Autorun funkar inte, hur installerar jag BF3??

Permalänk
Medlem

Autorun funkar inte, hur installerar jag BF3??

Hej hej

Har nyss inköpt BF3 och när jag ska installerar spelet så kör datorn inte "Autorun" och det funkar inte heller att högerklicka och ta "spela upp automatiskt" på DVD'n.
Laddade hem Origin och tänkte att där går det väl ladda hem spelet med ser bara KÖP överallt och jag har ju redan en fysisk kopia.

Så nån som kan hjälpa mig med autorun problemet eller visa vart jag laddar hem BF3, det smidigaste vore la om DVD läsarn funkade som den skulle men det används ju sällan iaf.

edit: FAIL hade satt i disc2, dock startade funkade inte autorun eller högerklicka "spela upp automatiskt" nu heller men nu kunde jag sparka igång installationen genom o leta upp startfilen på dvd'n

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Testa tryck på "Origin" Uppe i vänstra hörnet i Origin och tryck sedan "Lös in produktkod". Testa skriv in din serialkey där sen borde det fungera

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Hej hej

Har nyss inköpt BF3 och när jag ska installerar spelet så kör datorn inte "Autorun" och det funkar inte heller att högerklicka och ta "spela upp automatiskt" på DVD'n.
Laddade hem Origin och tänkte att där går det väl ladda hem spelet med ser bara KÖP överallt och jag har ju redan en fysisk kopia.

Så nån som kan hjälpa mig med autorun problemet eller visa vart jag laddar hem BF3, det smidigaste vore la om DVD läsarn funkade som den skulle men det används ju sällan iaf.

edit: FAIL hade satt i disc2, dock startade funkade inte autorun eller högerklicka "spela upp automatiskt" nu heller men nu kunde jag sparka igång installationen genom o leta upp startfilen på dvd'n

Gör som ovanstående talare, annars kan du ju leta fram "setup.exe", eller vad de nu valt att kalla installationsfilen.

Den här Datorn --> Högerklicka på D: (eller vad din dvd har för enhetsförtäckning), välj "Öppna".

Visa signatur

Gammal sliten MSI GT70-0ND.
Raspberry Pi 3 (OSMC).