Permalänk
Medlem
Skrivet av mtntwg:

Har tröttnat efter 0 timmars speltid.

Då undrar jag bara hur du kan ha tröttnat?

Permalänk
Skrivet av Sh1ft21:

Mata inte trollen...

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Och angående AH. Items för riktiga pengar har förekommit i många år och var riktigt stort även i D2, skillnaden är att Blizzard får en mindre summa för de items som säljs istället för Ebay. De vet att det inte finns något sätt att stoppa det på utan att göra items bundna till ditt konto och det skulle ju förstöra all trading i spelet. Själv vill jag bara att rmah ska öppna så fort som möjligt, trevligt med en extra inkomst.

Precis vad jag satt och tänkte. I mitt fall kanske inte en extra inkomst, utan snarare extra utgift

Tycker det är sjuk kul och har inte tröttnat (kommer inte göra det heller)
31

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalabaleek:

Mata inte trollen...

Ojsan förlåt!

Permalänk
Medlem

Spelade upp en demonhunter till 60 första veckan sen en monk till 46. Nu har jag inte startat spelet på 2 veckor. Där kommer det nog ligga tills jag har spelat de spelen jag verkligen vill spela ut. Jag har en alldeles för stor backlog, har Mass Effect 3 kvar, Sniper Elite 2 och stalker call of pripyat, metro 2033 efter att jag läste boken.

Känns som jag inte har tid längre för spel, suttit och spelat lite DayZ mellan tenor och utekvällar. :/

Edit: Glömde att skriva att jag är 20 år gammal.

Permalänk

tröttnade efter 2 veckor. Så jävla overhypat, mätte inte alls upp till diablo 2 tycker jag, det spelar jag fortfarande t.ex och haft det i 8 år nu.

Visa signatur

l Asus P8Z77-V Pro l i5 3570k l Asus Gtx 680 Dcii OC l

l Corsair Veng. 8gb l FSP Aurum 700W 80+G l Intel 330 - 120 gb l

l Nzxt Switch 810 vit l

Permalänk
Medlem

Jag är 23 år. Spelet anser jag avskyvärt tråkigt att spela själv på, men när man spelar flera så är det riktigt kul. Börjat lira inferno nu och har farmat lite gear men har mycket kvar att uppgradera. Kommer kanske lira Diablo 3 i en månad till kan jag tänka mig sen får man lägga det på hyllan. Men kommer säkert komma tillbaka till det då och då

Angående acterna så anser jag att det suger med 4 stycken. Man ska inte klara ett spel på så kort tid (rekordet ligger runt 6 timmar på normal?). Längre kampanj och behåll svårighetsgraderna så som det är nu så hade det varit riktigt awesome.

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90

Permalänk
Skrivet av Mkcn:

Angående acterna så anser jag att det suger med 4 stycken. Man ska inte klara ett spel på så kort tid (rekordet ligger runt 6 timmar på normal?). Längre kampanj och behåll svårighetsgraderna så som det är nu så hade det varit riktigt awesome.

6 timmar är ändå hyfsat bra om man jämför med många andra spel. Dessutom hållar jag inte alls med dig när det gäller svårighetsgraderna. Normal borde kallas "Very easy" eller "Newbie" och borde inte vara obligatorisk att spela för att komma till Nightmare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Börjar du tröttna på diablo 3?

Hur gammal är du?

Själv är jag 30 år.

Köra om butcher redan efter 5 ggr börjar kännas enofmrigt och tråkigt. Jag kör nu bara med polare då d3 annars inte lockar. Dock så vill man ju klara det på inferno också men the big grind... *rysning*

Börja lira HC om du inte redan gjort det, bra mycket roligare

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

26 år, har inte tröttnat helt ännu, mycket tack vare att att jag startade en HC barb.
Har kört upp min WD till Diablo Inferno (SC). Men känns som det finns lite syfte i att försöka ta honom, då han varken ger bättre loot eller är lätt att döda som WD...

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.w:

26 år, har inte tröttnat helt ännu, mycket tack vare att att jag startade en HC barb.
Har kört upp min WD till Diablo Inferno (SC). Men känns som det finns lite syfte i att försöka ta honom, då han varken ger bättre loot eller är lätt att döda som WD...

Borde det inte vara så att just för att han är svår så finns det ett syfte? En lätt boss är ingen utmaning och därför inget att syssla med. Dödar man en svår boss har man ju i alla fall utmanat sig själv.

Permalänk

20år, har spelat diablo3 ca 200timmar nu och spellusten försvann helt för några dagar sedan delvis för att jag inte hittat något bra gear alls och jag har jobb och annat att göra om dagarna, känns som jag måste lägga ner minst dubbelt så mycket tid för att komma längre än akt 2 i inferno som jag har fastnat på nu...

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32GB | 4070 Ti Super | Fractal Design North | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem

22 med 70 timmar d3 i bagaget och det börjar bli riiktigt trisst >.< Om jag har polare att lira med så visst, skitkul, men annars suger det. Krävs pvp ifall det ska vara kul någon längre tid i min mening.

Är för övrigt ny till diabloserien och systemet med olika acter osv. Blev hyffsat besviken en sisådär tolv timmar efter releasen när act 1-4 var klart och jag insåg att det bara började om >.<

Visa signatur

Topkek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

Jag väntar på uppdateringen som gör att fiender [b]inte gör mer skada per spelare]/b] och en mer balanserad Act 2-4 Inferno.

Det har ju fixats redan!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Halvvägs igenom ACT II på Hell och visst börjar det kännas att man nog lessnar inom kort. Inte hunnit spela särskilt mycket än, men man märker att det tar längre och längre tid mellan intressant gear och variationen är ju 0.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk
Medlem

Efter ~130 timmar börjar det kännas lite tradigt. Då var 60 av dem från första veckan.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag provade hardcore nu efter att ha tröttnat på softcore i act 3 inferno med min barb. Dör på lvl 52 genom att jag möter ett champ pack som har fire chains, frozen och arcane enchanted. De ställer sig runt mig och fryser mig, fryser mig, fryser mig, fryser mig, fryser mig tills jag blir dödad av 5st arcane sentrys. Tog seriöst 20sec för mig att dö och jag kunde inte göra någonting... Pallar inte detta rng system eller denna farm, hade iaf hoppats på att nå 60 på hardcore men nu är det färdigspelat för min del.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Det har ju fixats redan!

Har du någon källa på det? Blizzard har skrivit om att ta bort skalande skada i coop i design previewen för 1.3, och vi är på 1.0.2.9991.

Permalänk

180 timmar på min wizard (40h för 1-60, 100h för grind i Inferno, 40h för att cleara Inferno).
Börjar tröttna då jag clearat hela spelet (i princip), med 70% av alla achies (100% av det som inte är buggat, class-relaterat och hardcore).
70h på min DH (30h för 1-60, 40h för "slack" och utbrott på reflects damage packs). Med 120k DPS (SS stackad) dör allt på ett par snabba sekunder (~1s/mob, ~7s/butcher kill).
50h på min barbarian (26h för 1-60, 24h för Act 1). Med 75k HP, 6000 armor är det svårt att dö, samtidigt som det tar år för champs. att dö.

Vet inte vad mer man skall göra i spelet, förutom att lira lite HC.

Permalänk
Medlem

Hade tröttnat på sc när jag dingade lvl10 men kör nu HC och har verkligen inte tröttnat. Dött med 1 gubbe i hell och har nu 2 i nm a3.

+ HC med vänner
- Spela solo är inte kul
- AH, vilken jävla skit. Lite bättre droprate och ingen ah hade varit kanoners. (3 legendays har jag hittat på 1st lvl55 och 3st lvl40+)

Spelar nån timme då och då, har ju familj
34år

Visa signatur

Kan de inte bara funka...

Permalänk
Medlem

Kärde till inferno act 1, trötnade sedan pga allt är så stelt

Permalänk
Medlem

Tröttnade på SC eftersom jag inte tycker att det ger någonting att fjompa runt, tycker mig inte se någon direkt utmaning när man kan dö 15gånger för ett blått pack.. (låter kanske klyschigt, men testar man HC är man tyvärr fast och SC blir rätt värdelöst.)
Kör HC, har dött med 2 gubbar hittills men ligger för närvarande på act 3 nm med min tredje gubbe. Kan verkligen inte påstå att jag har tröttnat, däremot underviker jag starkt att spela själv.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

HC har jag inte tröttnat på än.

Permalänk
Medlem

Spelat ca 100 timmar med min Wizard. Är 20 år med fast jobb. Hinner inte lira mycket nu på sommaren då det finna så mycket andra saker som är roliga plus att kompiskretsen inte spelar datorspel. Det är riktigt tråkigt att lira själv. Har en jag känner som dock lirat upp en munk till 60 så ska bli nice att lira när vi hinner. Ofta olika jobbtider..

Kommer förmodligen tröttna snart.. RMAH sabbat spelet då det inte finns några skills och man kan bli bäst genom pengar. Ganska tråkigt att se folk spamma att dom säljer guld. Är det verkligen folk som köper guld? Jag brukar spela för att bli bäst och samtidigt ha kul. RMAH sabbade detta fullständigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Inaktiv

Håller på med min tredje karaktär nu mot 60 (barbarian och Witch Doctor redan 60). Nu såhär på level 57 med min demon hunter börjar jag redan känna det här 'meh'.

Visst, Diablo är ett grindspel, det är ett hack'n'slash, det ÄR Diablo! Men...att köra alla akter om- och om igen blir för mycket.

Jag önskar att spelet var större, fler akter, högre level eller att det skulle vara bra mycket svårare att ta sig till 60.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Det har ju fixats redan!

Japp, jag fick svar på det tidigare i tråden.

Det skulle vara bra om man tydligt fick reda på när och hur hotfixes implementeras. Är det globalt när det står på Diablo3-bloggen? Alltså att US, EU, etc uppdateras på samma gång? Ganska ofta så är det inte specifierat vad i hotfixen som kräver en realm restart.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

15 år.

Jag har nått azmodan på inferno och dödat honom..
jag lär väl sluta nu i veckan..

Men jag kan garantera att jag lär starta det igen om några månader

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Tröttnat en del, mest pga att barbarer är så sjukt kassa, sitter i början av act3 och blir en en gång slaktad, jag vet vad felet är. Jag har varit där förut. Gear. Gear. Gear.

Spelade act 4 på polarns DH, det var rena rama barnleken, mycket lättare en act1 som barb.

Vet inte alls hur blizzard theorycraftade här. 3 klasser kunde bli odödliga. 2 klasser behöver stå i melee range och de allra flesta taktiker går ut på att inte stå i melee range. Så många saker som är helt värdelöst designade.

Var en besvikelse.

20 år

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Tröttna efter de första två veckorna.
Tycker att CD på spells, att de tagit bort talent trädet osv gjorde spelet så tråkigt
Jag tänker direkt tillbaka på WoW så fort jag sätter igång spelet och det är ingen bra sak, inte för mig i alla fall.
Detta är rent subjektiva saker.

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Du tänkte inte tanken att han kanske körde 59 minuter av spelet? Alltså 0 timmar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.