Permalänk
Medlem

Crysis 3 Alpha Key

Minimum Specs

  • Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

  • DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM

  • vbvDual core CPU

  • 2 GB memory (3 GB on Vista)

Recommended Specs

  • Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

  • DirectX11 graphics card with 1 GB Video RAM

  • Quad core CPU

  • 4 GB memory

Alpha Keys [ 0 ] kvar

first come first serve basis.

spiderwolf - Check [ har fått cd-key ] - ATRmayo
m1n1h0p - Check [ har fått cd-key ] - ATRmayo
Lergöken - Check [ kommer få cd-key ] - utav Korda
Gurfie
imBertil
Waowt
sQuille
Mikkey
MuffinManxD

PM:a mig gärna om ni har fått utav någon annan så jag kan skriva upp att ni har fått eran key. (skulle också vara gött om ni kunde skicka in cd-keys om ni fått fler än 1 donation så att jag kan vidabefodra de till dem "mer behövande"..)

Instruktioner ang. aktivering i Spoilern.

1 You will need an Origin account and the Origin client in order to download and participate in the Alpha Trial. If you don't already have an Origin account, simply go to http://www.origin.com (register using the link on the top right).

2 Once you have an account, download the client here: http://www.origin.com/download.

3 Run the downloaded file and follow the instructions to install the client.

4 Launch the Origin client and Log In to your account.

5 Select Redeem Product Code from the Origin menu.

6 Enter your private code xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx in the Product Code field and click Next.

7 Follow the instructions that appear to complete your code redemption.

8 You can now select the My Games tab within Origin to see the Alpha Trial. From here you can pre-download and install the Alpha Trial.

Dold text
Permalänk
Skrivet av ATRmayo:

MINIMUM SPECS

  1. Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

  2. DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM

  3. vbvDual core CPU

  4. 2 GB memory (3 GB on Vista)

Har en Alpha key över

försten som svarar här får den - om personen inte har en key redan ofc.

Skulle sjukt gärna vilja ha en key kan du skicka i PM?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk

Ah nice låga minimum specs, ska köpa det då det kommer funka på min athlon x2 5000+ 2,6GHz isf!

Permalänk
Skrivet av ATRmayo:

MINIMUM SPECS

  1. Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

  2. DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM

  3. vbvDual core CPU

  4. 2 GB memory (3 GB on Vista)

Har en Alpha key över

försten som svarar här får den - om personen inte har en key redan ofc.

Tar den gärna

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha den, är ganska säker på att min dator med ett 7970 bland annat skulle klara av det utan problem

Permalänk
Medlem

Skulle sjukt gärna vilja ha en

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2 Ghz - Phanteks - Windforce Gtx 670 - MSI GD65 - Plextor M3 120 GB - WD Black 1tb - XFX Pro 750w - CM Storm QuickFire Rapid - Mionix Naos 5000 - M-Audio av40 - Samsung 950d 120hz

Permalänk
Medlem

Har en men min polare hann inte få en innan de tog slut på FB, så är det någon som har en över så vore det schysst att få en som han kan ha.

Permalänk
Medlem

Ojj, är detta ett av de första spelen som inte ens stödjer DX9?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Skulle inte ha något emot att ta en om någon skulle råka ha en över!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk

Skulle gärna vela ha den, då jag är lite av en Crysis freak!

Permalänk
Medlem

spiderwolf vann den tyvärr då han svarade först, grattis, om jag får in flera så går nycklarna till 2a 3e etc etc annars kan andra se till och hjälpa till och prova detta "alpha"

alphan är redo att spelas den 2a nov - förladdning sker så fort man får cd-key.

Permalänk
Medlem

fick tag i min nyckel på http://www.fileplay.net/keys , du måste tyvärr regga ett account först men sen fick jag nyckeln direkt (ca 5 minuter sedan).

Permalänk
Medlem

Har en nyckel över. Är det "Lergöken" som är näst på tur, eller har du fått tag på en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av korda:

Har en nyckel över. Är det "Lergöken" som är näst på tur, eller har du fått tag på en?

ah verkar som det eller så är det denna lista - ge den till lergöken så ger jag en till "m1n1h0p"
alla som har fått sin Key PMa mig så tar jag bort er fran listan

m1n1h0p
Lergöken
Gurfie
imBertil
Waowt
sQuille
Mikkey
MuffinManxD

det verkar finnas mer Keys att få i "http://www.fileplay.net/keys" enligt freppa87, bara att regga sig och följa instruktionerna

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en!

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | Processor: AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz | Minne: Corsair 4GB 1333MHz DDR3 | Hårddisk: 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | SSD: Samsung 120GB 1TB | Grafikkort: PowerColor Radeon R9 280X 3GB TurboDuo OC | Nätaggregat: Corsair VX 550W 80+ | Tangentbord: Microsoft SideWinder X4 | Mus: SteelSeries Kinzu | Musmatta: SteelSeries Qck Mini | Skärm: BenQ G2222HDL 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Hade varit skiiiit schysst om jag hade fått en,Är skit intresserad av Crysis!
Gamade crysis 2 som bara den!

Permalänk
Medlem

Jag tar jätte gärna en Alpha Key!

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Skulle vara gött med en key

Visa signatur

Sapphire 7970 | 3570K | Sabertooth z77 | 8gb RAM | 2x Plextor M3 Pro raid0

Permalänk
Medlem

Mycket tacksam för en nyckel...älskar crysis

Arabaldo

Permalänk
Medlem

Tar gärna en jag med!

Permalänk
Medlem

vill också gärna ha en en crysis 3 key, kan tänka mig att byta mot en dota 2 / smite key

Permalänk
Avstängd

Spelet hänger sig när menyn ska ploppa upp... kommer förbi de 3 första introsen, sen trycker jag Enter för att komma till menyn och då hänger sig spelet...

Någon som har en lösning ? Sitter på laptopen med nvidia gt540m + i5 480m.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

Jag tar hemskt gärna en om någon skulle ha en över

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja pröva crysis 3 så jag tar gärna en key

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en key! kommer vara aktiv och dela med mig vad jag tycker om spelet(Alphan)

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en key och ger självklart tillbaka de keys jag får i den här tråden.

Permalänk
Medlem

trådskaparen är ju avstängd...

Permalänk
Medlem

Har en key över om nån vill ha ha. Droppa ett pm.

Edit: Nyckeln är väck.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en nyckel jag med Men hur får man nycklarna?

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Skulle mycket gärna vilja ha en nyckel så jag kan spela in lite till min youtube

Visa signatur

[I]YouTube.Com/WalkthroughHeroes[/I]