Permalänk
Medlem

Stort grafikkorts test?

Var det bara jag eller skulle inte sweclockers göra ett stort grafikkorts test? Tyckte jag såg något på facebook och sedan så sa dom att dom kommit halvvägs för ett antal fredagspaneler sedan.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Vad jag har hört så kom dom halvvägs när AMD släppte sina prestanda-drivrutiner, så då fick dom börja om igen.
Emil var lagom glad...

Ha tålamod, SweClockers levererar så småningom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Vad jag har hört så kom dom halvvägs när AMD släppte sina prestanda-drivrutiner, så då fick dom börja om igen.
Emil var lagom glad...

Ha tålamod, SweClockers levererar så småningom

Okej, bra att det kommer en i alla fall. Var har du sett detta? Sa dom det i den senaste fredagspanelen?

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av RadeonHD:

Okej, bra att det kommer en i alla fall. Var har du sett detta? Sa dom det i den senaste fredagspanelen?

Hittade det inte i fredagspanelen så jag måste ha hört det på Mumble då.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av RadeonHD:

Var det bara jag eller skulle inte sweclockers göra ett stort grafikkorts test? Tyckte jag såg något på facebook och sedan så sa dom att dom kommit halvvägs för ett antal fredagspaneler sedan.

Skrivet av Kenneth:

Vad jag har hört så kom dom halvvägs när AMD släppte sina prestanda-drivrutiner, så då fick dom börja om igen.
Emil var lagom glad...

Ha tålamod, SweClockers levererar så småningom

Kommer tyvärr dra ut på tiden en hel del, vågar inte lova när det dyker upp.

Vi var mer än halvfärdiga med alla tester när AMD rullade ut sin prestandadrivrutin, vilken gjorde resultaten föråldrade. I dagsläget har vi helt enkelt inte tiden som behövs för att börja om från början, därför måste vi skjuta projektet på framtiden. Tyvärr.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av emilakered:

Kommer tyvärr dra ut på tiden en hel del, vågar inte lova när det dyker upp.

Vi var mer än halvfärdiga med alla tester när AMD rullade ut sin prestandadrivrutin, vilken gjorde resultaten föråldrade. I dagsläget har vi helt enkelt inte tiden som behövs för att börja om från början, därför måste vi skjuta projektet på framtiden. Tyvärr.

Men det var iaf bra att det var pga en sådan anledning iaf.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)