so sad, so very very sad

edit: jag ringde till spelbutiken idag morse och snackade lite, jag vet inte riktigt varför klarna icke godkände min bokning men de kanske kan ha nåt o göra med att jag nyligen skickat tillbaka ett par högtalare där jag använde klarna faktura... nåja, killen på spelbutiken såg ju att jag bokade spelet för 898kr eller va de nu va, och lådan hos dem ligger just nu på 1995, men han var otroligt schysst och bara la till bonuspoäng på mitt konto, så att det till och med blev 11 kr billigare, och jag tog direktbetalning denna gången, och nu samma dag har de blivit skickat!

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Skrivet av dozix:

Så grymt sugen på att kika, men jag ska fan hålla mig!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Post till Norrland

Hej alla förväntansfulla d3 spelare!

Jag har beställt ett CE från Webhallen och de säger att de kommer skicka det den 14e, alltså måndag. Innebörden för mig är då att jag får det lagom till kvällen den 16e. Min fråga är däför om jag kan köpa en online utgåva och börja köra redan den 15e och ändå kunna använda "Diablo III - Aesthetic Artifacts - Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items." utan att behöva skapa ett nytt konto.

Kommer inte kunna vänta med att börja lira till kvällen den 16e. Så i värsta fall blir jag 500 spänn fattigare och utan mina special ingame prylar

Någon som vet hur det funkar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leierman:

Hej alla förväntansfulla d3 spelare!

Jag har beställt ett CE från Webhallen och de säger att de kommer skicka det den 14e, alltså måndag. Innebörden för mig är då att jag får det lagom till kvällen den 16e. Min fråga är däför om jag kan köpa en online utgåva och börja köra redan den 15e och ändå kunna använda "Diablo III - Aesthetic Artifacts - Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items." utan att behöva skapa ett nytt konto.

Kommer inte kunna vänta med att börja lira till kvällen den 16e. Så i värsta fall blir jag 500 spänn fattigare och utan mina special ingame prylar

Någon som vet hur det funkar?

Om du vill spela kl 00:01 den 15 kan du köpa det digitalt och sedan uppgradera din digitala version med din CE-nyckel, då får du även ut en ny nyckel som du kan ge till någon annan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Till min förvåning verkar jag med största sannolikhet få igenom minst 2 av mina 6 D3CE-beställningar trots att jag bokade så sent.

Som jag säger i tråden http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1109473-d3-ce... så avbröt Dustin min order jag hade hos dem.

Sedan dess har flera hört av sig som har ett flertal beställningar liggande och erbjudit mig att köpa deras extra exemplar.

Jag vill ju inte vara sämre jag. Så de som är intresserade av att köpa mina eventuella extra exemplar kan höra av sig.

Edit. Nu har jag hämtat ut mitt första exemplar.

Edit. Har inga fler CE att sälja

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Jag hade visst beställt två exemplar, ett från webhallen och ett från komplett. Fick ett mail idag om att det från komplett packats och skickats idag.

Så om någon vill hämta ut den order jag har hos webhallen (sveavägen) så kan ni få mitt ordernummer. Hör av er via PM så skickar jag över ordernummer.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Q'aman:

Jag hade visst beställt två exemplar, ett från webhallen och ett från komplett. Fick ett mail idag om att det från komplett packats och skickats idag.

Så om någon vill hämta ut den order jag har hos webhallen (sveavägen) så kan ni få mitt ordernummer. Hör av er via PM så skickar jag över ordernummer.

tar den gärna om du har den kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seta:

tar den gärna om du har den kvar.

Skickat över ordernumret via PM!

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Verkar som att Spel & Sånt har Collectors Editions tillgängliga för de som inte lyckats få tag i något. Klart rimligare pris än rånarbutiken iaf.

http://www.spelochsant.se/products/view/id/7292

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

Ser att dom höjt priset till 1400 kr på spel och sånt dock. Det är ju fasen 600 kr mer än jag betalade : /

Diablo 2 kartongen vs Diablo 3 CE
http://i45.tinypic.com/dlopw9.jpg

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reap:

Om du vill spela kl 00:01 den 15 kan du köpa det digitalt och sedan uppgradera din digitala version med din CE-nyckel, då får du även ut en ny nyckel som du kan ge till någon annan.

Vart har du hittat denna info? Vore guld värt för mig om den är sann. Länka gärna till din källa eller något. I så fall blir det allt en digital utgåva från Spelbutiken ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av simbane:

Vart har du hittat denna info? Vore guld värt för mig om den är sann. Länka gärna till din källa eller något. I så fall blir det allt en digital utgåva från Spelbutiken ^^

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#24

Citat:

Alternatively, you can get the digital version now, play right at midnight, overwrite your license with your CE when you pick it up, and then contact our support department. In most situations they'll be able to grant you a new standard key, which you can then give to a friend, or whatever.

Permalänk
Medlem

Tack! Ni två har räddat min D3 release ^^

Permalänk
Medlem

Undra om de finns nå siffror å få reda på hur många CE som producerats

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaze84:

Undra om de finns nå siffror å få reda på hur många CE som producerats

Alldeles för få, hehe.

Men skämt och sido, det är kallt ute och tänkte det kunde vara värt att fråga ifall någon här fortfarande är intresserad av att sälja en Diablo 3 CE om dom tok-bokat flera exemplar. Annars fortsätter man att frysa i kön ett tag till.

PS: Bor i Åkarp och skulle kunna mötas lätt i Malmö om det skulle vara en ideè.

/MVH Mackan

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta stämmer, men enligt Webhallen så har de 32st i lager i Stockholm.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/116282-diablo_iii-coll...