Permalänk
Medlem

Speldator ITX

Tjenare alla sweclockare, undrade om ni kunde hjälpa mig med att sätta ihop ett system då jag inte är jättekunnig med datorer. Datorn ska iaf vara liten, helst ITX. Jag spelar mest Lol och lite BF3. Min budget är på max 10k.

Gjorde ett förslag här.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2004899/inet-itx

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett bra paket. Det enda är väl nätagget; jag har sett några säga att man ska undvika ModXStream serien, men jag vet inte varför så det kanske bara är fördommar. Annars är allt bra! Tänker själv bygga med den lådan, moderkortet och processorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumaas:

Ser ut som ett bra paket. Det enda är väl nätagget; jag har sett några säga att man ska undvika ModXStream serien, men jag vet inte varför så det kanske bara är fördommar. Annars är allt bra! Tänker själv bygga med den lådan, moderkortet och processorn

Jag har precis ett sånt nätagg, det är helt tyst och sitter i en surf/backupdator

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Jag har precis ett sånt nätagg, det är helt tyst och sitter i en surf/backupdator

Ja, som sagt, jag har bara sett "Undvik ModXStream" men ingen bra anledning given.

Permalänk
Medlem

Enda negativa jag ser i kundvagnen är ju att moderkortet bara har 1 års garanti annars ser det bra ut

Visa signatur

CITERA SÅ JAG HITTAR TILLBAKA!
Fraktfritt på Inet