Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jhedlof:

En liten uppdatering:

Att packa upp rar-filer i Winrar fungerar inte, får meddelanden om att "volymen är skadad". Försökte mig på att installera om Windows, vilket inte heller fungerar.

Kan det vara någon hårdvara, typ RAM-minnerna, som inte är helt okej, eller kan det vara Windows som inte samarbetar?

Nästan alltid minnesfel med de felen du upplever.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av Tim_coolboy1:

"Våra färger svart, rött och vitt - som vi använt under lång tid kommer fortsätta att vara Inets färger." den nya loggan är ju rosa/lila?

Skrivet av killene:

Håller med! Det är inte "äppelrött" direkt... Men jag ska nog inte uttala mig i frågan
Är sjukt avtänd av logotypen av "Dr.Inet" som man bara kan bli.
/Härlig helg

Skrivet av MultiMan:

Som jag skrivit tidigare tycker jag det nya utseendet är mycket trevligt och betydligt bättre än det gamla.

På min sPVA-skärm är den definitivt röd. Ni kanske kör billiga TN-skärmar som oftast inte återger korrekta färger?

Edit: Den är röd på Optoma HD65 också.

Det ska vara i princip samma nyans som vi tidigare alltid använt i t ex prisskyltar och annat material och är en klarröd färg. På korrekt kalibrerade skärmar ska det inte kunna vara någon tvekan om vilken färg det är.

Webbkoden är #d2002e för er som vill dubbelkolla

Skrivet av cogiskart:

Tja Inet!

Tänkte fråga om ni kommer ta in NZXT's svarta och orenga phantom chassi?

Vill också fråga när ni får in fler Asus GTX 670 DCUII TOP?

Kollar med ansvarig inköpare och återkommer!

Grafikkortet kommer preliminärt in mot slutet på månaden.

Skrivet av jhedlof:

Hej Inet!

Har köpt ny dator av er med montering. Men jag har stora problem med att installera program och spel. Jag får upp meddelanden om MD5-fel, NSIS-fel, installationsfiler som inte är hela osv. Ibland har det löst sig att hämta installationsfilerna igen och försöka flera gånger tills det fungerar. Men vissa program går helt enkelt inte att installera, bland annat Nod32, VLC och XMBC.

Spel har jag inte lyckats med alls. Får bluescreen när jag försöker installera Cod4 & MW2. När jag installerar BF2 så avbryts installationen pga MD5-fel. BF1942 lyckades jag faktiskt installera, men det går inte att starta.

I början strulade Windows Update en hel del, uppdateringarna avbröts när dom installerades. Jag har i alla fall lyckats installera alla uppdateringar nu, och installerat ett antivirusprogram, men samma fel kvarstår.

Det känns som att något inte stämmer helt här, vad ska jag göra?

Här är min uppsättning:

MSI Z77A-G43 ATX
Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)
SSD 240GB Intel 520 OEM
2TB Western Digital Caviar Green
Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
Gigabyte GeForce GTX 660Ti 2048MB
Corsair TX 650W V2 80+ Bronze
Fractal Design Define R4 Svart
Fractal Design 140mmSilent Series R2
Optiarc AD-7280S SATA, OEM Svart
Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM, SP1

Dold text

Kan även tillägga att produktnyckeln till Windows 7 inte var giltig. Men det är ju Microsofts problem..

Bäst är att du kontaktar oss på info@inet.se eller 031-65 27 00 så kan vi hjälpa dig direkt.

Alternativt att du felanmäler din dator här: https://www.inet.se/support/OrderList för det låter som att det är någon form av hårdvarufel. När felanmälan är godkänd så kommer du få fraktsedlar och instruktioner från oss!

Skrivet av Daemon:

http://www.inet.se/produkt/1902278/gigabyte-ga-h77n-wifi-mitx

Som uppmärksammats på forumet -> chipset är angivet till Z77, ska vara H77 på denna

Är fixat nu! Tack!

Skrivet av LeVvE:

Kommer ni ta in Ducky Shine 2 med nordisk layout, i så fall när?

Kommer upp på hemsidan inom kort! Leveranstid är för tillfället obekräftat tyvärr.

Skrivet av Ant3:

Eftersom ni har EVGA i erat soriment så tycker jag att ni borde leta reda på deras M-itx moderkort.

http://www.anandtech.com/Gallery/Album/2178#3

Har tipsat ansvarig inköpare och får återkomma till dig!

Skrivet av som99:

Tack för svar,lite grisigt av tillverkaren att straffa användare av AMD's toppkort då det är minimala skillnader för att den skall passa på en 7970 så kostnaden för det att tillverka 7970 versionen är inte högre än standard versionen av kylaren.
Jag får överväga detta ett tag så får jag se vad jag gör, köper Nvidia/AMD78xx versionen och modifierar den eller köper den för 7970.
Såg att ni sänkt priset lite så kan hända att det blir 7970 versionen.

Edit: Har nå något hum on ungefär när dem kommer i lager?

Vi har en order inneliggandes men har dessvärre inte fått något leveransbesked ännu - hemsidan uppdateras så fort vi vet mer!

Som vi skrev i ett tidigare inlägg gick en databaskörning fel men det ska förhoppningsvis vara löst nu! Ser du någon till produkt med galet pris så säg gärna till så uppdaterar vi.

Skrivet av Superolle:

Måste jag ta mig till Ringön för att lämna in en S27A750D som krånglar? (Har det berömda "Display setting not optimal" felet. Köpte den på fyndhörnan)
Är nästan 2h resa dit och jag har betydligt närmare till Butiken på Torp/Uddevalla.

Sedan har jag en fråga om CM Stryker. Förväntar ni er att få in fler? Har märkt att de går åt i en rasande takt och har tänkt köpa en i slutet av månaden

Givetvis inte! Du är varmt välkommen in i vår butik i Torp för att lämna in den där - garantier gäller precis som vanligt även på våra produkter på fyndhörnan!

Angående Stryker så har vi en större leverans på ingående men har dessvärre inget bekräftat datum. Förhoppningsvis har det landat innan månaden är slut.

Skrivet av grizzly666:

Den nya loggan är betydligt sämre än den äldre enligt mig visst den kunde ju ha varit ännu värre (men har svårt att se hur).
Men inte för att jag bryr mig specielt mycket då jag skiter helt i utseende och design det är fuktionenerna som är det viktiga (i inets fall priser,hjälpsmahet,snabbhet,etc,etc).
Jag fattar inte varför alla företag måste byta logga hela tiden har man väl arbetat in en så ska den vara kvar enligt mig.
Sen förstår jag detta ännu mindre när det kostar miljoner att ta fram denna nya logga (telia,konsum,etc) det är ju bara ren idioti (om en anställd tar nån timma på sig att ta fram en ny är väl ok).
Vad var det för fel med den gammla liggande 8:an konsum körde med tex?

Får jag fråga vad det kostade att ta fram denna nya logga inet? var det mer än nån hundralapp så vart ni ju blåsta.
Samt fråga varför bytte ni logga?

Det finns många anledningar till varför vi bytte logga. En kortfattad version som sammanfattar det väldigt bra är följande förklaring som vi skrev i vårt album på Facebook där vi laddade upp bilder på nya, uppadaterade Dr Inet samt loggan:

Det är jag som är Dr. Inet. Jag tänkte förklara varför vi har bytt logga: Det viktigaste skälet är faktiskt att vi har bestämt oss för att bli Sveriges mest omtyckta datorbutikskedja.

För att lyckas med det behöver vi ha en stark och enkel logotyp som syns på långt håll. Det gjorde inte den gamla loggan. Den var dessutom väldigt svår att applicera i små storlekar på t.ex. pennor, men även i stora storlekar på fasader, flaggor etc.

Nu har vi en logotyp som uppfyller de kriterierna - men vi har varit noga med att inte ändra för mycket utan ha en tydlig igenkänning med den gamla logotypen. Våra färger svart, rött och vitt - som vi använt under lång tid kommer fortsätta att vara Inets färger.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Givetvis inte! Du är varmt välkommen in i vår butik i Torp för att lämna in den där - garantier gäller precis som vanligt även på våra produkter på fyndhörnan!

Angående Stryker så har vi en större leverans på ingående men har dessvärre inget bekräftat datum. Förhoppningsvis har det landat innan månaden är slut.

Perfekt! Tack för svar!

Permalänk

När får ni in Asus GTX 670 2GB DCUII? Har stått nästkommande dag på hemsidan i en vecka nu som bara uppdateras till nästa dag varje natt...

Permalänk
Inaktiv

Jag är i det närmaste chockad!
Igår runt 18.00-tiden slängde jag iväg en beställning på div. datortillbehör till Inet. Idag klockan 11.24 får jag SMS att paketet finns att hämta på posten. Helt ofattbart snabbt! Jag misstänker att Inet har någon sorts Top-Super-Extra-Prio-Nummer-Ett-avtal med Posten så deras paket går före i hanteringen eller nått liknande - någon annan förklaring kan jag inte ge på detta fenomen!
Mycket stor eloge till frakt- och orderhantering hos Inet och Posten. Så trevligt att bli positivt överraskad såhär i höstrusket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagbro:

Hejsan Inet,

Jag tycker att ni ska se över ert servicesystem. Servicepersonalen måste väl kunna registrera återköp, retursedlar och byten manuellt om jag kontaktar dem via telefon eller e-post? Som det är nu blir jag alltid hänvisad till webbformuläret, oavsett situation.

Jag har problem med ett moderkort jag köpt av er, och har försökt få det utbytt i tre dagar. Jag jobbar under era mail- och telefontider så jag är begränsad till ett mail per dag.

Nu har en dag till gått åt utan att något ersättningsmoderkort skickats till mig, trots att jag uttryckligen skrev att det måste lösas så snabbt som möjligt för att jag flyttar väldigt långt ifrån datorn i fråga om mindre än en vecka. Svaret jag fick tillbaka var så klart inte så mycket mer än standardsvaret "Surfa in på webbsidan och fyll i formuläret". Om det ska vara på det viset, varför inte gå hela vägen och ersätta all er mail- och teleservice med automatiskt mailsvar och en telefonsvarare?

Den här gången slutade det med att jag i ren frustration beställde ett annat kort från CDON. Jag har åtminstone blivit erbjuden ett återköp(via formulär så klart!) på kortet jag har problem med.

En annan felanmälan jag gjorde för en tid sedan blev makulerad eftersom jag råkat fylla i "felanmälan"-formuläret vid ett återköp. Det verkar alltså som att personalen inte har några som helst befogenheter att redigera eller mata in uppgifter manuellt i ert servicesystem.

Hej inet!
Jag har exakt samma problem som personen ovan, och har byggt ihop en liknande dator: samma delar, runt samma tidpunkt (dvs 2 månader sedan). Min dator är för tillfället inne på felsökning hos er, ärendenummer 77051. Det verkar även som andra på internet har haft exakt samma problem med system med detta moderkort (ASUS P8Z77-M PRO).
Väntar fortfarande på resultatet från er felsökning (av det kompletta systemet), men det verkar onekligen som att det är moderkortet som inte funkar... Dock så hittade ni ej några fel med moderkortet när jag skickades in det ensamt.
Eftersom det är flera med liknande problem, så lär det knappast vara en tillfällighet trots allt. Hoppas på att höra från er support snart.
MVH

Permalänk
Inet
Skrivet av uppviglare:

När får ni in Asus GTX 670 2GB DCUII? Har stått nästkommande dag på hemsidan i en vecka nu som bara uppdateras till nästa dag varje natt...

Om du menar nedan kort så finns det på lager nu! Skicka ett PM med artikelnummer om det är ett annat kort så får vi ta en titt vad som hänt!

http://www.inet.se/produkt/5409486/asus-geforce-gtx-670-2048m...

Skrivet av anon150406:

Jag är i det närmaste chockad!
Igår runt 18.00-tiden slängde jag iväg en beställning på div. datortillbehör till Inet. Idag klockan 11.24 får jag SMS att paketet finns att hämta på posten. Helt ofattbart snabbt! Jag misstänker att Inet har någon sorts Top-Super-Extra-Prio-Nummer-Ett-avtal med Posten så deras paket går före i hanteringen eller nått liknande - någon annan förklaring kan jag inte ge på detta fenomen!
Mycket stor eloge till frakt- och orderhantering hos Inet och Posten. Så trevligt att bli positivt överraskad såhär i höstrusket!

Vi gör alltid vårt bästa, kul att du är nöjd!

Tack för det goda omdömet!

Skrivet av osmig:

Hej inet!
Jag har exakt samma problem som personen ovan, och har byggt ihop en liknande dator: samma delar, runt samma tidpunkt (dvs 2 månader sedan). Min dator är för tillfället inne på felsökning hos er, ärendenummer 77051. Det verkar även som andra på internet har haft exakt samma problem med system med detta moderkort (ASUS P8Z77-M PRO).
Väntar fortfarande på resultatet från er felsökning (av det kompletta systemet), men det verkar onekligen som att det är moderkortet som inte funkar... Dock så hittade ni ej några fel med moderkortet när jag skickades in det ensamt.
Eftersom det är flera med liknande problem, så lär det knappast vara en tillfällighet trots allt. Hoppas på att höra från er support snart.
MVH

Jag har bett serviceavdelningen att kasta ett extra öga på ditt ärende. Vi återkommer så fort som möjligt!

Fortsatt trevlig kväll alla!

Mvh / Dr. Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Märker nu efter logo upgraderingen att nånting är lite skumt när man klickar på en produktbild. Förut brukade man få upp bilden som ett litet fönster och kunde navigera mellan produktbilderna antingen via tangenbordet då via ← → tangenterna, eller så använder man musen. Nu ser det ut som att man slussas iväg till en ny produktsida istället med bara en bild itaget, dvs det går inte att bläddra mellan bilderna utan att backa i webbläsaren. Hoppas ni förstod vad jag menade och tack för er uppsyn. Mvh/ en nöjd kund

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Slängde precis iväg en beställning på en Nexus 7. När tror ni jag får hem den? Har ni haft några på lager som tog slut? Har ni många som beställt som har förtur när ni får in nya?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Inet

Gooood mooooorgon!

Skrivet av Batman:

Märker nu efter logo upgraderingen att nånting är lite skumt när man klickar på en produktbild. Förut brukade man få upp bilden som ett litet fönster och kunde navigera mellan produktbilderna antingen via tangenbordet då via ← → tangenterna, eller så använder man musen. Nu ser det ut som att man slussas iväg till en ny produktsida istället med bara en bild itaget, dvs det går inte att bläddra mellan bilderna utan att backa i webbläsaren. Hoppas ni förstod vad jag menade och tack för er uppsyn. Mvh/ en nöjd kund

Hm, vilken webbläsare och operativsystem kör du? Jag testade just i senaste versionen av Chrome, Internet Explorer, Firefox och Safari på Windows 7 och lyckades dessvärre ej återskapa felet.

Skrivet av Insanity92:

Slängde precis iväg en beställning på en Nexus 7. När tror ni jag får hem den? Har ni haft några på lager som tog slut? Har ni många som beställt som har förtur när ni får in nya?

Enligt senaste leveransinformationen så ska det landa en ny sändning inom kort. Dra ett mail till info@inet.se med ditt ordernummer så kollar vi på om du får en av nästa leverans (se hemsidan för uppdaterat datum)!

Vi har fått in större sändningar av plattan löpande, dock är den helt galet populär och säljer slut lika fort som vi får in den. Så tips om man vill få tag på en är att putta in en order så att man hamnar högt upp i kön.

Har själv testat plattan och den är riktigt skön, otroligt prisvärd!

Mvh / Dr. Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av LeVvE:

Kommer ni ta in Ducky Shine 2 med nordisk layout, i så fall när?

Finns uppe nu! http://www.inet.se/sok/ducky-shine2

Flesta versioner bör komma i lager i nästa vecka!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Ant3:

Eftersom ni har EVGA i erat soriment så tycker jag att ni borde leta reda på deras M-itx moderkort.

http://www.anandtech.com/Gallery/Album/2178#3

Det är fortfarande under utveckling vad vi vet så blir svårt för oss att få tag på i dagsläget - när det väl är släppt så kollar vi på det!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Gooood mooooorgon!

Hm, vilken webbläsare och operativsystem kör du? Jag testade just i senaste versionen av Chrome, Internet Explorer, Firefox och Safari på Windows 7 och lyckades dessvärre ej återskapa felet.

Mvh / Dr. Inet

Hej! Kör win 7 ultimate och senaste firefox. Kanske var ett tillfälligt fel, men jag ska försöka ta en screenshot på det hela

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inet
Skrivet av Batman:

Hej! Kör win 7 ultimate och senaste firefox. Kanske var ett tillfälligt fel, men jag ska försöka ta en screenshot på det hela

Skickades från m.sweclockers.com

Det är inte så att du har extensions som blockerar vissa scripts? Vi kunde återskapa felet om vi stängde av javascript.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Hallå Inet.

Jag byggde ihop en dator till min sambos barn som hon hade köpt.
Men nu så har Nätagget (FRACTAL DESIGN TESLA 450W 80+) börjat skjuta säkringen så fort man sätter på den.

Min första tanke är att nätagget är för klent för hennes komponenter.
Hon har en AMD FX-8150 och en ett MSI GF GTX 560Ti.

Är det något som går på garantin ? Det var trots allt ni som rekommenderade henne agget till komponenterna.

order nr : 0005625622-1

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av micke7406:

Hallå Inet.

Men nu så har Nätagget (FRACTAL DESIGN TESLA 450W 80+) börjat skjuta säkringen så fort man sätter på den.

Är det något som går på garantin ? Det var trots allt ni som rekommenderade henne agget till komponenterna.

Troligen något annat fel på agget, belastningen ska den klara, om vi nu antar att hon inte toköverklockat.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Troligen något annat fel på agget, belastningen ska den klara, om vi nu antar att hon inte toköverklockat.

Inte överklockat. Hon satt och spelade wow och plötsligt blev allt svart. Efter det så går det inte att starta datorn utan att säkringen går.

Kopplade bort alla kablar till Mob och graf kortet och satte på Nätagget och Poff så gick säkringen.
Så att det är agget som är felet är konstaterat. Hoppas bara att det inte har skadat flera komponenter.

Permalänk

Ehm , jag gick in på Inet's hemsida och valde Webbutik istället för Privat (Fysisk person) och där stod det att Inet hade butiker i Göteborg, Sthlm, Malmö, osv.

Har Inet butik i Malmö nu?!

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Twister86:

Ehm , jag gick in på Inet's hemsida och valde Webbutik istället för Privat (Fysisk person) och där stod det att Inet hade butiker i Göteborg, Sthlm, Malmö, osv.

Det är på gång, de har lyckats mata ut det på sidan på vissa ställen lite för tidigt bara.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är inte så att du har extensions som blockerar vissa scripts? Vi kunde återskapa felet om vi stängde av javascript.

Edit. Verkar vara nåt problem hos Opera som jag också kör med. Firefox löste sig, men i Opera blir det bara som ett nytt fönster. Konstigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Jag undrar när de nya AMD processorerna (t ex FX-8350) kan tänkas dyka upp hos er?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Edit. Verkar vara nåt problem hos Opera som jag också kör med. Firefox löste sig, men i Opera blir det bara som ett nytt fönster. Konstigt

Samma här. Kör Opera. Senaste updat. Fungerade alldeles utmärkt för ett par dar sen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Ni borde införa PayPal

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Ååh, man blir ju lika glad varje gång som man, likt ett barn på julafton, packar upp sin nya elektronik och man hittar en pingvinstång! <333

Permalänk
Medlem

Vet ni datum när AMD FX-8350 kommer i lager?

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

Får ni någon gång i framtiden in Dell S2440L?

Permalänk
Inet
Skrivet av micke7406:

Hallå Inet.

Om säkringen går så fort ni har igång datorn så gissar jag snarare på att det är nätaggregatet som är defekt än att det ska vara för klent för konfigurationen.

Givetvis är det något som kommer att gå på garantin i såna fall. Ta med er datorn till någon av våra butiker eller felanmäl datorn här: https://www.inet.se/support/OrderList så får ni fraktsedlar och instruktioner av oss!

Skulle det vara så att en av våra rådgivare har gjort ett misstag och rekommenderat/byggt en dator med för klent nätaggregat så är det givetvis något vi rättar till utan kostnad för er även om jag som sagt inte tror det är så i det här fallet.

Skrivet av Twister86:

Japp! Eller snart snarare - öppnar i början på november i centrala malmö!

Skrivet av Batman:

Det är Opera som hanterar Javascript på ett annorlunda sätt än alla andra browsers - vi kollar på en lösning!

Skrivet av zymax:

Hej Inet,

Jag undrar när de nya AMD processorerna (t ex FX-8350) kan tänkas dyka upp hos er?

Skrivet av SirMacke:

Vet ni datum när AMD FX-8350 kommer i lager?

Inget som jag känner till i dagsläget - får kolla med inköpsavdelningen och återkomma till er.

Hm, såg lite märklig ut den datorn. Undersöker och återkommer till dig!

Skrivet av KaakaaN:

Ni borde införa PayPal

Vi har kollat på det faktiskt och inte omöjligt att det kommer längre fram.

Vårt mål är att först erbjuda alla större bankers direktbetalningar, sen får vi ta och kolla på Paypal.

Skrivet av tobbe_x90:

Ååh, man blir ju lika glad varje gång som man, likt ett barn på julafton, packar upp sin nya elektronik och man hittar en pingvinstång! <333

Haha, kul! Precis så vi vill att det ska vara!

Skrivet av Cuge:

Ska kolla med ansvariga inköparen och återkommer till dig!

Skrivet av cogiskart:

Menade inte 410 Menade det svarta och orenga Phantom utan några siffror efter. Dvs big tower versionen Komplett har den här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=632623 men jag gillar inet mer så köper det hellre från dom!

Hemskt ledsen men det är en specialversion av lådan som vi inte kan få tag på :/

Hoppas ni alla har en trevlig helg! Syns vi på måndag igen!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av osmig:

Hej inet!
MVH

Vår teknikern har nu bekräftat att det var kompabilitetsproblem mellan moderkort och nätaggregat. Moderkortet är utbytt och datorn ska nu fungera bra!

Vi använder andra nätaggregat i våra testriggar och det var därför vi inte kunde få fram felet första gången när vi endast felsökte moderkortet.

Datorn är påväg tillbaka till dig nu och får önska en trevlig helg!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Cuge:

Fick snabbt svar nu att den kommer upp på hemsidan senare ikväll och första leveransen kommer i nästa vecka preliminärt!

Visa signatur

Instagram