Permalänk

Hjälp med tangentbords köp.

Hej, Jag letar efter ett nytt tangentbord för spel, Spelar mestadels LoL just nu och en del TERA/WoW och är inte intresserad inom FPS så inget som är anpassat för det, Jag har en budget på ca 800, (1k om det är från skräpgiganten pga presentkort), Gillar när det är ganska tyst men ändå när man känner att man trycker ner tangenterna så nån form av respons.

Jag gillar pingvin stänger.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad du tycker om blåa switchar (själv har jag bara använt röda), men vore jag i din situation hade jag troligtvis använt presentkortet från Elgiganten och köpt ett QPAD MK-80 Pro eftersom det är mekaniskt, bakgrundsbelyst, och har fått väldigt bra omdömen samt recensioner. Jag använder själv "lillebrorsan" MK-50 och är väldigt nöjd med det.

Permalänk
Medlem

Har ett MK-50 som jag köpt till jobbet med blåa brytare som jag bara kan rekomendera, helt underbart bord som känns väldigt kvalitativt. Kan bara rekomendera Qpad tangentbordet i den prisklassen. Sen vet jag inte hur blåa är att spela med då de låter en hel del. Men att skriva på är de helt gudomliga.

har röda hemma men går nog att få lite som man vill om man kontaktar Qpad själva.

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Road:

Har ett MK-50 som jag köpt till jobbet med blåa brytare som jag bara kan rekomendera, helt underbart bord som känns väldigt kvalitativt. Kan bara rekomendera Qpad tangentbordet i den prisklassen. Sen vet jag inte hur blåa är att spela med då de låter en hel del. Men att skriva på är de helt gudomliga.

har röda hemma men går nog att få lite som man vill om man kontaktar Qpad själva.

Du har ett MK-80 alltså? MK-50 har cherry mx red.

Skulle säga att du bör ta en titt på qpad mk-50 och cm storm som jag hört är jätte bra. dom har dessutom tangentbord med röda brytare med full backlight för 700-800 kronor. blåa låter en hel del, dom röda switcharna är bäst för gaming. Kolla på cm storm skulle jag säga eller 6gv2 red edition från steelseries då dom även ska vara bygga som pansarvagnar och är riktigt snygga. lycka till