Bra spel med bra story?

Permalänk

Bra spel med bra story?

Hej! alla sweclockare! jag har spelat många spel men inte så värst många som jag fastnat för riktigt i storyn i spelet det är vissa som jag verkligan har gillat. Spelen är Syndicate,Alan wake, jag gillar spel som är i likheten som alan wake eller syndicate. De hade enligt mig sjukt bra story, jag har även en fundering på spelet heavy rain, har Ps3,pc,wii. Av de jag har räknat upp vilka med bra story, vilka skulle ni kunna rekommendera? Spelen annars nu tycker jag inte har speciellt bra eller en fastnande story, så man bara vill fortsätta spela,spela,spela. Alla svar är välkommna!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk

DayZ, spelet där du kan gör din egna zombieapokalyps och övelva i den

Skämt åt sido så kom jag och tänka på Final Fantasy. Ingen aning om det är bra men jag har hört rykten om att det ska vara rätt så bra, men det är väl kanske bara om man har kört de 73 första spelen i serien.

Annars kanske Half Life funkar, extra nice nu när det har fått en renovering.

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Inte ens i närheten av dom spelen du pratar om men
Slår ett slag för Rochard litet kul med sköna karaktärer och röster

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.