Bad company 2 gameplay, squad rush (9-0)

Permalänk
Medlem

Bad company 2 gameplay, squad rush (9-0)

Vad tycker ni?
Kritik på musiken, redigeringen, grammatiken, slutet, osv tas gärma emot.

Btw, kan man få bättre kvalité på youtube filmer? Vad ska jag rendera i? .avi tar upp för mycket plats så det är inget altermativ.

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sony?:

http://www.youtube.com/watch?v=KZccAlYGVYo

Vad tycker ni?
Kritik på musiken, redigeringen, grammatiken, slutet, osv tas gärma emot.

Btw, kan man få bättre kvalité på youtube filmer? Vad ska jag rendera i? .avi tar upp för mycket plats så det är inget altermativ.

Jag skulle ALDRIG skylta med C-4 on objective, speciellt som försvarare. Sådant man gör och sedan skäms för att man får kills, inte något man visar att man gör..

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

Jag skulle ALDRIG skylta med C-4 on objective, speciellt som försvarare. Sådant man gör och sedan skäms för att man får kills, inte något man visar att man gör..

Är det inte väldigt smart att lägga C4 på M-COM stationerna?
Så fort de blir armade så spränger man C4:an så att de dör, springer fram och de-armar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sony?:

Är det inte väldigt smart att lägga C4 på M-COM stationerna?
Så fort de blir armade så spränger man C4:an så att de dör, springer fram och de-armar.

Om man är en Noob ja. Vilket jag inte tror du försöker framstå som.

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem

Inte så roligt med normal mode heller ett massa triangel skjutande bara... Nä ska man spela så gör det riktigt dvs hardcore. och innan ni tjatar på mig så är detta min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

Inte så roligt med normal mode heller ett massa triangel skjutande bara... Nä ska man spela så gör det riktigt dvs hardcore. och innan ni tjatar på mig så är detta min åsikt.

De flesta hardcore gamers jag vet som spelat bfbc2 lirade normal mode. Min personliga uppfattning är även att normal mode var roligare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

De flesta hardcore gamers jag vet som spelat bfbc2 lirade normal mode. Min personliga uppfattning är även att normal mode var roligare.

Nej det var trist, liksom på BF3 med. Hardcore är roligare på flera sätt.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReQuaker:

Nej det var trist, liksom på BF3 med. Hardcore är roligare på flera sätt.

Det beror väl på hur man gillar att lira;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jävligt bra klipp, jag gillar verkligen att du har skrivit ut vad du tänker, även om det var lite för mycket med: throw motion sensor, get ammo by killing an assault och run from grenade. Musiken passar väl men jag gillar den inte. Förövrigt är jag rätt glad att det finns folk som fortfarande spelar BC2 istället för sunkiga BF3. OffT: Kolla på threattys Full metal 2, bästa montaget jag sett av alla spel: http://www.youtube.com/watch?v=tK8YYt3c6dU

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

Det beror väl på hur man gillar att lira;)

Klart, men hatar verkligen spottandet med massa orangea trianglar över fienden, är inge kul alls. Bättre när man får använda ögonen mer, och nej jag var ingen camper. Gillar bara att inte bli sedd genom att endast trycka på "q" medan man tar sig fram... Är mer av en halvsneaky attacker som plockar så många man hinner under vägen fram! Satsar allt varje gång.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReQuaker:

Klart, men hatar verkligen spottandet med massa orangea trianglar över fienden, är inge kul alls. Bättre när man får använda ögonen mer, och nej jag var ingen camper. Gillar bara att inte bli sedd genom att endast trycka på "q" medan man tar sig fram... Är mer av en halvsneaky attacker som plockar så många man hinner under vägen fram! Satsar allt varje gång.

Det är rätt, jag spelar ungefär likadant, gillar att vara ganska taktisk dock och tycker att normal mode ger bättre möjligheter till teamplay och hardcore mode är fullt av massa douchebag-campers tyvärr, ännu värre i BF3. Förstår inte grejen med att campa och bara få kills för att någon springer förbi, whats the fun in that?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

+ Musik som inte stör gameplay upplevelsen

- C4 på objective
- Inget vidare bra sikte

Skulle personligen öva på att sikta bättre om du kör sniper, ibland siktar du allt för länge och ibland missar du trots det. Men helt okej video annars

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk

ok video men lite missar där med snipern (inte så farligt dock)
gillar inte c4 där heller, känns lite lågt

Men jädra vad jag fick lust att spela bad company 2 nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

Om man är en Noob ja. Vilket jag inte tror du försöker framstå som.

Noob för att man gör det man ska, skyddar MCOM?

OnT:

+Musiken va bra, inget jobbigt hardcore techno,trans,dubstep skit utan lungt och passande.

-inzoomingnarna va ganska onödiga och jobbiga.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KRQKAN:

Fast i BC2 så skadas MCOM:en av C4.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Fast i BC2 så skadas MCOM:en av C4.

Även friendly?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av jerseph:

Eller så äre det du som är en jäkla try-hard
Ingen gillar sådanna.. Det är väl meningen att man ska få kills på bästa smidigaste sättet?
Inte sätta status på olika sätt att döda på att t.ex, det är noobigt, det är för pro's osv.
Det du borde skämmas över är att du tror att du är bäst på spel, och det märker man att du tror när du säger så där

Permalänk

Som ovanstående, inte bra att placera c4 på objevite då det kan förstöras av defenders med, MEN.. Det är en bra taktik för att vinna, så när det väl gäller så är den väldigt bra att ha där.
Videon var nice, du likaså musiken!
5/5 får du av mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modefreacation:

Ingen gillar sådanna.. Det är väl meningen att man ska få kills på bästa smidigaste sättet?
Inte sätta status på olika sätt att döda på att t.ex, det är noobigt, det är för pro's osv.
Det du borde skämmas över är att du tror att du är bäst på spel, och det märker man att du tror när du säger så där

Ska man spela ska man göra det med stil, inget häckande, inget explosivt som är lättspelat eller något annat vapen som är överdrivet bra,
då kan man ta en promenad i naturen eller glo på en film, man spelar ju för att bli bättre och ha kul, inte för att få MÅNGA KILLS..

Skrivet av jerseph:

Hardcore gamers på bf...

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KRQKAN:

Även friendly?

Japp, förlorat många MCOM's i rush på BC2 då många inte visste det och la C4 på för att få kills, men sen sprängde sönder den.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

För det första "noob" för att man lägger C4 på MCOM? Det är ju självklart man gör det om man kör normal-mode. Det är ju isådana fall anfallaren som får skylla sig själv för att man inte rensade den innan isåfall. Själv kör jag dock hardcore och då förlorar stationen hälsa och man får minus-poäng så brukar inte köra den taktiken.

Skrivet av Kinekin:

Japp, förlorat många MCOM's i rush på BC2 då många inte visste det och la C4 på för att få kills, men sen sprängde sönder den.

Dom kan inte varit smarta du kört med då!
För det första så varnas det ju i radion och triangeln runt MCOM blinkar när den skadas.
För det andra så får man riktigt mycket minuspoäng och man borde märka att hälsan på stationen gått ner efter några C4 och
för det tredje! Det krävs typ 6-7 omgångar minst med typ 6 st C4, MED explosive perk!

Känns inte helt omöjligt dock i ett spel där folk skriver "noob", "cheater" o.s.v. helt insnöade i sin egna värld utan att fatta vad som händer hehe.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av qMetal:

Dom kan inte varit smarta du kört med då!
För det första så varnas det ju i radion och triangeln runt MCOM blinkar när den skadas.
För det andra så får man riktigt mycket minuspoäng och man borde märka att hälsan på stationen gått ner efter några C4 och
för det tredje! Det krävs typ 6-7 omgångar minst med typ 6 st C4, MED explosive perk!

Känns inte helt omöjligt dock i ett spel där folk skriver "noob", "cheater" o.s.v. helt insnöade i sin egna värld utan att fatta vad som händer hehe.

Nog är man inte smart när man lyckas med den bedriften, men det har hänt flera gånger, har själv inte testat hur många C4 som krävs, men jag brukade ta sönder MCOM's med tank-skott från vår attacker bas utan att defenders kunde nå mig, krävdes inte så jättemånga träffar vad jag minns.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Det är inte smidigt att få kills samtidigt som man får flera hundra poäng minus hörredu. Det gäller att få så mycket POÄNG som möjligt, inte kills eller något annat, lär dig spela Battlefield.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Jävligt bra klipp, jag gillar verkligen att du har skrivit ut vad du tänker, även om det var lite för mycket med: throw motion sensor, get ammo by killing an assault och run from grenade. Musiken passar väl men jag gillar den inte. Förövrigt är jag rätt glad att det finns folk som fortfarande spelar BC2 istället för sunkiga BF3. OffT: Kolla på threattys Full metal 2, bästa montaget jag sett av alla spel: http://www.youtube.com/watch?v=tK8YYt3c6dU

Tack!
Ska tänka på att skriva mindre själv klara saker till nästa film.
Aa föredrar BC2 framför BF3, blev besviken nu när dice gick ut med att BF4 kommer 2014. Hade velat ha ett BC3 istället. :/

Har sett den filmen förut, sjukt bra.

Skrivet av frillan125:

+ Musik som inte stör gameplay upplevelsen

- C4 på objective
- Inget vidare bra sikte

Skulle personligen öva på att sikta bättre om du kör sniper, ibland siktar du allt för länge och ibland missar du trots det. Men helt okej video annars

Hur tränar man upp siktet? Köra mycket?

Skrivet av KRQKAN:

OnT:

+Musiken va bra, inget jobbigt hardcore techno,trans,dubstep skit utan lungt och passande.

-inzoomingnarna va ganska onödiga och jobbiga.

Tack!
Om vi säger att jag tar bort inzommningarna, blir det inte lite långtråkigt då?
Kam jag ersätta dem med något annat istället?

Som ovanstående, inte bra att placera c4 på objevite då det kan förstöras av defenders med, MEN.. Det är en bra taktik för att vinna, så när det väl gäller så är den väldigt bra att ha där.
Videon var nice, du likaså musiken!
5/5 får du av mig

Tack!

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Jag gör allt för att vinna matchen, utom att fuska dvs.
Att man ska bli kallad noob för att lägga C-4 på M-Comen är ju bara löjligt.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Jag gör allt för att vinna matchen, utom att fuska dvs.
Att man ska bli kallad noob för att lägga C-4 på M-Comen är ju bara löjligt.

Och du menar att det inte är ett billigt sätt att få kills på? Känner du dig nöjd och att du blir bättre när du gör det? Nej. Precis. Är du sån som lägger C-4 på flaggorna med eller?

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jerseph:

Och du menar att det inte är ett billigt sätt att få kills på? Känner du dig nöjd och att du blir bättre när du gör det? Nej. Precis. Är du sån som lägger C-4 på flaggorna med eller?

Jag spelar spelet hur jag vill?
Är det inte tänkt så?
Jag sätter även C-4 på bilar och kör in dem i stridsvagnar

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

Och du menar att det inte är ett billigt sätt att få kills på? Känner du dig nöjd och att du blir bättre när du gör det? Ja. Precis. Är du sån som lägger C-4 på flaggorna med eller?

Varför inte?
Om det gör så att du har roligare när du spelar så gör så.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Är det inte tänkt så?

Jag med as rolig och bra taktik
Problemet är bara om någon skjuter på dig innan du hunnit fram...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Är det inte tänkt så?

Ja men då måste du åtminstone lyckas ta dig fram till den, vilket åtminstone kräver lite skicklighet. Min poäng är att C-4 på objective är en noobtaktik för man får kills om man bara sätter sig i ett hörn och väntar, fattar du?

Visa signatur