Permalänk
Medlem

In-Ear lurar till samsung

Tjena, skulle vilja köpa ett par bättre In-Ear lurar till min SGS2. Kravet är dock att man måste kunna svara i telefon med dom samt höja och sänka ljudet. Förslag?

Visa signatur

dIZT_90

Permalänk
Medlem

Hört bra saker om svenska Jay's, hade ett par till min iphone, fpr en note ii snart, ska prova om dom funkar där då.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Har själv A-jays One+ som funkar ypperligt till min HTC One X.

Visa signatur

Dator: Processor: Intel i7 2600k CPU Kylare:Antec kühler h2o 620 Grafikkort: Asus GTX 970 Strix, Mobo: Asus P8P67-LE SSD Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Green 2TB, RAM: Corsair XMS3 8GB DDR3 PC10666 1333MHz, Chassi: Fractal Design Core 3000, PSU: Corsair PowerSupply 700W Gaming series 80 Plus
Skärm: Dell U2312HM Mobil Nexus 5x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivlo:

Har själv A-jays One+ som funkar ypperligt till min HTC One X.

Googlade precis lite och ser att 3-knappars headset, typa a-jays FOUR inte fungerar med android utan en extern app .. Så, vill man ha ett headset som funkar får det bli något med en knapp tydligen.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Okej, så det går inte att få tag på ett par lurar som fungerar lika bra som dom som följer med själva telefonen?

Visa signatur

dIZT_90

Permalänk
Medlem

Tror att a-jayz for fungerar utan app, men man kan byta funktion på knapparna med appen. Men kan tyvärr inte rekommendera dem då sladden är alldeles för tung och sätter sig gärna i kläderna så dem åker ut jättelätt om man går
:S

Permalänk
Medlem

Har ett par t-jayz och tycker inte om dom så mycket. Ljudet är underbart och likaså brusreduceringen men passformen är inte så bra, de trillar bara ut hela tiden har provat med alla olika silicon "kuddar" (eller vad de nu heter) som följer med men ingen verkar vilka sitta kvar...

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Har själv A-jays One+ till min Nexus 2. Ljudet är riktigt bra i dem, men jag kan inte rek. Som andra säger så fastnar de väldigt lätt i kläder, samt att kontakt med sladden ekar upp till öronen, otroligt irriterande. Jag kommer nog aldrig köpa några igen med platt sladd och i det materialet.