Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Borderlands 2, värt?

Tjena sweclockers! Är inne i lite av en period nu då jag letar efter roliga single player campaigns. Har egentligen aldrig kört mer än de säkre mainstream spelen såsom CoD från 4:an och framåt, samt BF3, Assasins creed serien, Far Cry 3 osv. Önskar nu vidga mina vyer och ser att jag kan få Borderlands 2 väldigt billigt här: http://se.gamersgate.com/DD-BL2/borderlands-2?aff=prisjakt Nu har ja gväl förstått att vissa av dessa sidor är lite opålitliga med koder osv men tycker priset ser bra ut. Har dock hört att just BL2 inte är något vidare spelat ensam, stämmer detta? I övrigt uppskattas tips på sp spel ni tror jag skulle kunna gilla. Har även en 3d monitor och tycler det är riktigt nice att köra 3D på spelen. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

BL2 är ett riktigt roligt spel. Det är kul att spela själv, men jag gillar och spela med andra så det kan bli lite småsegt. Gamersgate är en pålitlig sida, har köpt därifrån tidigare:)

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Hedersmedlem

Gamersgate är 100% seriöst (dessutom svenskt företag), till skillnad från t ex G2Play.

Har du testat Skyrim? The Witcher 2? Dishonored? Det är några av mina SP-favoriter bland moderna spel.

Jag har inte testat Borderlands 2, men ettan var ingen höjdare ensam enligt mig.

Permalänk
Medlem

Borderlands 2 är ett riktigt bra spel med mycket humor och action.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Gamersgate är 100% seriöst (dessutom svenskt företag), till skillnad från t ex G2Play.

Jag har inte testat Borderlands 2, men ettan var ingen höjdare ensam enligt mig.

G2play är lika seriösa som gamersgate, trots att det g2play inte är ett svenskt företag.

Borderlands är ett spel som man ska lira med vänner, för det är ingen höjdare att lira ensamt

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Jag älskar BL2. Sjuk humor stundom coh för tillfället är det min favorit bland SP spel. Har inte testat i multiplayer under längre sessioner, men rekommenderar det ändå för SP
Fins dessutom 3 expansioner med en 4:e kommande i Juni samt ökad level cap (nu 50, då 61) 2:a april för några korvöre eller gratis om man köper seasonpass (alla expansionerna blir tillgängliga).

Annars var Bioshock Infinite sjukt roligt och släpptes i veckan. Riktigt snyggt och bra story. För att inte säga extremt snygg grafik. Inte 100% realistikt men det är inte BL2 heller...

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk

Kört Borderlands 2 själv och det är riktigt roligt!

Mycket kul spel med massor av humor(speciellt några av vapnen)

Utan att spoila så mycket: Finns ett uppdrag då du skall skjuta ner flygande plan i luften~ish, vilket är rätt kul ifall man har ett vapen från en viss tillverkare

När du skall ladda vapnet så blir den målsökande och åker efter planet och skjuter ner det

Ser riktigt kul ut må jag säga!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Tack för många goda svar. Blir nog ett köp ändå, finns säkert några polare där ute som sitter på de eller kan övertalas :). I övrigt så är jag intresserad av fler goa sp spel, Som nämndes ovan så ska tydligen The witcher 2 och Dishonored vara fina? Har inte provat så mycket utanför min safe zone som sagt men dessa spel ska alltså vara bra?