Guild Wars 2, En besvikelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jasså? Själv minns jag att jag soloquestade upp till 20 och sedan inte hade något att göra
Okej, det var ju en stor skillnad på 20 och 80

Då var det ditt fel, för det finns så otroligt mycket att göra. Gjorde du någonsin Urgoz/The Deep? Gjorde du några dungeons i EOTN, t.ex Slaver's Exile?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag spelade stressbetan igår. Har inte provat något tidigare. Jag blev fast. Roligt att man har så mycket att göra utöver sin huvudquest. Hamnade alltid på något annat på vägen. Mycket mycket skoj. Pvpn var också underhållande. Klart nöjd över köpet än så länge.

Dock märkte jag att kameran var seg som sirap, typ att den inte hängde med? Något de kommer fixa?
Sen försökte jag och en vän att lägga till varandra som friends, party etc. Men stod bara att personen var offline. Kommer de ha flera "speglar" för en och samma server? För vi såg inte varandra heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Då var det ditt fel, för det finns så otroligt mycket att göra. Gjorde du någonsin Urgoz/The Deep? Gjorde du några dungeons i EOTN, t.ex Slaver's Exile?

Säkert var det så.
Nej, testade inget av det du nämnde. Gav nog inte spelet en ärlig chans antar jag och därför köpte jag heller inte några expansioner.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Säkert var det så.
Nej, testade inget av det du nämnde. Gav nog inte spelet en ärlig chans antar jag och därför köpte jag heller inte några expansioner.

Japp, då har du bara dig själv att skylla Urgoz och The Deep är inget man glider på räkmacka igenom helt solo när man nyss blivit lvl20. Tror inte man kan klara det själv med heroes, även om man är riktigt jäkla duktig. Man måste helt enkelt vara ett lag med spelare, som vet vad man håller på med. Dessutom rätt tidskrävande, första gången jag gjorde Urgoz tog typ 3½ timme

Och sen några av EOTN dungeons är riktigt svåra också. Slaver's Exile i hard mode är ruggigt svår, speciellt Duncan (slutbossen)

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Japp, då har du bara dig själv att skylla Urgoz och The Deep är inget man glider på räkmacka igenom helt solo när man nyss blivit lvl20. Tror inte man kan klara det själv med heroes, även om man är riktigt jäkla duktig. Man måste helt enkelt vara ett lag med spelare, som vet vad man håller på med. Dessutom rätt tidskrävande, första gången jag gjorde Urgoz tog typ 3½ timme

Och sen några av EOTN dungeons är riktigt svåra också. Slaver's Exile i hard mode är ruggigt svår, speciellt Duncan (slutbossen)

Urgoz tror jag inte att det går klara av med Heroes. Vissa rum är hemska. Man måste typ ha minst 3 healers för att klara av skiten.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Trackmaster:

Dock märkte jag att kameran var seg som sirap, typ att den inte hängde med? Något de kommer fixa?

Tyckte mig se inställningar för "Free camera" och camera speed, så det borde gå att ställa in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2infinity:

Tjenare Swecare!

Till att börja med. Anledningen till att jag gör detta inlägg är att jag la en kommentar ang gw2 på fz.se under namnet 2infinity och fick en ganska hård kommentar tillbaka.

Min åsikt i fz tråden var att jag efter att ha provat senaste betan blivit väldigt besviken. Kanske förväntade jag mig något nytt och spännande. Jag kommer jämföra spelet med WoW eftersom det är ett MMO som jag har spelat en del för länge sen. Jag spelade kanske WoW i 1år men tröttnade på runt lvl 45 då jag kännde att jag betalade och spelade ett spel som jag tyckte va jättetråkigt och hoppades på att nå lvl 60 för att det kanske skulle vara kul då. Nu när GW2 var på g så blev jag otroligt hypead. Ingen månadsavgift och roligare strider, questsystem med mera.

För någon helg sedan kom jag med i den stängda betan och fick då prova att spela GW2. Jag lade ned mycket tid på character creation för att jag skulle ha en karaktär jag verkligen trivdes med. Sedan kom jag in i spelet, gillade intron och tyckte att det såg riktigt trevligt ut. Men så får jag började spela kännde jag "ånej inte som wow!" då jag fick gå fram till en person som gav mig ett quest. Döda x blabla och y blabla. Aja tänkte jag att det måste ju vara någon introduktion till kontroller etc. Går och ska börja döda monster. Targetar och klickar på attackknappen för att sedan vänta till monstret dött. Här började jag bli riktigt orolig då det var exakt detta trista stridssystem jag velat komma ifrån. Att bara klicka på en karaktär, välja en attack och titta medans gubben autoattackar tills monstret är dött känns helt hjärndött. Spelade vidare och gjorde en del quests. Märkte att alla är samma, döda x sånna och y sånna och sedan denna miniboss. Loota, sälj skit, få items från quest och gör sedan ett nytt.

Gav spelet ca 1h playtime innan jag gav upp. Jag trodde att det skulle komma något revolutionerade från WoW, något som visade vad ett mmo kan göra 8år efter att WoW släppts. Men detta är ju så otroligt likt wow, samma stridssystem, samma grinding och samma questing. Visst det kanske blir roligare när man är på level cap, men ska ett spel verkligen vara tråkig i 50 - 100h playtime innan det blir kul?

Det jag hoppas på nu är att någon ska berätta för mig vad jag missat och vad som gör GW2 till ett grymmt spel. Har sett så många kommentarer om hur bra spel det är och hur kul folk har haft i det. Så berätta för mig, varför tycker du att GW2 är ett bra spel och vad gör det roligt?

Vill bara ha svar från personer som provat spelet. Jag trodde att det skulle vara bra innan jag spelade det själv, så tror att många andra som inte spelade det kan känna på samma sätt och därför inte ge en korrekt åsikt.

Du kanske inte ens gillar RPG spel. Låter som du spelar ett spel för att andra gillar att spela det spelet. Knasigt men logiskt.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Man kan göra allt det där med heroes om man vill. Som med allt annat kan man dock behöva öva lite
Sen är jag osäker typ DoA och UW, dom kan vara knepiga men går antagligen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eenskolde:

Man kan göra allt det där med heroes om man vill. Som med allt annat kan man dock behöva öva lite
Sen är jag osäker typ DoA och UW, dom kan vara knepiga men går antagligen!

DoA med heroes vill jag se den som gör, hehe. Spelade DoA med en grupp en gång, eller ja försökte gjorde vi, och vi fick pisk på första mobben UW har jag varit sjukt nära på att klara med grupp, dock så disconnectade monken när vi nästan var klar

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

DoA med heroes vill jag se den som gör, hehe. Spelade DoA med en grupp en gång, eller ja försökte gjorde vi, och vi fick pisk på första mobben UW har jag varit sjukt nära på att klara med grupp, dock så disconnectade monken när vi nästan var klar

Finns guides om man googlar! DoA och UW i HM menade jag!
Både DoA och UW HM var ganska lätt med speedclearing-buildsen innan det blev nerfat, det gällde bara att ha någon som kunde visa en vilken väg och hur man skulle göra sin run!

Permalänk
Medlem

Om inte repetitiva quests och "grind" är något som lockar så kanske du borde lägga hela MMO genren på hyllan och köra vanliga SP RPG istället?

Permalänk
Skrivet av redruM:

Beror på om man tänker i dom gamla banorna att endgame skall vara ett gearhjul. I GW2 fixar du inte ny utrustning för att den har bättre stats utan för att den ser coolare ut. Detta gäller både PvE och PvP. Vid level 80 kommer det finns "event-chains" som antagligen leder till stora utmaningar och kanske bossar. Vem vet

Jag är fortsatt en aning skeptisk till detta, om det inte är gearadvance så känns det lite som att allt är öppet för alla. Tycker personligen att man ska förtjäna viss content via prestation, MEN dom har säkert löst detta på sitt egna fiffiga vis.

Dock så ska man understryka att carebear inställningen till spel överlag gör dom till förlorare. Vi är människor och inget gör oss gladare än att vara överlägsen någon annan

Är inte negativ, bara lite skeptisk tills dess att motsatsen bevisas )

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crusaderr:

Jag är fortsatt en aning skeptisk till detta, om det inte är gearadvance så känns det lite som att allt är öppet för alla. Tycker personligen att man ska förtjäna viss content via prestation, MEN dom har säkert löst detta på sitt egna fiffiga vis.

Dock så ska man understryka att carebear inställningen till spel överlag gör dom till förlorare. Vi är människor och inget gör oss gladare än att vara överlägsen någon annan

Är inte negativ, bara lite skeptisk tills dess att motsatsen bevisas )

Dock inte så kul att vara underlägsen någon annan, eller hur?
Jag tror att dom gjort GW2 endgame skill-baserat istället för gear-baserat, precis som i GW1. Visst, man blir maxlvl tidigt och man får maxarmor och maxdamage tidigt men det handlar om hur man använder sig själv och sina skills på rätt sätt osv.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Crusaderr:

Jag är fortsatt en aning skeptisk till detta, om det inte är gearadvance så känns det lite som att allt är öppet för alla. Tycker personligen att man ska förtjäna viss content via prestation, MEN dom har säkert löst detta på sitt egna fiffiga vis.

Dock så ska man understryka att carebear inställningen till spel överlag gör dom till förlorare. Vi är människor och inget gör oss gladare än att vara överlägsen någon annan

Är inte negativ, bara lite skeptisk tills dess att motsatsen bevisas )

Den filosofin sålde 7 miljoner ex av Guild Wars 1, tror nog de vet vad de gör

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Dock inte så kul att vara underlägsen någon annan, eller hur?
Jag tror att dom gjort GW2 endgame skill-baserat istället för gear-baserat, precis som i GW1. Visst, man blir maxlvl tidigt och man får maxarmor och maxdamage tidigt men det handlar om hur man använder sig själv och sina skills på rätt sätt osv.

Som sagt, jag hoppas bli motbevisad. Har verkligen haft vidrigt kul på betan, men frågan är bara om det räcker hela vägen fram sen

Att ett spel är skillbaserat tycker jag självklart är bra, men tycker även att gearen man har ska vara rankingbaserat också. Nu pratar jag inte om PVP utan PVE.. Jag menar, det ska förutom skill krävas en viss typ av rustning som man faktiskt förtjänat.. Detta är självklart bara mitt tycke och JA, smaken är som baken

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Skrivet av anon70536:

Den filosofin sålde 7 miljoner ex av Guild Wars 1, tror nog de vet vad de gör

Varav det är den totala siffran, antalet aktiva spelare skiljer sig drastiskt vill jag lova. Jag personligen körde gw1 två månader vid release.. Tyckte inte alls om det, alldeles för begränsat. Vad som har hänt sen 2005 vet jag däremot lite om.

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att det finns endgame content som kräver skill och går att mäta progress med. Det jag älskar med WOW är att raida. Och det jag gillar med raiding är att i en grupp klara en riktigt svår boss efter många många timmar wipes och massa strategi, planering och theorycrafting. Ifall det finns i gw2 kommer jag älska detta spelet även utanför pvp i det långa loppet.

Det behöver inte absolut vara i formen av raids. Det kan kanske till och med vara positivt ifall det inte är det. Jag känner t.ex. i wow att jag inte har tid att lägga 3-5 fasta kvällar i veckan för att kunna få ut denna roliga utmaning som det är att progressa HC bossar eftersom det nästan uteslutet bara är möjligt i seriösa hardcore/semihardcore guilder.

Tror ni att hardmode dungeons kommer ge denna utmaning? Eller är det dessa eventchains som kommer göra det?

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaZteR:

Tror ni att hardmode dungeons kommer ge denna utmaning?

JA!

Jag provade den där ascalon dungeon i BWE2 med några här från Swec tror jag det var och den var ruskigt svår på vissa ställen. Många wipes och mycket tänkande, planerade och provande men till slut efter en timme eller två så lyckades vi ta bossen vi fastnat på

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Crusaderr:

Varav det är den totala siffran, antalet aktiva spelare skiljer sig drastiskt vill jag lova. Jag personligen körde gw1 två månader vid release.. Tyckte inte alls om det, alldeles för begränsat. Vad som har hänt sen 2005 vet jag däremot lite om.

Att basera spelet på skills istället för gear sålde exemplar nog för företaget att gå runt och till och med växa. Ingen kan lova att du kommer tycka om Guild Wars 2 men tillräckligt med personer tycker om spelen för att ArenaNet ska gå bra som företag, alltså finns det inget som kan kallas för misslyckande i vilken filosofi de valt att grunda sina spel på. Oavsett hur skeptisk man är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crusaderr:

Som sagt, jag hoppas bli motbevisad. Har verkligen haft vidrigt kul på betan, men frågan är bara om det räcker hela vägen fram sen

Att ett spel är skillbaserat tycker jag självklart är bra, men tycker även att gearen man har ska vara rankingbaserat också. Nu pratar jag inte om PVP utan PVE.. Jag menar, det ska förutom skill krävas en viss typ av rustning som man faktiskt förtjänat.. Detta är självklart bara mitt tycke och JA, smaken är som baken

All PvE-gear har inte samma stats. Det finns många olika steg där exotics är den högsta (statsmässigt). Finns olika sätt att erhålla den te.x. köra 40-50 dungeon runs för att skaffa ett specifikt dungeon set. Lovar, om du spelar mycket kommer du ha din e-penis kvar men inte pg.a du toppar en sunkig DPS-mätare utan för att du som ser coolast ut i stan. Vissa kommer gilla det andra inte men det är iaf. filosofin bakom det hela.

Permalänk
Skrivet av redruM:

All PvE-gear har inte samma stats. Det finns många olika steg där exotics är den högsta (statsmässigt). Finns olika sätt att erhålla den te.x. köra 40-50 dungeon runs för att skaffa ett specifikt dungeon set. Lovar, om du spelar mycket kommer du ha din e-penis kvar men inte pg.a du toppar en sunkig DPS-mätare utan för att du som ser coolast ut i stan. Vissa kommer gilla det andra inte men det är iaf. filosofin bakom det hela.

Bra, då är jag nöjd

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

hur tror ni guild wars 2 kommer vara som casual spelare ? jag har inte all tid i världen för spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulanka:

hur tror ni guild wars 2 kommer vara som casual spelare ? jag har inte all tid i världen för spel.

Jag tror det kommer att vara skitbra. Dom har gjort spelet så att det kan kunna passa alla. Du behöver inte spela fem timmar i sträck varje dag för att tycka det är kul. Visst, ska du göra dungeons osv så kanske du behöver några timmar men man kan spela och ha kul ändå på bara 20 minuter.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

vad gällande PvP i GW2 så är de Skill baserat å inte "titta på mig jag köttar dig för jag har bättre gear än dig" utan precis som i GW1 så har alla i PvP samma armor med samma stats å shit (förutom i WvsWvsW men de är en annan 5a)

vad de gäller end-game gear så är det Cosmetics som är prio1 eftersom GW2 pressis som i GW1 bygger på spelarens skills, å hur väl man känner till sin klass osv

alla dungeons är 5man grp instanses, MEN det kommer som någon sa att finnas stora Events som kräver MASSOR av spelare som sammarbetar å kordinerar sina attacker osv

för er som endast körde senaste stress-testet för ca 1 vecka sedan så kan jag bara informera att ArenaNet gick ut officielt å sa "denna stress test kommer vara mer ostabil än tidigare bwe å StressTests å detta för att dom försöker fixxa problem å buggar utan att stänga ner servrarna i flera timmar" dvs de kommer flyta på mycke bättre den 25e när spelet kommer (28e om du inte pree-ordered)

när det kommer till hur "svårt/Utmanande" spelet är i PvP/PvE varierar väldigt beroende på vilket vapen du använder samt hur bra du kan din klass, och för er som spelat upp till lvl 10 - 15 å tycker det är för lätt, oroa er INTE, det blir betydligt svårare ju längre in i spelet du kommer, å nej står du still å försöker döda mobs utan å dodga så kommer du att dö, kanske int epå lvl 1 - 15 men senare så kommer du göra det (å tycker ni att spelet är för lätt med ett vapen, testa nåt annat)
och som någon sa tidigare, ArenaNet håller konstant kolll på hur spelet rullar på, å märker dom att nåt är för lätt så ökar dom snabbt svårighetsgraden,

dock tror jag personligen att det kommer ta en stund för efter release innan spelet är skapligt balancerat, men vilket spel behöver inte balanceras vid release =P...

GW2 kommer inte vara ett spel för alla, MEN det är imo ett spel man bör testa å spela ett par dagar innan man säger att de är skit, det är trotts allt bara ca500kr å sen ingen mer avgift, så ni har inte mycke å förlora på de, å tycker ni att ni inte har råd, skippa krogen en fredagkväll så är ekonomin i balans =P

å till sisst vill jag bara poängtera att GW2 är för Casual Players - hardcore players
det handlar inte om att Rusha till lvl80, visst du kan göra de men då missar du oxå en hel del intressanta saker
lvla i din egen takt å även om du spelar med en polare som hårdkör 24/7 så kan ni ändå spela ihopp tack vare att lvl skalar ner (tex lvl 76 hoppar in i lvl 14 område, poff lvl 76 är lvl 14 tills han lämnar den zonen)

å sen ett till pluss, speeden det tar att komma in i spelet från det att du startat upp de via iconen på skrivbordet är sjukt trevlig å snabb (har aldrig stött på snabbare) XX

Permalänk

Klart det inte kommer vara ett spel för alla. Jag är inte alls negativ till spelet, bara skeptisk tills dess att motsatsen bevisas. Hur många gånger har man inte åkt på en nitlott vid releaser egentligen.

Har kört lite guardian, warrior, theif och ranger. Ranger är i särklass en av dom roligaste early-classer jag kört i ett MMO.

Det som jag tycker är det absolut bästa med spelet overall än så länge är skillchange vid vapenbyte. Helt genialt, och ja, jag sitter halvnaken i min morgonrock nu lyrisk inför release

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk

Jag var otroligt skeptisk till detta spelet från början, kollade lite videos, läste lite på forumen och tyckte spelet såg allmänt tråkigt ut. En kopia av wow. Efter lite tjatande från en polare så beslutade jag mig ändå för att köpa spelet. Spelade sista betan och sen dess är jag helt såld!

Det jag gillar skarpt är:
1. Det är inte gearbaserat!
2. Skillchange vid vapenbyte är genialt.
3. lvlscaling.

Så jag ser väldigt mycket fram emot den 25/8 så man kan lira detta underbara spel
Kommer förmodligen lira Norn Elementalist & Human Mesmer @ Far Shiverpeaks

Permalänk
Medlem

Dags att döpa om tråden?

Permalänk

Kände samma känsla när jag började som Norn warrior. Men sen efter ca 4-5 timmars gameplay (runt lvl 20) så fick jag en riktigt cool quest där jag skulle anfalla ett slott med en stor arme och döda större bossar osv. Kändes riktigt episkt. Det var då jag kände att gw2 var ett riktigt bra köp. Efter det flöt det på riktigt bra med fler såna typer av quests. Sen måste man ju inse att det är svårt att göra en quest till mycket annat än döda x och y

Visa signatur

| i5 2500k | h100 | Evga 580 | Fractal Design arc | Asrock P67 Fatal1ty | Hx1050w | 24" BenQ | 16GB Vengeance Ram | Razer DeathAdder | Razer Carcharias | Razer Arctosa |

Permalänk
Medlem

Efter ha spelat WoW i 5 år tröttnade jag. Det var ständigt samma sak, en ny patch kom ut, man läste på om de nya bossfighterna, man gick in och dödade bossarna (ganska enkelt efter The burning crusade) och sen väntade man på nästa patch/expansion.
WoW tappade någonting med expansionen WotlK. Det var helt enkelt inte kul längre.

Jag testade på en massa mmo, Conan var underbart upp till lvl 20, Lotr var mesigt, Swotr dog när man skulle köra dungeons och man skulle prata hela tiden (man kunde inte klicka go to end), The secret world är för kort och inte min smak, Aion var bara för mycket Manga..., Warhammer online blev så otroligt tråkigt efter ett tag.

Jag hoppas GW2 är lika bra ända upp till end game. Det börjar lovande. Saknar dock en del saker, Mount Tex och möjligheten att kunna påverka sin gear, Tex enchanta osv. Finns det pots/flasks/food osv? Ju mer som går att påverka desto bättre.
Det känns konstigt att man inte vet mer om spelet när man gillar mmo som jag gör

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Förlåt, verkligen inte för att verka spydig. Men kan för mitt liv inte förstå varför man skulle behöva ett mount i GW 2?
Det finns ju waypoints, och ärligt talat så tar det inte särskilt lång tid att springa någonstans med dom.

Yes det finns mat och dryck!