Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

"exklusiv tillgång"? Marknadsföringsord.

Medal of Honor Warfighter, BF3 Premium och BF4 pre-order- alla får betan. inget särskilt exklusivt

Bättre än inget iaf lär ju bli en flopp eller vad tror ni?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av zhrooms:

Du kan googla upp dom recensionerna själv, kan du inte det så kan du gärna fortsätta leva i din bubbla.. folk vågar inte tycka annorlunda eller ens tänka själva i huve taget, ger IGN och Gamespot ett spel 10/10, då är det bäst, ger dom det 0/10 så är det sämst, och de flesta håller då med det, även fast dom aldrig spelat spelet själva, IGN och Gamespot är båda korrupta på hög nivå, bevisat för flera år sedan, alla dom stora gav spelet urusla betyg, medan dom mindre som faktiskt använde hjärnan och tog 1+1 = 2 och fick det till ett jädra bra spel. Har spelat FPS spel sen 1998, alla du kan tänka dig, och Warfighter var klart ett 4/5 spel, BF3 är fortfarande i Beta stadie och brutet på så många nivåer, knappast över 3/5, MW3 må vara en kopia på tidigare CoD, men det betyder inte att det är dåligt i sig, för någon som plockar upp MW3 utan att ha spelat något tidigare CoD spel så är det nog ett 4/5 spel trots allt, jag som spelat sedan första CoD år 2003 tycker det är 2-3 av 5.

IGN: 9 vs 4
Gamereactor: 8 vs 5
Gamespot: 8.5 vs 6
Metacritic: 89 vs 55
The list goes on and on...

Vem är det som lever i en bubbla, egentligen?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av subtector:

AR Y0 STPOED? Dom väljer ju ut ett par random som får tillgång till det, sen alla de som köpt bf4 digital deluxe får tillgång till det.

så är det med aphan inte betan

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

IGN: 9 vs 4
Gamereactor: 8 vs 5
Gamespot: 8.5 vs 6
Metacritic: 89 vs 55
The list goes on and on...

Vem är det som lever i en bubbla, egentligen?

Tack, perfekt exempel på din lilla bubbla.

Kollar du score på IGN så ser du att dom har gett det 4.0 ja, men kollar du User Score på IGN så har det 7.3, hur går det ihop? Uppenbart att IGNs egna recensenter inte vet vad dom gör, inte nog med det gav dom Black Ops 9.5 av 10 i Sound betyg, och Bad Company 2 bara 9 av 10 i Sound betyg? Bad Company 2 har vunnit flera priser för deras ljud, bokstavligen talat bästa ljud i något spel, och IGN gav Black Ops högre betyg? Som använde värdelöst ljud i en 5 år gammal spelmotor, dagens stora spel recensenter och tidningar går inte att lita på för fem öre precis som med dom svenska stora tidningarna, kolla bara på Aftonbladet, dom är experter på att vända och vrida på allt och blåser upp småsaker något enormt, tror du ärligt inte dom stora speltidningarna gör samma sak? Jo du, i många fall värre än Aftonblaskan, finns många bevis korruption, bara googla så kan du läsa i timmar om mutor och diverse skandaler, det man ska göra är att kolla ett dussintals reviews så du bildar en betydligt större och pålitligare uppfattning. Men ja, du får gärna tro att nån jävla hipster elitist som sitter och recenserar konsolspel sen några år tillbaka har bättre koll på om ett FPS spel är bra eller inte än t.ex. någon som lirat FPS på en hardcore nivå i 15 år och inte får betalt för att säga ett knyst, förhoppningsvis kommer du ur din bubbla när du växer upp om några år, men tills dess.. bon voyage

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vilken beta när 90% av alla spelare kan komma åt den (premium ägare), hur tänkte EA där?

Menar du att det ska vara något "exklusivt" att få delta i en beta?! Ju fler som deltar desto bättre, då servrar kan stresstestas och fler buggar kan hittas.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Tack, perfekt exempel på din lilla bubbla.

Kollar du score på IGN så ser du att dom har gett det 4.0 ja, men kollar du User Score på IGN så har det 7.3, hur går det ihop? Uppenbart att IGNs egna recensenter inte vet vad dom gör, inte nog med det gav dom Black Ops 9.5 av 10 i Sound betyg, och Bad Company 2 bara 9 av 10 i Sound betyg? Bad Company 2 har vunnit flera priser för deras ljud, bokstavligen talat bästa ljud i något spel, och IGN gav Black Ops högre betyg? Som använde värdelöst ljud i en 5 år gammal spelmotor, dagens stora spel recensenter och tidningar går inte att lita på för fem öre precis som med dom svenska stora tidningarna, kolla bara på Aftonbladet, dom är experter på att vända och vrida på allt och blåser upp småsaker något enormt, tror du ärligt inte dom stora speltidningarna gör samma sak? Jo du, i många fall värre än Aftonblaskan, finns många bevis korruption, bara googla så kan du läsa i timmar om mutor och diverse skandaler, det man ska göra är att kolla ett dussintals reviews så du bildar en betydligt större och pålitligare uppfattning. Men ja, du får gärna tro att nån jävla hipster elitist som sitter och recenserar konsolspel sen några år tillbaka har bättre koll på om ett FPS spel är bra eller inte än t.ex. någon som lirat FPS på en hardcore nivå i 15 år och inte får betalt för att säga ett knyst, förhoppningsvis kommer du ur din bubbla när du växer upp om några år, men tills dess.. bon voyage

Haha, seriöst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edlar:

Haha, seriöst?

Haha, nej?

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vilken beta när 90% av alla spelare kan komma åt den (premium ägare), hur tänkte EA där?

Skrivet av subtector:

AR Y0 STPOED? Dom väljer ju ut ett par random som får tillgång till det, sen alla de som köpt bf4 digital deluxe får tillgång till det.

Det är väl fortfarande en beta oavsett hur många som har tillgång till den. Beta betyder bara att spelet är i beta-stadie, spelar ingen roll hur många som spelar det. Finns hur många öppna betor som vem som helst kan komma åt.
Dessutom, ju fler som spelar betan och hjälper DICE att komma med feedback och hitta buggar, desto bättre.

Och hur menar du att dom kommer välja ut några, alla som har bf3 premium har blivit lovade beta-access så alla kommer få det.
Beta är dessutom bra PR och fungerar lite som ett demo för dom som kanske inte är säkra på om dom vill köpa spelet.

Permalänk
Medlem

Jag har ju en garanterad plats iaf.

Får hoppas jag får alpha denna gången också.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vilken beta när 90% av alla spelare kan komma åt den (premium ägare), hur tänkte EA där?

BF3 fungerade såhär:
1. Stängd Alfa med endast ett par hundra inbjudna (i europa iaf). Totalt random bland de som hade veteranstatus, jag var en av dem.
2. Öppen beta för alla. Förhandsbokare till andra spel och sådant kommer in i den öppna betan två veckor tidigare vilket gör det till någon sorts stängd beta de första veckorna.
Öppen beta istället för demo/trial.

Vad är det för fel på det? BF4 lär följa exakt samma som ovan, till och med samma datum kan jag tänka mig.

edit: kan vart några dagar, inte några veckor. Svårt att komma ihåg sånt efter några år..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

BF3 fungerade såhär:
1. Stängd Alfa med endast ett par hundra inbjudna (i europa iaf). Totalt random bland de som hade veteranstatus, jag var en av dem.
2. Öppen beta för alla. Förhandsbokare till andra spel och sådant kommer in i den öppna betan två veckor tidigare vilket gör det till någon sorts stängd beta de första veckorna.
Öppen beta istället för demo/trial.

Vad är det för fel på det? BF4 lär följa exakt samma som ovan, till och med samma datum kan jag tänka mig.

edit: kan vart några dagar, inte några veckor. Svårt att komma ihåg sånt efter några år..

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt att se en till från Alfan. Bara jag eller var den stabilare än release?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av subtector:

Om man har BF3 Premium? Wow det visste jag inte.
Men men, har förbeställt BF4 Digital Delux så jag får exklusiv tillgång till betan

Japp alla med premium, får exklusive bf4 beta.

Skrivet av belieberslayer:

Kan man komma åt betan om man har BF3 Premium? Hur isåfall?

Om du högerklickar på bf3 i origin och visa speldetaljer. så ser du under expansioner

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av zhrooms:

Tack, perfekt exempel på din lilla bubbla.

Kollar du score på IGN så ser du att dom har gett det 4.0 ja, men kollar du User Score på IGN så har det 7.3, hur går det ihop? Uppenbart att IGNs egna recensenter inte vet vad dom gör, inte nog med det gav dom Black Ops 9.5 av 10 i Sound betyg, och Bad Company 2 bara 9 av 10 i Sound betyg? Bad Company 2 har vunnit flera priser för deras ljud, bokstavligen talat bästa ljud i något spel, och IGN gav Black Ops högre betyg? Som använde värdelöst ljud i en 5 år gammal spelmotor, dagens stora spel recensenter och tidningar går inte att lita på för fem öre precis som med dom svenska stora tidningarna, kolla bara på Aftonbladet, dom är experter på att vända och vrida på allt och blåser upp småsaker något enormt, tror du ärligt inte dom stora speltidningarna gör samma sak? Jo du, i många fall värre än Aftonblaskan, finns många bevis korruption, bara googla så kan du läsa i timmar om mutor och diverse skandaler, det man ska göra är att kolla ett dussintals reviews så du bildar en betydligt större och pålitligare uppfattning. Men ja, du får gärna tro att nån jävla hipster elitist som sitter och recenserar konsolspel sen några år tillbaka har bättre koll på om ett FPS spel är bra eller inte än t.ex. någon som lirat FPS på en hardcore nivå i 15 år och inte får betalt för att säga ett knyst, förhoppningsvis kommer du ur din bubbla när du växer upp om några år, men tills dess.. bon voyage

Om du läser mer än första raden ser du att jag gav ytterliggare tre recensioner som sa emot dig, och att det fanns ännu fler exempel...

Sluta hetsa upp dig när alla inte tycker exakt son du tycker.

Skrivet av zhrooms:

Haha, nej?

Jaha, så du skojade alltså bara?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Haha, nej?

Okej fattar nu;) vilken liten skämtare du är, trodde ett tag att du var seriös med allt det där bullshitet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

IGN: 9 vs 4
Gamereactor: 8 vs 5
Gamespot: 8.5 vs 6
Metacritic: 89 vs 55
The list goes on and on...

Vem är det som lever i en bubbla, egentligen?

"Vem är det som lever i en bubbla, egentligen?"
Alla jävla idioter som sitter och glor på andras recensioner. Hört talats om en personlig åsikt? Jag har det. Jag läser aldrig spelrecensioner, inga recensioner faktiskt. Jag kollar på Youtube videor, ser spelet intressant ut så skaffar jag det. BF3 är ett roligt spel, mycket roligare än MoH: Warfighter, har spelat båda och min personliga åsikt är att BF3 kör upp en buttplug i MoH och penentrerar sedan MoH på många olika sätt.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBu:

Jäklar vad det går undan med Battlefield. Inte ens ett år sen jag räknade ihop att EA klämt mig på totalt 1100:- för BF3 med expansioner så är redan betan för BF4 i antågande. Jag kan inte annat än att känna mig lite smutsig när jag överväger att köpa det..

Auch, det var en del kosing.
Varför köpte du inte BF3 Premium direkt?
De hade ett erbjudande lite innan release där Premium kostade 359kr. Och så MOH för 49kr = 408kr för rubbet (inkl BF4 beta)

Och tur det för jag har inte spelat det så värst mycket.

Skrivet av flammsig:

Japp alla med premium, får exklusive bf4 beta.

Hm, det visste jag inte. Köpte MOH i onödan då

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av subtector:

"Vem är det som lever i en bubbla, egentligen?"
Alla jävla idioter som sitter och glor på andras recensioner. Hört talats om en personlig åsikt? Jag har det. Jag läser aldrig spelrecensioner, inga recensioner faktiskt. Jag kollar på Youtube videor, ser spelet intressant ut så skaffar jag det. BF3 är ett roligt spel, mycket roligare än MoH: Warfighter, har spelat båda och min personliga åsikt är att BF3 kör upp en buttplug i MoH och penentrerar sedan MoH på många olika sätt.

Men jisses, nu får du väl ändå ta och växa upp... Det är klart att spelrecensenter vet vad de pratar om och om alla recensenter är eniga om någonting så stämmer det antagligen.

Jag tycker också BF3 är hyffsat kul (även om föregångaren var bättre) och det var även det jag ville visa med de recensioner jag listade; att MOH:W var ett kasst spel jämfört med BF3.

Så ta gärna och läs innan du hetsar upp dig.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Varför köpte du inte BF3 Premium direkt?
De hade ett erbjudande lite innan release där Premium kostade 359kr.

Premium fanns inte vid release. Det kom i juni förra året i samband med Close Quarters expansionen. Det som fanns att köpa innan var "Deluxe edition" där man fick Back to Karkand expansionen med spelet.

Men själv har man väll lagt runt 400 för spelet och lika mycket till för premium. Så här i efterhand var premium inte onödigt men då expansionerna efter back to karkand var halvdanna (för det mesta) så blir man ju lite besviken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Sas:

Premium fanns inte vid release. Det kom i juni förra året i samband med Close Quarters expansionen. Det som fanns att köpa innan var "Deluxe edition" där man fick Back to Karkand expansionen med spelet.

Men själv har man väll lagt runt 400 för spelet och lika mycket till för premium. Så här i efterhand var premium inte onödigt men då expansionerna efter back to karkand var halvdanna (för det mesta) så blir man ju lite besviken.

Det stämmer ju nu när du säger det.
Mitt minne är inte som det var en gång i tiden :/ Skyller på stigande ålder.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av KaakaaN:

Trevligt att se en till från Alfan. Bara jag eller var den stabilare än release?

Förutom att det fanns osynliga väggar i mappen, och frysningarna var femtonde minut, så var det faktiskt bättre än release måste jag säga.

Permalänk
Avstängd

Tror ni att vi som fick testa alfan för Battlefield 3 kommer få testa alfan av Battlefield 4 också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Auch, det var en del kosing.
Varför köpte du inte BF3 Premium direkt?
De hade ett erbjudande lite innan release där Premium kostade 359kr. Och så MOH för 49kr = 408kr för rubbet (inkl BF4 beta)

För EA inte släppte premium direkt? 500:- för BF3 + 150 eller nått för BTK + 400:- för Premium. Dom vet allt hur man ska musta ut pengar ur oss.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

Men jisses, nu får du väl ändå ta och växa upp... Det är klart att spelrecensenter vet vad de pratar om och om alla recensenter är eniga om någonting så stämmer det antagligen.

Jag tycker också BF3 är hyffsat kul (även om föregångaren var bättre) och det var även det jag ville visa med de recensioner jag listade; att MOH:W var ett kasst spel jämfört med BF3.

Så ta gärna och läs innan du hetsar upp dig.

Hyffsat kul!?.. Föregångaren var bättre!?.. Klart fan det var hyfsat kul, inte spelat ett enda BF som har besvikit mig. Och så klart föregångaren var bättre än idag är BF2 det bästa spelet genom tiderna! Eller iaf det bästa fps.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBu:

För EA inte släppte premium direkt? 500:- för BF3 + 150 eller nått för BTK + 400:- för Premium. Dom vet allt hur man ska musta ut pengar ur oss.

Själv bokade man BF3 för 449 med Limited så man fick BTK.
Sedan köpte Premium med Proxy för ca 200:-

Gäller att tänka till lite

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Samma schema som med bf3. Är jag själv säker på.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av subtector:

Hyffsat kul!?.. Föregångaren var bättre!?.. Klart fan det var hyfsat kul, inte spelat ett enda BF som har besvikit mig. Och så klart föregångaren var bättre än idag är BF2 det bästa spelet genom tiderna! Eller iaf det bästa fps.

Inte helt säker på vad du vill ha sagt när du skriver så rörigt...

Ja, BF3 var hyffsat kul stundvis men samtidigt en ganska stor besvikelse. BF2 var bra mycket roligare när det begav sig.

Vet inte om jag skulle säga att BF2 är det bästa FPS-spelet, men det är ju en smaksak.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Edlar:

Okej fattar nu;) vilken liten skämtare du är, trodde ett tag att du var seriös med allt det där bullshitet

Lätt att säga att man bara skämtade när man blir motbevisad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Lätt att säga att man bara skämtade när man blir motbevisad

Skickades från m.sweclockers.com

Haha menar det

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet något om Battlefield 4 Alphan ?
Eller kommer det vara som med Battlefield 3 Alphan att man inte fick säga ett piss

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

Är det någon som vet något om Battlefield 4 Alphan ?
Eller kommer det vara som med Battlefield 3 Alphan att man inte fick säga ett piss

Antagligen som BF3 jao.

Men jag var badass och la ut bilder på sociala medier ändå :ppPPPPPppPppP

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -