Permalänk
Medlem

ultra slim eller inte!!

hejsan ska man köpa ps3 ultra slim nu för jag har det tjocka ps3et eller ska man vänta på ps4. är det stor skillnad på dem två ultra slim och det tjocka ps3et.

Permalänk
Medlem

Det är nog ingen skillnad alls i prestanda bara mindre, annan hårddisk och mindre strömkrävande men visst köp ett ultra slim du!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugo365:

hejsan ska man köpa ps3 ultra slim nu för jag har det tjocka ps3et eller ska man vänta på ps4. är det stor skillnad på dem två ultra slim och det tjocka ps3et.

jag får bara fråga,varför ska du köpa ultra slim? om ditt gammla PS3 fubkar så kan du ju vänta på Ps4:)

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

jag får bara fråga,varför ska du köpa ultra slim? om ditt gammla PS3 fubkar så kan du ju vänta på Ps4:)

jag brukar flyyta omkring på mitt ps3 och set är tingt plus andra har sakt att det är grymt

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugo365:

jag brukar flyyta omkring på mitt ps3 och set är tingt plus andra har sakt att det är grymt

Lägg ner och trolla ingen mening att köpa ett PS3 Ultra Slim ifall du redan har ett PS3.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B