Buggar i nya updaten för WD och Zombie Charger?

Permalänk

Buggar i nya updaten för WD och Zombie Charger?

Tjenare, Har en WD som Main, med Zombie Charger -> Zombie Bears som favvo attack men...

Sen nya updaten igår så "fastnar" mina björnar på allt och ingenting! kan stå mitt på en gräsplätt och sikta in mig på fienden medans björnarna bara stannar där de spawnar och inte ens skadar fienden fast de springer in i den!

Någon mer som har samma problem?

Sen buggar Deccard Cain i New Tristram också, där han står så typ twitchar han en massa gånger per sekund (inferno diff)

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk
Medlem

Japp det är en känd bugg. Står en del om det på WD forumet på Blizz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sjukt störande bugg. Björnarna är oanvändbara så fort det finns den minsta lilla skillnad i nivå mellan ens karaktär och fienden. Hoppas de fixar detta fort som tusan.

Har någon tips på någon bra "Zombie Bear"-ersättare?

Permalänk
Skrivet av kf:

Sjukt störande bugg. Björnarna är oanvändbara så fort det finns den minsta lilla skillnad i nivå mellan ens karaktär och fienden. Hoppas de fixar detta fort som tusan.

Har någon tips på någon bra "Zombie Bear"-ersättare?

splinter, dot eller SB build

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem

More dots!

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU