Minecraft Server (Crown conquest liknande) Häng med och spela!

Permalänk

Minecraft Server (Crown conquest liknande) Häng med och spela!

Tjenare,
Som tråden lyder så satt jag och kollade på yogscast såg crown conquest vart genast intresserad och byggt en likvärdig stad.
Så vad vi har gjort är inprensip byggt ett stort samhälle (medeltid) I ett områda på cirka 200 x 200 Block. (ganska stort)

Lite allmän info:
Det kommer vara 10st spelare totalt (5st lag) man spelar 2 och 2.
Runt i staden finns det flera kistor som man kan hitta armour,vapen,mat osv.
Staden innehåller: Ett slott,Mage tower,Marknad,Hamn,Slum område,Adel/rikare's område, Dvärj område.

Lite regler:
Gå inte utanför Området (markerat med fence)
Inge pvp första minuten (adminen sejer till när pvp är aktiverat)
Inte döda varandra i spawn stället, Den är till för att se på matchen som fortfarande spelas. inte pvp arena!

Om ni är intresserad skriv era ingame namn så whitelistar jag er

Permalänk
Medlem

Crown conquest

jag vill vara med mitt namn in game: zorwasa min kompis namn: ogge4ever

Permalänk

Ny host:

Ip är : 81.232.145.46!!!

Permalänk
Medlem

Hi

when is the server gonna be up?

Permalänk
Skrivet av zorwasa:

when is the server gonna be up?

Up now new host
Ip: 81.232.145.46

Permalänk

Crown Conquest

Mitt Namn I minecraft är sanafers123 kan inte vänta tills jag kan äga alla xD >:D kan jag få ipen?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av abbe321123:

Mitt Namn I minecraft är sanafers123 kan inte vänta tills jag kan äga alla xD >:D kan jag få ipen?

Är du läskunnig bör du se att IP'n står i inlägget ovanför din post.

Permalänk

Crown Conquest

Jag såg den xD men jag kan inte joina det säger end of stream är det begrund av jag är inte whitelistad?

Permalänk
Medlem

Skulle bli glad om jag kunde va med! IGN: Linnar8895

Tack!

Visa signatur

Damn those Greymanes to Oblivion...

Permalänk

Crown Conquest

Jag kan inte joina det säger end of stream vrf??

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vara med! Lägg till: hammark9

Permalänk
Medlem

Minecraft

jag vill gärna joina mitt namn på Minecraft är :6252126

Permalänk
Medlem

Bara jag som har en känsla av att alla som vil vara med är samma person? Jag menar, alla använder rubrik, samma kassa stavning, nyreggade konton etc

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag är på : mreddsson10

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Jag är lätt med! nick: zlicez

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 60D - Canon 50mm 1.8 - Tamron 70-200

Permalänk
Medlem

Jag är med!
Minecraft nick: xapa112

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

Crown Conquest

Jag gör en egen Crown Conquest server jag behöver 1 bra operator för att hjälpa mig med plugins och många builders som ni ser nu kommer jag att använda
istället för star wand eller vodo doll svärd med knockback och pilbåge med eld ipn kommer snart att vara uppe om ni vill skriv er IGN och
era skills i Building 1-10 jag kommer att titta väldigt offta på comments hoppas någon joinar

MVH-----Abbe >:)

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja vara med :D! Mitt namn är: dampfnatt2001 (På minecraft) Lol lite konstigt namn vet! Men jag är en nice person ;D

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbe321123:

Jag gör en egen Crown Conquest server jag behöver 1 bra operator för att hjälpa mig med plugins och många builders som ni ser nu kommer jag att använda
istället för star wand eller vodo doll svärd med knockback och pilbåge med eld ipn kommer snart att vara uppe om ni vill skriv er IGN och
era skills i Building 1-10 jag kommer att titta väldigt offta på comments hoppas någon joinar

MVH-----Abbe >:)

IGN: dampfnatt2001 skills i building är kanske 9 Jag gillar att bygga väldigt mycket. Hoppas det blir jag

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk

RollBolt Om det finns mer än bara en person jag kommer välja dem jag behöver kanske minst skills på building 7-10 för att vi ska bygga

Skit Bra Som fyreUK här är ett video av doms koola buildings >:)

Permalänk

RollBolt Om du har Steam Adda mig sanafers123 så jag kan ge dig mitt lan ip eller kanske jag gör en bukkit jag kan inte hitta en bra bukkit maker so jag letar fortfarande men jag kommer ha plugins många och buildings secret tunnlar och mycket mer mappen kommer att vara stort! och vi kommer att bygga för mycket

Plugins
------------------------------------------------------------------------------------------
MCMMO RPG Plugin Man kan få 2 alla saker om man är runt lvl 10
Factions Team Up plugin som vi kunde behöva om någon ville vara mer än 2. max players ni kommer att få infromation senare. (MAX) 3 teams! asså om det skulle vara 2 teams skulle det va inte så roligt kanske 10 players vs 10 players det skulle suga
ChopTree Snabb Hugning träd
VoxelSniper/och de andra Voxelsaker
IConomy jag kommer att sätta shop i Crown Conquest för att om man dödar många mobs eller människor man kan få pengar och köpa för det

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mer Plugins kommer kanske senare! FyreUk's aquila town http://www[pungt]youtube[pungt]com/watch?v=vlu2yNdjpq8

Permalänk

Jag kommer att göra en server för 1.3.2 min Bror force updata >:/

Permalänk

Jag e på

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem

Crown Conquest

skulle vilja vara med heter:kebabnizze98

Permalänk
Medlem

Tjenare skulle älska att vara med på prodjektet mitt minecraft namn är shaw2000 min skype är på min profil

Permalänk
Medlem

crown conquest!!!!

jag och min kompis skulle gärna vilja vara med!!! har sett yogscasts vids å de ser sjukt awesome ut!!! mitt namn är: Kung_coolivve och min kompis heter: Lumberjack98 ser fram emot detta!!!

Permalänk
Medlem

Vore super kul att joina mit ign är: arkfille.
Jag har än vän som också vill joina hans är : adam_adde

Permalänk
Medlem

JAG VILL APSOLUT JOINA

Mitt minecraft namn är AdamSniegon och min kompis namn är Homepage1.

Ops:mitt namn är svårt att stava så gör det försiktig. Jag vill joina!!!¡¡¡

Permalänk
Medlem

Jag kan hjälpa dig kan5 språk skills på bulding:7/10 för har laggig dator. Men ska få en ny.

Permalänk
Medlem

Jag kan hjälpa dig

Skrivet av abbe321123:

RollBolt Om du har Steam Adda mig sanafers123 så jag kan ge dig mitt lan ip eller kanske jag gör en bukkit jag kan inte hitta en bra bukkit maker so jag letar fortfarande men jag kommer ha plugins många och buildings secret tunnlar och mycket mer mappen kommer att vara stort! och vi kommer att bygga för mycket

Plugins
------------------------------------------------------------------------------------------
MCMMO RPG Plugin Man kan få 2 alla saker om man är runt lvl 10
Factions Team Up plugin som vi kunde behöva om någon ville vara mer än 2. max players ni kommer att få infromation senare. (MAX) 3 teams! asså om det skulle vara 2 teams skulle det va inte så roligt kanske 10 players vs 10 players det skulle suga
ChopTree Snabb Hugning träd
VoxelSniper/och de andra Voxelsaker
IConomy jag kommer att sätta shop i Crown Conquest för att om man dödar många mobs eller människor man kan få pengar och köpa för det

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mer Plugins kommer kanske senare! FyreUk's aquila town http://www[pungt]youtube[pungt]com/watch?v=vlu2yNdjpq8

Jag hetter: AdamSniegon

Registrerad: sep 2012
Jag kan hjälpa dig kan5 språk skills på bulding:7/10 för har laggig dator. Men ska få en ny.