Marknadsföra webbplats för högstadieelever

Permalänk
Medlem

Marknadsföra webbplats för högstadieelever

Hej!

Har nyligen lanserat en ny hemsida och har nu problem med att sprida den. En stor del av målgruppen är högstadieelever och jag behöver därför idéer till hur har jag ska nå ut med sidan till dem. Är själv inte i den åldern så har lite svårt med kontakter, har dock kontakt med en del lärare som undervisar i den åldern.

Pengar är inget jag har gott om, därför är gratisalternativ väldigt välkomnade.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Börja med att posta länken...? En del hänger nog här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spXq:

Börja med att posta länken...? En del hänger nog här.

Tror inte det är särskilt tillåtet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av piers:

Tror inte det är särskilt tillåtet.

Va?? Hoppas inte det stämmer. Det är som DN och SvD som aldrig länkar till siter de pratar om - som om bristen på länkar skulle göra att man inte besöker andra siter. Sänkar värdet på tidningarna; hela internet går ut på att kunna länkar till saker.

Men ok då ställer jag frågan helt enkelt, vad är det för site egentligen? Det kan väl inte kallas reklam att svara på folks frågor. Måste ju få diskutera saker. Edit: Borde, men jag är optimistisk; eller packad.

// Mmm.... tom collins......

Permalänk
Medlem
Skrivet av spXq:

Va?? Hoppas inte det stämmer. Det är som DN och SvD som aldrig länkar till siter de pratar om - som om bristen på länkar skulle göra att man inte besöker andra siter. Sänkar värdet på tidningarna; hela internet går ut på att kunna länkar till saker.

Men ok då ställer jag frågan helt enkelt, vad är det för site egentligen? Det kan väl inte kallas reklam att svara på folks frågor. Måste ju få diskutera saker. Edit: Borde, men jag är optimistisk; eller packad.

// Mmm.... tom collins......

Enligt forumreglerna får jag inte marknadsföra min hemsida här. Istället berättar jag att det är en läxhjälpsida för folk som pluggar/studerar i alla åldrar. Man blir medlem, ställer frågor och andra besvarar.