Permalänk
Medlem

League of legends

Tröttnat på LoL senaste tiden trött på noobs helt enkelt. Därför ja nu letar efter nå nytt folk att spela med jag spelar på EU West och heter Moopith och jag har vunnit över 1200 games (ointressant egentligen men) och har spelat i cirka 2år så är inte helt bakom flötet när det gäller spelet. Är ni intresserade av och lira lite så tveka inte att adda är 19år också så ni som har p12 fobi behöver inte vara rädda

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk

Skulle rekomendera att med folket du hittar här gör ett ranked team, så slipper du alla randomsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plastslev:

Skulle rekomendera att med folket du hittar här gör ett ranked team, så slipper du alla randomsen

Ingen som nappar att spela med mig ju men de va min tanke att antingen få joina ett team eller fixa ihop ett team som kan köra lite ibland så man slipper spela med noobs jämt blir så förbannad då ju

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Om du inte har så höga krav skulle jag kunna köra lite
Är 18 själv och har väl kanske spelat en 100-120 matcher

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoeBlack:

Om du inte har så höga krav skulle jag kunna köra lite
Är 18 själv och har väl kanske spelat en 100-120 matcher

Har inte alls så höga krav bara att du vet hur spelet funkar och inte trollar och leavar games m.m

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Ingen som nappar att spela med mig ju men de va min tanke att antingen få joina ett team eller fixa ihop ett team som kan köra lite ibland så man slipper spela med noobs jämt blir så förbannad då ju

Hade du spelat på EU-NE så hade jag gärna spelat med dig.
www.youtube.com/MrGamerfication <--- Har lite material där.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X ─ COOLING: Cooler Master Hyper H412R
GPU: MSI RTX 3080 Ti Gaming X Trio
RAM: DDR4 32 GB Corsair Vengeance @ 3200MHz
MB: ROG STRIX B450-F GAMING ─ PSU: Corsair RM 850x
CASE: Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Jag lirar på west, spelat i ca 2 år och hade 1580 i rating season 2 har säkert sjunkit nu eftersom jag inte spelat på nån månad (1514 s1). Dock inte lirat sen d3 kom men vart sugen nu Kommer logga in ikväll efter jag vart på gymmet. Nickar Zashien

Permalänk
Medlem

La till dig nyss, är 20 lirar lite vad som helst och har inte spelat rankat, har 200 wins så är inte så supererfaren men går bra för det mesta i normals iaf

Permalänk

Har 3 wins på EU West ;), men har över 500 wins på NA servern. Märkte dock att de drygt 200 i ping man har när man spelar på NA påverkar en negativt. Har alltså bytt till West nu. har spelat i ca 1 år och skulle väl säga att jag är en "average joe" när det gäller skill-level. Lägg gärna till mig, nickar Nerovar. Är 19 år om det är relevant.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk
Skrivet av Pirrefication:

Hade du spelat på EU-NE så hade jag gärna spelat med dig.
www.youtube.com/MrGamerfication <--- Har lite material där.

Vad heter du på NE? Alltid bra att ha lite kompetens i sin friend list

Permalänk
Skrivet av mOOpiTh:

Tröttnat på LoL senaste tiden trött på noobs helt enkelt. Därför ja nu letar efter nå nytt folk att spela med jag spelar på EU West och heter Moopith och jag har vunnit över 1200 games (ointressant egentligen men) och har spelat i cirka 2år så är inte helt bakom flötet när det gäller spelet. Är ni intresserade av och lira lite så tveka inte att adda är 19år också så ni som har p12 fobi behöver inte vara rädda

har själv nästan 1200wins, är på EU West, addade dig

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Spelar på NE och är så sjukligt trött på alla PL/RUS idioter som förstör spelet s ådet är inte sant. Sedan finns det ju allmänna noobs som feedar och inte kan focusa samma target osv men ja det är väl sådant man får stå ut i random ranked. Kom i början upp i 1500 utan större problem. Det här gick ju bra tänkte jag. Sedan började raset och det är så jävla typiskt när man råkar ut för några dual premade som dessutom refusar att vota no me. Nere på 950 suck. Vore så skönt om man kunde få ihop ett gäng som kan spela ranked på NE heter MeraKebab där. Ja menar spelet är ju inte svårt i sig, gäller bara att få tag på ett bra lag så är man uppe i 1500 - 1600 igen på ett kick.

Permalänk
Medlem

Spelar på EU west, skulle gärna joina ett ranked team för jag är trött på alla noobs/trolls som spelar. Har 1700 rating, max 1780 så är väl helt duglig antar jag. Heter Baskern och addar dig nu ifall det blir något

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Spelar på EU west, skulle gärna joina ett ranked team för jag är trött på alla noobs/trolls som spelar. Har 1700 rating, max 1780 så är väl helt duglig antar jag. Heter Baskern och addar dig nu ifall det blir något

Nice accade dig får ta o lira imorrn eller nå

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Skrivet av MrM3:

Spelar på NE och är så sjukligt trött på alla PL/RUS idioter som förstör spelet s ådet är inte sant. Sedan finns det ju allmänna noobs som feedar och inte kan focusa samma target osv men ja det är väl sådant man får stå ut i random ranked. Kom i början upp i 1500 utan större problem. Det här gick ju bra tänkte jag. Sedan började raset och det är så jävla typiskt när man råkar ut för några dual premade som dessutom refusar att vota no me. Nere på 950 suck. Vore så skönt om man kunde få ihop ett gäng som kan spela ranked på NE heter MeraKebab där. Ja menar spelet är ju inte svårt i sig, gäller bara att få tag på ett bra lag så är man uppe i 1500 - 1600 igen på ett kick.

Skicka friend invite till dig spelar NE är också trött på PL och rus så himla jobbiga är inte alls flexibla eller va man ska säga när dom är premade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mOOpiTh:

Tröttnat på LoL senaste tiden trött på noobs helt enkelt. Därför ja nu letar efter nå nytt folk att spela med jag spelar på EU West och heter Moopith och jag har vunnit över 1200 games (ointressant egentligen men) och har spelat i cirka 2år så är inte helt bakom flötet när det gäller spelet. Är ni intresserade av och lira lite så tveka inte att adda är 19år också så ni som har p12 fobi behöver inte vara rädda

adda "GLEiCH Ekbloms" så kör vi, ska spela nu, 18 år

Visa signatur

Student, Webbutvecklare, Dj - Macbook Air i7
Nexus 7: Paranoid - 4.2.1 - M-Kernel - (500/700 GPU/LP) -200mv UV

Permalänk
Medlem

Hehe lite kul att en av personerna här ovanför har jag på min "ignore list"...
Jag är gärna på att spela om 4-5veckor då jag sticker imorn ut på äventyr i Europa!
Hör av mig då!:-)
Lycka tills vidare!

Permalänk

Ni kan ju skriva in era nick etc i LoL tråden som finns lite längre ner där vi samlar alla som spelar på EU-West. personligen skulle ja gärna testa ett game eller 2 med dig för att slippa alla noobs som inte har en aning om när man skall engagea och när man inte ska.

Här är en länk till EU-West spelare på Sweclockers http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1123748-l...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Ni kan ju skriva in era nick etc i LoL tråden som finns lite längre ner där vi samlar alla som spelar på EU-West. personligen skulle ja gärna testa ett game eller 2 med dig för att slippa alla noobs som inte har en aning om när man skall engagea och när man inte ska.

Här är en länk till EU-West spelare på Sweclockers http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1123748-l...

Det finns ingen tråd för EU-East? Eller är det flest svenska spelare på EU West? Blev automatiskt EU Eeast för min del när ja skapa kontot. Kan man ha ett konto till på EU West? Tar ju inte så lång tid att lvla upp. Är ändå ledig nu så och dessutom regnar det ju bara ute ändå så

Permalänk
Skrivet av MrM3:

Det finns ingen tråd för EU-East? Eller är det flest svenska spelare på EU West? Blev automatiskt EU Eeast för min del när ja skapa kontot. Kan man ha ett konto till på EU West? Tar ju inte så lång tid att lvla upp. Är ändå ledig nu så och dessutom regnar det ju bara ute ändå så

Du kan göra konton på olika servrar med samma mail, så det är bara att göra ett nytt om du vill. Glöm inte ändra till EUW där du registrerar, den byter till EUNE även fast man går via euw.league... när man gör sitt konto.

Permalänk
Skrivet av MrM3:

Det finns ingen tråd för EU-East? Eller är det flest svenska spelare på EU West? Blev automatiskt EU Eeast för min del när ja skapa kontot. Kan man ha ett konto till på EU West? Tar ju inte så lång tid att lvla upp. Är ändå ledig nu så och dessutom regnar det ju bara ute ändå så

Ne dom flesta svenskar va jag vet bytte till west för att det är där dom egentligen geografiskt skulle ligga.

Sedan kan man bara göra en server transfer för 2600rp eller om man skapade konton innan server spliten har man en gratis flytt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Ne dom flesta svenskar va jag vet bytte till west för att det är där dom egentligen geografiskt skulle ligga.

jasså?
Senaste gången jag kollade låg Sverige NordEuropa. Men det kan ju ha ändrats...:)

Permalänk
Medlem

Jag kan ta tänka mig att ställa upp på ett "ranked team" har 320 wins normal men lirar i stort sett endast ranked med runt 90 wins. Lirar helst AP-carry eller support, men kan lira allt.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Skrivet av Paprikan:

jasså?
Senaste gången jag kollade låg Sverige NordEuropa. Men det kan ju ha ändrats...:)

Det stämmer att vi gör. MEN om du kollar på uppdelningen som loL gjorde hade dom West och East och la då norra europa med east vilket norden inte har någon koppling till vilet är fel.

Permalänk
Medlem

Jag lirar på EUNE, ~1400 rating - 18år.
Kan tänka mig att köra normals med folk om det vills ^^
Spelar mest support vilket gör det otroligt svårt att stiga i ranking btw.

Permalänk
Skrivet av mOOpiTh:

Tröttnat på LoL senaste tiden trött på noobs helt enkelt. Därför ja nu letar efter nå nytt folk att spela med jag spelar på EU West och heter Moopith och jag har vunnit över 1200 games (ointressant egentligen men) och har spelat i cirka 2år så är inte helt bakom flötet när det gäller spelet. Är ni intresserade av och lira lite så tveka inte att adda är 19år också så ni som har p12 fobi behöver inte vara rädda

Tja, lägg till mig så kan vi lira
är 18 bast och lirat sen lol släpptes på us servrarna, spelar ganska mycket på helger och kvällar.
har väl totallt på alla olika konton lirat runt 2000 matcher normal och på mitt west runt 300 normal och 200 rankade matcher.
är sugen på att lira i ett rankat 5v5 eller 3v3 lag, spelar vartsom lirar mycket jungle.

men det är bara och lägga till surethang på EU west

// sebbe

Visa signatur

"The art of war is a vital importance to the state, its a matter of life or death, a road either to safty or to ruin."

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Jag kan ta tänka mig att ställa upp på ett "ranked team" har 320 wins normal men lirar i stort sett endast ranked med runt 90 wins. Lirar helst AP-carry eller support, men kan lira allt.

Heter du på lol då?

Skrivet av flackyboyswe:

Tja, lägg till mig så kan vi lira
är 18 bast och lirat sen lol släpptes på us servrarna, spelar ganska mycket på helger och kvällar.
har väl totallt på alla olika konton lirat runt 2000 matcher normal och på mitt west runt 300 normal och 200 rankade matcher.
är sugen på att lira i ett rankat 5v5 eller 3v3 lag, spelar vartsom lirar mycket jungle.

men det är bara och lägga till surethang på EU west

// sebbe

Addat dig

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Heter du på lol då?

Patrasket

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalltkaffe:

Vad heter du på NE? Alltid bra att ha lite kompetens i sin friend list

Gamerfication

www.youtube.com/MrGamerfication

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X ─ COOLING: Cooler Master Hyper H412R
GPU: MSI RTX 3080 Ti Gaming X Trio
RAM: DDR4 32 GB Corsair Vengeance @ 3200MHz
MB: ROG STRIX B450-F GAMING ─ PSU: Corsair RM 850x
CASE: Fractal Design Define R5