Permalänk
Medlem

Nexus 7 8GB för 1060kr

Tjo,

Gjorde ett spontanköp och måste bikta mig

Är det ett bra pris för en Nexus 7 8GB? Den är helt ny, oöppnad i originalförpackning. Jo jag vet att 8GB är lite lite utrymme men alternativet på 16GB hade inte varit ett alternativ känns det som. Som två sånna här enheter i princip.

Jag har en Galaxy nexus med JB och älskar den verkligen och skulle vilja ha en liten smidig tablet för surf och lite spel. Det var inte ett planerat köp
utan jag såg priset och var bara tvungen att slå till.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Köpte du den på blocket? Antar att det är US-laddare? Oavsett tycker jag att det låter som ett kap

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Skrivet av blade80:

Tjo,

Gjorde ett spontanköp och måste bikta mig

Är det ett bra pris för en Nexus 7 8GB? Den är helt ny, oöppnad i originalförpackning. Jo jag vet att 8GB är lite lite utrymme men alternativet på 16GB hade inte varit ett alternativ känns det som. Som två sånna här enheter i princip.

Jag har en Galaxy nexus med JB och älskar den verkligen och skulle vilja ha en liten smidig tablet för surf och lite spel. Det var inte ett planerat köp
utan jag såg priset och var bara tvungen att slå till.

Dela med dig till oss andra vart du köpt den Lättare att förstå ditt köp om jag också råkar spontanköpa en

Permalänk
Medlem

Ebayade den

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Ja de tär ett bra köp. Säkert någon som vunnit den och säljer vidare. Jag har en 8gb och har inga problem med den begränsningen.

Permalänk
Hedersmedlem

Tänk på att en hel del nya grejer till budgetpris är stöldgods så man får vara försiktig.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM