Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Blev en HTC 8X Windows phone 8 mobil. CDON sålde den ju för 1740:- så kunde inte låta bli. Kommer dock inte behålla den då WP8 inte tilltalar mig. Köpte den endast för att lära mig WP8. Byggkvalitén är mycket bra även om telefonen är lite för stor med tanke på skärmstorleken (ramen är för stor).
http://imageshack.us/a/img35/7555/56886518.jpg

Vår skola köpte in sådana så vi kunde lära oss alla mobila OS. Helt okej faktiskt!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Fick bli en HTC One

Visa signatur

MacBook Pro Retina 15" 16GB 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik94:

Typinflygning på en MFI-9B och medlemskap i Lapplands Flygsällskap är mina senaste inköp.

http://i1335.photobucket.com/albums/w669/FredrikDehlin/201305...

MFI-9B SE-EUF

Jävlar vad Häftigt

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Nådigt avis! Varifrån beställde du?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem

Måste vara den absolut snyggaste mobilen just nu. Har själv en S4 på väg (när Inet/Samsung får tummen ur)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Nådigt avis! Varifrån beställde du?

Den är riktigt trevlig! Jag beställde från Elgiganten på nätet den 18/4 och fick den i måndags

Visa signatur

MacBook Pro Retina 15" 16GB 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Måste vara den absolut snyggaste mobilen just nu. Har själv en S4 på väg (när Inet/Samsung får tummen ur)

Jag gillar designen skarpt! Kollade först på S4 men bestämde mig för denna dirr när jag såg den

Visa signatur

MacBook Pro Retina 15" 16GB 256GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kotkamaa:

Jag gillar designen skarpt! Kollade först på S4 men bestämde mig för denna dirr när jag såg den

Jag förstår det, Samsungen är chanslös när det gäller design. Mitt största problem med One är byte av sim-kort (störande att behöva "verktyg" på resor) och fast batteri. Prestandan är i princip likvärdig och batteritiden ska ha förbättras ganska rejält med senaste uppdateringen.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Köpt nytt styre och en ny sadel till racern. Samt en Galaxy S4 som bilden är tagen med. Återkommer med en bild av den

Permalänk
Snusfri

Nya musmattan damp ner i lådan idag

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Utförsäljning av gamla datadelar på jobbet idag...
dagens fynd, 2st Intel 80Gb SSD för 40:-

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Nya musmattan damp ner i lådan idag

http://i.imgur.com/c8vt01R.jpg

Klarar du dig på den ytan?

Men fin annars!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Snusfri
Skrivet av KaakaaN:

Klarar du dig på den ytan?

Men fin annars!

Än så länge så, har inte testat att gejma något ännu och den fungerar förbannat bra ihop med min OM-75, min gamla musmatta gav hack vilket var väldigt drygt.

Sedan att jag designat musmattan själv, att den är i riktigt trevligt gummi och kostade 0,99 cent ink frakt är en fin bonus

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Då min nuvarande Samsung Galaxy har sjungit på sist versen oroväckande länge, och jag länge har gått och fluktat på den här så blev det inte bättre än att jag fick med mig hem ett exemplar. 1199 kr på Ica Maxi. Som hittat.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Nya musmattan damp ner i lådan idag

http://i.imgur.com/c8vt01R.jpg

Btw, vem är tjejen på din avatar? Har retat mig ett tag nu då jag tycker jag känner igen henne nånstans

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Liv&helvete:

Ska man tro Google, så är det en visst en dam som tyr sig till namnet Selena Gomez.

Då måste THB ju vara självaste Justin Bieber or a Belieber

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Litet batteri till ett av mina två "strand/skogs/skid"-stereoprojekt som avstannar hela tiden för att jag lyckas tappa diskanter hela jävla tiden samt ett Crux360 till ipaden

Permalänk
Medlem

Merkur 42 (1904)
rakborste
raktvål
ställ
+ blad

Permalänk
Medlem

Hämtade ut ett paket idag med en underlig form.

Visade sig vara ett rör och denna lådan inlindad i massor av plastfilm och tejp.

Detta är vad som befann sig i lådan

Hade tänkt ut lite i fria naturen och förhoppningsvis får lite bättre kondis på köpet.
Skike VX Solo med one4you kolfiberstavar samt en skike ryggsäck och lägga rullskidorna i.

Min sjukgymmnast sa att jag måste träna upp rygg, mage och axlar så jag hoppas detta kommer hjälpa.

Sorry för den kassa bildkvaliten, tagna med min S3 och linsen smetar igen på nolltid :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Det blev inte så pjåkigt. Även om jag kanske skulle vilja ha fått själva trycket "lite" mer centrerat på muggen. Lite synd.
Men det är kanske en smaksak ?

Blev ett nytt, eller nytt och nytt.. själva jobbet har ju några månader på nacken. Men då nyfikenheten tog över, och jag ville se hur själva trycket tog sig i tryckt form så blev det inte bättre än att jag lät trycka upp ett exemplar med matchande ram till det.

Mycket nöjd.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

MBP Retina 13" i7 från ebay!

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Ledslinga till datorn.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Ett par flyg turer:

+ flyg till stockholm

Och bil för första veckan, förhoppningsvis en sådanhär:

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Hedersmedlem

Blev ännu en whisky: Bowmore Tempest V.4 non-chilled 55.1% 10 års. Mycket godare än vanliga Bowmore 12/18/darkest som bara blir fegare och fegare.

Köpte även ett 32GB Sandisk ultra för mobilen. 78:- inkl frakt från cdon 0_o

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Blev ett litet plexi-chassi till min Raspberry Pi.
Denna modellen: http://www.adafruit.com/products/859

Permalänk
Medlem

Blir att testa en trackball för första gången

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kan väll lägga upp den här också.

AGV K-4 EVO

Permalänk
Medlem

Även jag slog till på en HTC One.

Permalänk
Medlem

äldre Hope M4 bromsar och Mavic Deemax hjulpar till andra cykeln

2x Dell U2713hm

Permalänk
Medlem

Hur har du det med gulstick, BLB och diagonala streck?