Permalänk
Medlem

Itunes, redownload

Hej! Jag har nyligen köpt mig en ipad2.
Laddade ned ett album ifrån itunes men efter en omstart av paddan fungerade inte skivan så jag raderade den från min ipad.

Har jag gjort bort mig? Testade att trycka på köp igen, då stod det något i stil med att jag redan köpt skivan. Kollade på apples hemsida och där stod det att jag skulle trycka på en flik som hette purchased i mitt itunes på paddan. Den fliken existerar inte och jag lyckas inte heller få ned det från itunes på datorn.

Stort tack på förhand
// PieRat

Reserverar för eventuella stav / grammatiska kalkoner

Permalänk
Medlem

Kanske denna?

Permalänk
Medlem

snor denna tråd lite, har samma problem fast med Filmer som jag köpt via iTunes, appar och musik lyckas jag få hem igen via fliken ovan men filmer lyckas jag inte med, någon som har något förslag

Visa signatur

Server 1: HP DL380 G7 2*xeon med HT, 64GB ram 1TB i raid 10 OS: esxi. (Virtuellt labb för nätverk)
Server 2: HP DL380 G5 2*xeon utan ht 64GB ram, 600GB disk i raid5 OS:esxi (virtuellt labb för Massa olika Linux distar och applikationer)

NAS: (Hemma backup) Synology DS1812+

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fick köpa skivan igen. Det visade sig att man i sverige inte kan ladda ned materialet fler än en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PieRat:

Fick köpa skivan igen. Det visade sig att man i sverige inte kan ladda ned materialet fler än en gång.

Hade du istället tagit upp detta mer Apple-support så hade de hjälpt dig och nollställt nedladdningen så man kan få hem det gratis en gång till.
Har fått göra detta själv 3ggr på alla de år jag köpt musik genom itunes.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Okej! Tur att det bara var 50 spänn, då vet jag till nästa gång.

Permalänk
Skrivet av PieRat:

Okej! Tur att det bara var 50 spänn, då vet jag till nästa gång.

50 spänn är ändå en kebabrulle

Men visst, var det värt det så

Permalänk
Medlem

Var ändå mitt älskade favoritband the red shore som fick lite av stålarna så det bjuder jag på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aurastream:

50 spänn är ändå en kebabrulle

Dagens kommentar, nu vart jag ju fan hungrig

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X