Battlefield 3 premium G2PLAY.NEt

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 premium G2PLAY.NEt

Tjena, hade tänkt och köpa Battlefield 3 premium från g2play.net då det endast kostar 299kr där. På origin kostar det 500. Tror ni man kan lita på dom och får det "vanliga" premium och inte något som inte funkar. Någon som har erfarenheter av dom?
http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-Premium-EA-Origin-K...

//Alex

Permalänk
Medlem

G2p är legitima

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

G2p är legitima

Tack så mycket!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

G2p är legitima

Inte riktigt. Om du läser på deras facebook så är det en hel del som blivit lurade på pengar osv.
Jag har själv haft lite mindre problem som att supporten ljuger osv.

Så helt riskfritt är det inte.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Kan bara dela med mig av min egen erfarenhet, vill knappt gissa för hur mycket jag beställt där, även alla kompisar har beställt via mig, och peppar peppar ta i trä så har det inte strulat en enda gång. De är dock nitiska med att namn stämmer överens överallt mellan t.ex. betalinfon, kontoinfo samt mot ändringar som kompisar försökt göra.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av WivouZan:

Kan bara dela med mig av min egen erfarenhet, vill knappt gissa för hur mycket jag beställt där, även alla kompisar har beställt via mig, och peppar peppar ta i trä så har det inte strulat en enda gång. De är dock nitiska med att namn stämmer överens överallt mellan t.ex. betalinfon, kontoinfo samt mot ändringar som kompisar försökt göra.

Det är för att Paypal drar in pengarna på väldigt, väldigt lösa grunder för att undvika bedrägerier. Och det är det sista G2PLAY vill!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Köpte premium på origin då jag sliper att krångla. Tack för hjälpen nästa gång blir det kanske g2play för att testa!

Permalänk
Medlem

Handlat för 5000-6000 där, aldrig haft minsta lilla problem.. men det är jag det.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackiin:

Köpte premium på origin då jag sliper att krångla. Tack för hjälpen nästa gång blir det kanske g2play för att testa!

För 2-3 dagar sedan kostade premium 249kr på Origin, 10 års jubileum för Battlefield.
Lite synd att du missade det!

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti