Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Black ops 2 seg laddning

Permalänk
Medlem

Black ops 2 seg laddning

Titeln säger nästan allt som sagt laddningen är seg för mig själv och fps droppar från 60 till 1 men det KONSTIGA är att jag är inne för mina kompisar och det står att jag kan välja class är det nån som kan det här och hjälpa mig!

Använder mig av ett Xfx radeon hd 6870 1 gb grafikort och en AMD FX-6100 6-Core Processor

Permalänk
Medlem

Samma problem här nästan. Alla polare går DIREKT från lobbyn till in-game medan jag måste ladda kartan i 10+ sekunder innan jag kan börja spela.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Det är så jävla störande

Permalänk
Medlem

Så där har sambon å ja.

Om hon joinar mej får ja vänta typ 100 år medans hon kommer in direkt. (mitt spel ligger på en SSD).

Men om ja joinar henne blir de oftast tvärtom. Ja fort hon långsamt. Men de är inte alltid de är så, men oftast.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club