Permalänk

Söker CoD4-spelare

Söker folk som fortfarande uppskattar det gamla spelet Call of Duty 4. Vi är några stycken grabbar och tjejer som är 20+ år gamla men vi vill gärna komma i kontakt med flera! Vi har egentligen inga krav. Mick är ganska självklart och det är en fördel om du har lite erfarenhet av competetive-gaming.

Kan nås på steam (cgremby) och xfire (cryckan90).

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4D4SS:

Söker folk som fortfarande uppskattar det gamla spelet Call of Duty 4. Vi är några stycken grabbar och tjejer som är 20+ år gamla men vi vill gärna komma i kontakt med flera! Vi har egentligen inga krav. Mick är ganska självklart och det är en fördel om du har lite erfarenhet av competetive-gaming.

Kan nås på steam (cgremby) och xfire (cryckan90).

Lirar ni PROMOD eller bara public ?

//Lokans

Permalänk
Skrivet av lokans:

Lirar ni PROMOD eller bara public ?

//Lokans

Promod. Aldrig public. Så det gäller PCW och CG (CyberGamer).

Permalänk
Medlem

Om ni inte tycker att det är för gammalt med en gubbe på 31 bast så kan ni slänga in mig på xfire. Jag är en gammal avdankad landslagsspelare inom Call of Duty-serien, där jag lirade i CoD1 TDM-landslaget och CoD2 SD/TDM/CTF-landslaget. Lirade även med n00b allstars i CoD1 som var obesegrad i Europa i TDM. Pensionerad sedan länge of course, men det finns ju alltid kvar lite spelteknik i den gamla kroppen. Har lirat CoD4 sedan 2008, men sett till att hålla det på en annan nivå. Jag har mestadels lirat med irl-polare för att det är kul och att det är ett bra spel. Har inte alls den tiden som man behöver för att lira på den högsta nivån, i och med familj, barn, arbete och fotboll. Trivs bra med communityn så det är lite det spelet som jag fastnat för sista åren, som synes.

Sjävklart är det endast Promod som gäller, allt annat är ospelbart ur en tävlingsmässig aspekt. Lirar en del ESL VS och CG idag med polare bara, har inte haft en klan (eller aktivt sökt någon) sista åren, utan lirar framförallt för att det fortfarande är ett oslagbart roligt tidsfördriv.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Skrivet av Murvel:

Om ni inte tycker att det är för gammalt med en gubbe på 31 bast så kan ni slänga in mig på xfire.

Absolut inte! Alla är välkomna. Har du lust å skicka över din xfire?

Permalänk

Har ni någon åldersgräns? spelar bara pub pga har ingen att spela med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kan väll, om ni inte har något emot 12 (13 i maj) åringar så vesst!
Skajp (skype) Travian008
Älskar promod, har fått min nya dator (y)
Kör ofta på NetSky servrar och jag heter pAn!c
Så ser ni mig så säg Hej eller ngt

Permalänk

Spelar själv cod4. 17 bast ligger nog vid med-high skillmässigt. XF : are303. adda gärna, men skriv helst VEM ni är (från SweC) för jag addar inte vem som, lönlöst att ha folk på sin lista man inte pratar med.

Permalänk
Geeks Gaming

Är mycket sugen på detta...
steam: swedenforce
Xfire: kaptenmange

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|