Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk

Fick äntligen alldeles nyss att mitt CE från webhallen kan plockas upp! Spårar jag kolli via posten står det fortfarande "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". Ska iväg och hämta upp den.

Ge inte upp hoppet all ni andra som inte har fått det än!

Permalänk
Medlem

Fått mitt idag från retrospelbutiken.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puritania:

Fick äntligen alldeles nyss att mitt CE från webhallen kan plockas upp! Spårar jag kolli via posten står det fortfarande "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". Ska iväg och hämta upp den.

Ge inte upp hoppet all ni andra som inte har fått det än!

Skönt att vet att någon har fått det (på riktigt).

sitter och väntar förtvivlat på att något ska hända alls och nästan glor ner i telefonen!

Permalänk

Får säga att Webhallen har skött detta exemplariskt, fick sms innan kl12 att det låg på mitt utlämningsställe.
Nu köpte jag det ändå på Blizzstore också, men bara för att jag ville spela inatt. Hade jag inte jobbat sent denna veckan så hade det varit en perfekt leverans av Webhallen!
Mitt extra exemplar av Diablo säljer jag till en kompis för ett bra pris
Tycker det verkar som att Webhallen har gjort allt som står i deras makt, för att alla ska få det i sin hand idag.

Permalänk
Medlem

2012-05-14 11:17 DUSTIN HOME AB, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits
2012-05-14 13:43 Segeltorp, Sverige Försändelsen transporteras
2012-05-15 06:05 Sundsvall 2, Sverige Försändelsen transporteras

Bara hoppas att posten gör sitt jobb så man har ett paket som ligger och väntar när man kommer hem från jobbet.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk

Posten kom precis och inget d3 i brevlådan, ej heller någon avi att hämta ut den... Får väll hoppas på att det kommer ett sms idag annars lackar jag riktigt på CDON.

Permalänk
Medlem

Lider av posten på gotland så har inte fått varken min CE som skickades igår från webhallen.
Som tur har man Annual pass från wow så den är igång sedan start och spelet är installerat.

Visa signatur

Intel i9 13900k delid (4090) (Jobb/Lek)
Vattenkylning från EK på rubbet.

Permalänk

jag fick nu mitt ex, ringde till kundtjänst i spelbutiken,för kunde inte skriva recension för deras hem sida ,fick sån bemötande att han hade inte tid och hjälpa, då sa jag att jag kommer aldrig att ha tid att köpa någonting av er, bra gjort spelbutiken ni har mist minst en kund forever

Permalänk

Hämtade mitt CE från Webhallen i Solna för någon timme sen, överlycklig ^^

Visa signatur

Thermaltake Level 10 Gaming Station | Intel® Core™ i7-990X Extreme Edition | ASUS Rampage III Black Edition | Western Digital Caviar Green 3TB | Samsung Spinpoint F1 1TB SATA II | Kingston HyperX SSD 240GB 2.5" | Corsair SSD Force Series™ F180A, 180GB 2.5" | Corsair XMS3 Vengeance 24GB DDR3 PC3-15000 1866MHz 6x4gb | ASUS GeForce TITAN | Fostex TH900 | NEC MultiSync LCD 3090WQXI black

Permalänk
Medlem

Posten var ovanligt sen men ett paket från CDON låg då där

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Medlem

Posten var sen även här men det dök upp ett paket ifrån cdon med D3

/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Posten var ovanligt sen men ett paket från CDON låg då där

Skrivet av ditx:

Posten var sen även här men det dök upp ett paket ifrån cdon med D3

/d

Han försov sig, köpte digital kopia!

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

varför köpa hårdvaran när du kan dra hem det digitalt? å de går ju fort dess utom.

Alla har inte snabbt eller fast bredband...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkar som dom flesta som beställt från CDON har haft lyckan med sig.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

fick mitt CE igår körade min barb hela natten.

det är ett fantastiskt spel med ett oväntat djup!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Beställde mitt från WEBHALLEN 2012-03-08 20:32 och ordern behandlades/skickades 2012-05-10 inget avi eller koll id ännu :/ hoppas jag får ett sms snart -.-

Edit: Hade fått spelet i posten yay!!

Visa signatur

Mobo: ASUS P8Z68-V CPU: INTEL i5 2500k@3.3Ghz kyld av en Corsair H60 GPU: Asus GTX 680 DC2O MINNE: CORSAIR XMS3 8gb@1600Mhz CHASSI: ANTEC DF-35 PSU: CORSAIR TX V2 650W HDD: SAMSUNG F3 1TB SSD: OZC Agility 3 SATA 3 60GB

Permalänk
Medlem

Själv har man inte ens beställt spelet. Får vänta tills lönedags, annars har jag inte ens råd med nudlar haha.

Permalänk

Fick mitt precis i brevlådan. Beställt ifrån webhallen.
Adjö verkligheten.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem

TIPS!!! Till er som har bokat det på Webhallen, Ring dem, gjorde det och fick ett riktigt kolli nr, riktigt trevlig personal och de fanns på mitt uthämtningställe! lång kö men värd mödan!

Permalänk
Medlem

Det slank nyss ner i brevlådan min

(första forumposten på år och dagar)

Permalänk
Medlem

SMS-avisering precis, mitt CE från CDON finns hos mitt postutlämningsställe.

LYCKA!

Visa signatur

AMD Athlonx2 5200+ 2,81 ghz | 3GB Corsair | Asus EAH 4850 512mb | Thermaright Extreme

Permalänk
Medlem

Någon som har guest-pass att ge ut? Skulle bli riktigt glad isf

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem

Mitt CE har varit i Umeå sen igår, det borde ju komma idag tycker man Bor 5 mil utanför Umeå.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

stack till webhallen idag i malmö, inga konstigheter bara å köpa, värdelöst att behöva vänta på spel som borde ha kommit, dom borde skickat ut alla ex i fredags så man har det på måndag eller senast tisdag beroende var man bor.

Permalänk
Medlem

Leverans från Cdon (skickat igår) dök upp i brevlådan idag uppe i en håla utanför Skellefteå iaf
Trevligt när man kommer hem efter jobbet

Visa signatur

Asus X550J, Core i5-4200H, 8GB ram, GTX 850M 2GB gddr3, Windows 8.1 64-bit
LG Nexus 5 (Android 5 Lollipop)

Permalänk
Medlem

Vänta, kommer paketet från Cdon i lådan eller utlämningsställe? Verkar blandat...
Inte CE...

Edit: Nehe, det kom inte med posten iaf... -.-
Blir min enda lediga dag denna vecka förstörd får jag fan nå fel på Cdon.. -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Vänta, kommer paketet från Cdon i lådan eller utlämningsställe? Verkar blandat...
Inte CE...

Är det inte CE så ska det komma i lådan

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Verkar inte ha fått mitt någonstans. Lagom förbannad på cdon. Tog ledigt denna dag från jobbet för att just kunna spela. Dem har just förlorat en kund. Och just nu fick jag ett mail som säger att dem inte har skickat de än.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Verkar inte ha fått mitt någonstans. Lagom förbannad på cdon. Tog ledigt denna dag från jobbet för att just kunna spela. Dem har just förlorat en kund. Och just nu fick jag ett mail som säger att dem inte har skickat de än.

+1 ...
Har dock inte fått något mail men annars äre samma läge.. -.-

Permalänk
Medlem

Enligt frugan så hade jag fått ett litet brev från CDON. Säkerligen reklam Men återstår att se när man kommer hem.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....