Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Hahaha! Klockrent!
Första videon, hoppas för guds skull att killen skämtar

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

"What happened to the first 36 errors?" hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Jag funderar starkt på att trycka en t-shirt med Error 37 på och ha i sommar

Finns redan

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Det där var ett rage som hette duga.

FYI - Nu kom jag in utan problem på D3

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem

Jag blev inte dcad. Fick laag i 10 sekunder det var de ända.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Hahaha! Klockrent!
Första videon, hoppas för guds skull att killen skämtar

jo det gör han, när han är "Francis" så skojar han eller så det är hans komedi karaktär. boogie2988 är rätt rolig

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Han är grym. Så jävla roliga videos. Kolla in den när hans Colleectors Edition blir cancelled hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Men Blizzard har själva gått ut med det en gång att det blev för dom flesta, aldrig två men jag kanske misstar mig, du har lite otur isf. Man får tillbaka dom om man skickar ticket bara så du vet ;).

Nej det får man inte, provat 2 gånger
Det du får som svar är att kanske du inte fick achievementen och du får prova igen.

Permalänk
Medlem

Otroligt vad alla flippar direkt Blizzard stänger servrarna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Är det verkligen så konstigt när Blizzard tar saftigt betalt, samt säljer massiva mängder, att man skulle kunna hoppas på att dom levererar bättre? Deras serverproblem verkar ju dyka upp stup i kvarten och då har dom ändå haft en hel j*vla del år på sig + beta-/stresstest...

Det bästa är ju att dom stänger ner servrarna när man själv har tid att spela... NÄ JAG ÄR INTE BITTER!

Visa signatur

[Stationär] i7 13700K, RTX3080Ti
[Laptop] i7 11800H + Liquid metal, RTX3070 + Liquid metal
Bild: 42" 4K 120hz
Ljud: Simgot SuperMix 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ja självklart blir man sur. Är det planerat så borde det komma upp ett meddelande om att servrarna stängs ner om 15min så hinner man iaf göra klart det man håller på med och ta sig till en checkpoint.

Troligen är det oftast inte planerat och det har varit lite väl mycket av den saken sedan släppet. Innan släpp under betaperioden får man räkna med sånt, men inte med en skarp produkt som man betalt för. Visst kan det inträffa problem ibland, det får man nog räkna med, men inte så här mycket.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vafan jag satt och velade om att köpa spelet digitalt nu direkt för att få spela lite ikväll eller köpa det imorgon i butik och tjäna 150:-

Det blev digitalt och vad händer? Jo skiten går inte att spela ><

"We’ll be back soon!
The Blizzard family of websites is currently undergoing maintenance to improve your browsing experience. Thank you for your patience!"

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontooz:

Är det verkligen så konstigt när Blizzard tar saftigt betalt, samt säljer massiva mängder, att man skulle kunna hoppas på att dom levererar bättre? Deras serverproblem verkar ju dyka upp stup i kvarten och då har dom ändå haft en hel j*vla del år på sig + beta-/stresstest...

Det bästa är ju att dom stänger ner servrarna när man själv har tid att spela... NÄ JAG ÄR INTE BITTER!

449kr saftigt som fan

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Nej det får man inte, provat 2 gånger
Det du får som svar är att kanske du inte fick achievementen och du får prova igen.

Då ber jag om ursäkt, fick mina tillbaka och trodde alla fick det, sorry.

Visa signatur

PSU: Corsair HX1200i Case: Phanteks NV9
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 9800X3D RAM: Corsair Dominator 96GB
Motherboard: Asus TUF X870-Plus Wifi Cooler: Noctua NH-D15 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontooz:

Skrivet av Bejje:

Ja självklart blir man sur. Är det planerat så borde det komma upp ett meddelande om att servrarna stängs ner om 15min så hinner man iaf göra klart det man håller på med och ta sig till en checkpoint.

Troligen är det oftast inte planerat och det har varit lite väl mycket av den saken sedan släppet. Innan släpp under betaperioden får man räkna med sånt, men inte med en skarp produkt som man betalt för. Visst kan det inträffa problem ibland, det får man nog räkna med, men inte så här mycket.

Snabbast säljande PC-spelet någonsin, så det är väl inte konstigt att det blir problem?
Alla nya, stora releaser har varit såhär. Oftast värre.

Jag tycker Blizzard gör det skitbra, jag hade förväntat mig mångdubbelt med problem!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Snabbast säljande PC-spelet någonsin, så det är väl inte konstigt att det blir problem?
Alla nya, stora releaser har varit såhär. Oftast värre.

Jag tycker Blizzard gör det skitbra, jag hade förväntat mig mångdubbelt med problem!

Det är ju något som är fel om folk förväntar sig problem. Tycker du att det ska vara så?
Blizzard är inga idioter, de borde kunna förutspå att det skulle bli succe och en jätteanstormning av spelare och därför ordna med tillräcklig kapacitet för att undvika problem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Det är ju något som är fel om folk förväntar sig problem. Tycker du att det ska vara så?
Blizzard är inga idioter, de borde kunna förutspå att det skulle bli succe och en jätteanstormning av spelare och därför ordna med tillräcklig kapacitet för att undvika problem.

Självklart skulle jag vilja ha ett spel helt utan problem, men med tanke på hur det sett ut som senaste åren så är det lika bra att vänja sig.
Jag tror nog Blizzard alltid varit medvetna om hur stort D3 skulle bli, och dom har nog gjort väldigt mycket för att hantera det.

Jag skulle vilja se Dice/EA hantera så här många spelare på så kort tid, bättre än Blizzard gjort

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag skulle vilja se Dice/EA hantera så här många spelare på så kort tid, bättre än Blizzard gjort

The horror...the...horror!

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Helt fukat nu. Tur det. Jobb imorgon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

...ERROR 37 igen!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Server status Europe = UP , går det att lita på den sidan !?

http://eu.battle.net/d3/en/status

Visa signatur

Fractal Define 7 | ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Noctua NH-D15 G2 | Kingston 2x32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | Asus RTX 5090 ROG Astral OC | Corsair RM1000X ATX 3.1 1000W | Kingston Fury Renegade M. 2 Gen 4 1+4TB + Samsung 860 EVO 1TB + 870 EVO 4TB | Samsung Odyssey G8 G80SD | APC
Back-UPS Pro Gaming UPS 2200VA 1320W | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Ja.
Servrarna är uppe. (jag spelar atm t.ex)

Det är inloggnings-servern(arna?) som strular. Får man error 37 är det bara att försöka tills man komme rin.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Jepp, nu var det dags igen. Började fixa kvällsmat istället för att lira, blir helstekt fläskfilé med ris och grönpepparsås

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jepp, nu var det dags igen. Började fixa kvällsmat istället för att lira, blir helstekt fläskfilé med ris och grönpepparsås

Låter vettigt och lät jävligt gott

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

OT-inlägg och halvotrevligt bort. Tråden är mycket riktigt till för att informera och ev. diskutera inloggningsproblem. Klaga inte på att någon annan "klagar" på tekniska fel!

Permalänk
Medlem

Får error 37 nu. Någon mer?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Får error 37 nu. Någon mer?

Har inte spelat något på 3 dagar nu och tänkte göra det efter jobbet, så jag hoppas verkligen inte att det är problem med det här igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kom nu in efter några gånger men det tar en jäkla tid. Förmodligen är det lite strul igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Japp Error 37 igen! Fungerade att spela tidigare idag börjar bli för mkt folk nu skulle jag tro!

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Var inne tidigare idag... man ska tydligen aldrig stänga ned/logga ut