Permalänk

Headset - Gaming, film, allt! 500 - 800 kr

Tjenare tjenare. Jag behöver ett nytt headset. Helst trådlöst, men kan ni argumentera för att jag ska ha ett trådat så funkar det med. Det kommer användas till det mesta, spel(ingen högnivå, mest rts), film, skype och ja, allt möjligt helt enkelt. prisklass kan jag väll tänka mig allt upp till 800, eller ja, trådlöst 8-900, trådat 500 typ:)
Tips tas alltså tacksamt emot:)

Permalänk

Jag köpte g930 för 920kr inkl. frakt med CDON expo's 25% kod. Är inte säker på om de fortfarande gäller men kolla upp det du!
Har hört extremt mycket bra om g35 & g930 (samma headset men g930 är trådlöst), de är dock lite för dyra på orginalpris.

Permalänk

tack för tipset, tyvärr var dem lite utanför min prisklass. Beställde igår ett Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1, hoppas bara det står sig bra i jämförelse med priset. komplett hade rea så fick det för 900 spänn:)

Permalänk
Skrivet av Ashandarei:

tack för tipset, tyvärr var dem lite utanför min prisklass. Beställde igår ett Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1, hoppas bara det står sig bra i jämförelse med priset. komplett hade rea så fick det för 900 spänn:)

Jaa.. man måste ju dra gränsen någonstans även om det kanske hade varit värt 20kr i det här fallet..
Men du kommer nog inte bli missnöjd, hade!