Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Lätt panik. (troligen pga Origin)

Permalänk
Medlem

Lätt panik. (troligen pga Origin)

Så, jag laddade ner Origin en gång. Ska inte säga att jag gillade det och plockade bort det igen, det tackade mig omedelbart genom att stjäla mitt Sims 3 från Steam. Ingen större förlust iofs. Jag satte också mina inställningar så att jag inte skulle gå att hitta... någonsin.

Nu till problemet. Jag har fått tre stycken "friend requests" via Sims 3 på en halvtimme. Via mail då, jag kan fortfarande logga in på origin via sidan så jag verkar inte vara hackad. Jag har inte haft Origin sedan BF3 lanserades... verkar ju inte gå att maila EA heller, vad göra?

Permalänk
Medlem

"Så, jag laddade ner Origin en gång. Ska inte säga att jag gillade det och plockade bort det igen, det tackade mig omedelbart genom att stjäla mitt Sims 3 från Steam." Vafan pratar du om? Origin stal ditt The Sims 3 från Steam?
Så du tror att du har blivit hackad men du kan fortfarande logga in och du har CD-nycklar till spelen du har köpt samt kvitton antar jag?
Ditt problem är att du har fått 3 friend requests på ditt The Sims?

Någon som kan klargöra va han snackar om?

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Medlem

Redbull+ vodka??

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

svårt att säga vad du menar.....
för det är helt enkelt oförståeligt, det enda jag kunde få fram var att du inte gillar origin?
och att du fått friend requsts via mail?
så vad är problemet med det?
en redbulll för mycket?

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.