Permalänk
Medlem
Skrivet av thetuxgeek:

Här är mitt lilla desktop där jag sitter om dagarna

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/06/14/Desk.jpg?...

inte för att vara någon jävla moralkärring eller något, men ärligt.

Du skapade 2 gallerier för att lägga ut 2 bilder i dina forum? Snälla läs reglerna och använd en annan hemsida, tex. Imageschack.com

Visa signatur

| NZXT Phantom Svart | 2 st XFX Radeon HD7970 3072MB Crossfire | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600Mhz |
| Intel Core i7 2600K 3,4GHz + Noctua NH-D14 | Gigabyte Z68XP-UD3P |

Citera gärna mina inlägg så jag hittar tillbaka igen!

Permalänk
Skrivet av fActis:

inte för att vara någon jävla moralkärring eller något, men ärligt.

Du skapade 2 gallerier för att lägga ut 2 bilder i dina forum? Snälla läs reglerna och använd en annan hemsida, tex. Imageschack.com

Sorry för det... Har bara ett galleri med två bilder nu

Permalänk
Medlem

DSC_0136 by hozforuw, on Flickr

Permalänk
Skrivet av Burks:

Får du inte ont i ögorna av att sitta så nära?

Näe, jag gillar att sitta nära

Permalänk
Medlem

Kass mobilbild men så ser det ut, den mörka rander på högerskärmen är en bar som ska visa musiken som spelas.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ronz:

http://i45.tinypic.com/23iigyh.jpg

Kass mobilbild men så ser det ut, den mörka rander på högerskärmen är en bar som ska visa musiken som spelas.

Ser ut som du sitter väldigt nära skärmarna
Får du inte ont i ögonen?

Permalänk
Skrivet av Morpiha:

Ser ut som du sitter väldigt nära skärmarna
Får du inte ont i ögonen?

Tycker det måste vara lite småjobbigt att sitta sådär nära, speciellt när kör med tre skärmar?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Tycker det måste vara lite småjobbigt att sitta sådär nära, speciellt när kör med tre skärmar?

Är vell en 70cm när jag sitter i stolen som lutar bakåt, men sen ser jag så dåligt också så därför dom är nära
Sen är borden väldigt smala också, är inte mer än 5cm ledigt bakom mittenskärmen.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Ni får gärna hjälpa mig här: http://www.sweclockers.com/forum/56-kringutrustning/1121482-d... så återkommer jag i denna tråden met resultat

Permalänk
Medlem

Precis kommit hem från DreamHack Summer 2012 så nu är det städat och fint på skrivbordet!

Senaste tillskottet är denna. Galet nöjd efter den korta stund jag han använda den innan jag for till Jkp.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Gillar tavlan du har på väggen!:)
Snyggt bo annars!:D

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Skrivet av ronz:

Är vell en 70cm när jag sitter i stolen som lutar bakåt, men sen ser jag så dåligt också så därför dom är nära
Sen är borden väldigt smala också, är inte mer än 5cm ledigt bakom mittenskärmen.

Aha Okej!

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk

nu men en höge kvalité

Visa signatur

Allt som har en början har ett slut. -förutom evigheten
Gigabyte P55 UD6 - Intel Core I7 875K- BenQ24 - Fractal Design Define R2 Titan - 4x2GB DDR3 Corsair Dominator - Asus A -OCZ (PSU) 700W - Asus EAH 5850 - Corsair Hydro H50 - hackintosh -Windows-7 Ultimate + en massa be-quiet Noise Absorber Kit.

Permalänk

Får posta mitt nu när det är städat och jag fått mina nya prylar:

(Skrivbordet i sig)
http://i96.photobucket.com/albums/l177/rock_son/WP_000381.jpg...

Sedan min lila speciella musmatta
http://i96.photobucket.com/albums/l177/rock_son/WP_000384.jpg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rock_Son:

Får posta mitt nu när det är städat och jag fått mina nya prylar:

(Skrivbordet i sig)
http://i96.photobucket.com/albums/l177/rock_son/WP_000381.jpg...

Sedan min lila speciella musmatta
http://i96.photobucket.com/albums/l177/rock_son/WP_000384.jpg...

Mina föräldrar har likadant skrivbord.. det e riktigt trevligt faktiskt

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Skrivet av Fenix:

Mina föräldrar har likadant skrivbord.. det e riktigt trevligt faktiskt

Det är dom. Jag diggar att det ingår en hylla för att gömma ormboet. Dock så skruvade jag upp den på fel sida (Doi!! >.<) På semestern nu ska jag skruva om den så att den hamnar på rätt sida

Permalänk
Medlem

Inget vidare flådigt för mig. Vanligt skrivbord sådär. En ThinkPad E420S ligger och vilar i hörnet ifall den mot all förmodan skulle behöva användas när jag är hemma. Annars bara en 24-tumsskärm med hemmabyggt 36-kanals Ambient lightningsystem som lyser bakpå. Det syns dock oerhört dåligt nu när det är så ljust, men ändå.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

Det är alltid kul att kolla på hur andra har det i sin datorhörna imo, så jag bidrar också:). Man ser inte hela bordet men det fortsätter ca 3m till och är ca 80cm djupt/brett! Bilden är tagen av en sketen mobil kamera...

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Får bli en lite uppdatering på min hörna!

Blev en liten runda till Ikea igår.
Ett Galant bord med förlängningsskiva, som gör bordet totalt 2 m brett. Riktigt nöjd med köpet! Känns riktigt rejält, och gav mig lite mer plats jämfört med mitt Vika Amon(Kan ju inte påstå att man saknar den skiten numera....)

Och kabelhärvan under bordet ska fixas, fanns tyvärr inga såna däringa kabelhållare på lagers hos Ikea.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av THEBADGUY:

Får bli en lite uppdatering på min hörna!

Riktigt snyggt

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Keyboard

Skrivet av ante543:

Min hörna, lite strul med kablar för tillfället men aja

http://img233.imageshack.us/img233/6743/p6010032.jpg

Har tänkt köpa ett sådant keyboard du använder, är det något du rekommenderar eller?

Visa signatur

Hejsvejs

Permalänk
Medlem

Här har ni min lilla gaming hörna! ;D

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk
Visa signatur

Dålig yttrandefrihet på detta forum, hejdå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Riktigt snyggt

Tack så mycket
Får hoppas ikea har kabeluppsamlaren på lager nästa gång, så man får det rent och snyggt under också.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

sladdar evvvvveeeeeerrrrrryyyyywwwwwhhhhheeeeerrrrreeeee.

tldr: satan va sladdar! Lite management på dom kanske?

Permalänk
Skrivet av Nivity:

sladdar evvvvveeeeeerrrrrryyyyywwwwwhhhhheeeeerrrrreeeee.

tldr: satan va sladdar! Lite management på dom kanske?

Ser bara sladdar vid servern och där är ändå ingen och rotar så..

Visa signatur

Dålig yttrandefrihet på detta forum, hejdå.

Permalänk
Medlem

Mitt sökande efter mus och musmatta som smälter in bättre fortsätter!

Funderar även på att göra ett litet spår där jag kan köra ned kabeln från tangentbordet och få den osynlig, förvisso får jag ett hål i skrivbordet istället då, lol.

Permalänk
Skrivet av beyorn:

Ny mus och musmatta på väg som smälter in lite bättre.

Funderar även på att göra ett litet spår där jag kan köra ned kabeln från tangentbordet och få den osynlig, förvisso får jag ett hål i skrivbordet istället då, lol.

Vad för mus? Ska du verkligen slänga din MX518 bara för något som smälter in bättre hehe.

Hål i skrivbord är inge kul, hellre att kabeln syns enligt mig då

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Vad för mus? Ska du verkligen slänga din MX518 bara för något som smälter in bättre hehe.

Hål i skrivbord är inge kul, hellre att kabeln syns enligt mig då

Denna kanske? http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/138658-qpad_om-75_pro...

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Vad för mus? Ska du verkligen slänga din MX518 bara för något som smälter in bättre hehe.

Hål i skrivbord är inge kul, hellre att kabeln syns enligt mig då

Givetvis, vet inte hur jag ska göra. Gör man det rätt kan jag tänka mig att slutresultatet kan bli förvånansvärt bra, men i brist på kunskap så bör jag nog besluta mig för att ha det som det redan är.

MX518 har aldrig legat riktigt väl i min hand, det är i första hand inte ens min mus haha, köpte den för lite godis av min bror då min DeathAdder gick sönder.

Jag har faktiskt tittat lite på Qpad:en där, och den ser givetvis ut att ligga riktigt bra i handen! - Ett annat alternativ vore Steelseries Kana, jag älskar att sladden är sleevad, strör en liten extra gedigen känsla över den!

Heads up: Ser nu att jag skrivit "Ny mus på väg", förstår inte hur jag kunnat formulera mig så med tanke på att jag inte ens har köpt någon ny ännu - my bad!