Permalänk
Medlem
Skrivet av erWinosss:

Jag menar metalänt, det ät ganska mjukt.

Får testa då!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

SNYGGT! Bra jobbat!

Visa signatur

tja

Permalänk

Tackar....

Hej killar, vill veta Er åsikt, vad tyckte ni, vad var bäst och sämst på min modding? Tack för era kometer, de hjälper mig utvecklas.

Visa signatur

/erWin

Permalänk

Tycker det var snygg! :>

Förstår dock inte moddet av H100? Bättre kylning? Tycker standard utseendet på H100 är snyggare än det getto-moddet du fick ihop

Permalänk

Det är inte helt klart med moddet av H100, du få se sen, för mycket att skriva nu

Visa signatur

/erWin

Permalänk
Avstängd

Ett av de bästa moddingen jag sett, speciellty när du moddar med spraybutkar och röd tejp, bra innovation. Jag har ungefär samma tankegång när man moddar. Man ska göra det själv med endast ett fåtal grejer. Snygget med kolfibervinyl också.

Permalänk
Medlem

För mycket ghetto för min smak, ingen stil på det hela. Tror du skulle fått ett bättre resultat om du låtit H100 vara och köpt en snygg reservoar istället.

Vad är grejen med sugrören?

Visa signatur

Sleeve it and they will come

Permalänk
Entusiast

Tycker faktiskt det var ganska skönt... synd på klistermärkena på sidan som dödade helhetsintrycket ganska rejält! Ta bort de...

Permalänk
Avstängd

Not bad

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Ser helt okej ut, det ända jag stör mig på är din H100. Ser brutalt ful ut! Värsta ghetto...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR

Permalänk
Medlem

Massa fantasi och kreativitet XD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Naicro:

För mycket ghetto för min smak, ingen stil på det hela. Tror du skulle fått ett bättre resultat om du låtit H100 vara och köpt en snygg reservoar istället.

Vad är det som är ghetto egentligen? Han har moddat genom att spraya vissa detaljer med en färg som matchar temat, sedan använt kolfibervinyl? Jag kallar inte det ghetto alls. Isåfall är ju all modding ghetto om man skulle resonera som dig. Att endast köpa grejer och montera, uta natt ändra något från stock kallar jag inte för kreativt, utan för bs. Vilken dator har du själv?

Permalänk
Skrivet av Naicro:

Skrivet av Mylifestyle95:

Tycker det var snygg! :>
Förstår dock inte moddet av H100? Bättre kylning? Tycker standard utseendet på H100 är snyggare än det getto-moddet du fick ihop

Skrivet av Kvickstick:

Ser helt okej ut, det ända jag stör mig på är din H100. Ser brutalt ful ut! Värsta ghetto...

Ni har rätt och jag tycker att det sär inte bäst ut men än så länge så fungerar det bra och kostar inget Men jag kommer bytta det mot nåt annat, jag vill göra en res själv av plexiglas.

Skrivet av Zpnk:

Tycker faktiskt det var ganska skönt... synd på klistermärkena på sidan som dödade helhetsintrycket ganska rejält! Ta bort de...

Skrivet av Az1337:

Ett av de bästa moddingen jag sett, speciellty när du moddar med spraybutkar och röd tejp, bra innovation. Jag har ungefär samma tankegång när man moddar. Man ska göra det själv med endast ett fåtal grejer. Snygget med kolfibervinyl också.

Skrivet av fridh96:

Massa fantasi och kreativitet XD

Skrivet av Az1337:

Vad är det som är ghetto egentligen? Han har moddat genom att spraya vissa detaljer med en färg som matchar temat, sedan använt kolfibervinyl? Jag kallar inte det ghetto alls. Isåfall är ju all modding ghetto om man skulle resonera som dig. Att endast köpa grejer och montera, uta natt ändra något från stock kallar jag inte för kreativt, utan för bs. Vilken dator har du själv?

Tackar för er kritik, både positiv som negativ. Ni som skriver positivt hälper mig uppskatta det jag har gjort, medan ni som skriver negativt, ni hjälper mig bli bättre på de jag har gjort.

Jag är mycket tacksam!

PS: Jag har oxå tittat på Era datorer och lämnat betygg!

Visa signatur

/erWin

Permalänk
Medlem

Såg inte så tokigt ut med tejp

Permalänk

Vad är det för storlek på slangen till ditt H100?

Visa signatur

Asus X-570 E-Gaming || AMD Ryzen 7 3700x || 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz || MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X || Corsair AX1200 ||

Permalänk
Skrivet av Clickytop:

Vad är det för storlek på slangen till ditt H100?

8 mm

Visa signatur

/erWin

Permalänk
Skrivet av erWinosss:

Inner-måttet är då alltså 8mm?

Det var jag som var lite otydlig i min frågeställning.

Visa signatur

Asus X-570 E-Gaming || AMD Ryzen 7 3700x || 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz || MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X || Corsair AX1200 ||