Playstation 4 förbi Xbox One i förbokningstoppen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Förhandsbokar man så praktiskt taget ber man att bli lurad. Skulle någon här förbeställa nästa AMD/Nvidia GPU utan att veta något alls om dens faktiskta prestanda? Nej, just det.

Varför betalar ni företagen nu då ni ändå inte får konsolen på flera månader? Verkar rätt skumt.

Nu är det väll lite skillnad där, det kommer två konsoler som vi vet hårdvaran på och dem är rätt lika på den fronten, vi har fått en del information och har lite hum om vilka spel som är exklusiva för respektive konsol.

Ett grafikkort är inte jämförbart, det kommer många modeller och vi vet inte hur dem presterar, kanske bara 5% över vad man har madens vi som sagt vet hårdvaran på konsolerna och vet att dem är bra mycket kraftigare än 6-7ish år gammal hårdvara.

Grafikkort släpps varje år det gör inte spel-konsoler, risken att den ena är överdrivet bättre än den andra (ps3/xboxone) är inte så stor och hur det än blir vet man att den är vassare än föregående generation.

Så så stort risktagande är det väll inte, och vad i hela friden hindrar dig från att avbeställa när det är många månader kvar om ny information kommer fram som skulle vara avgörande?

Sen är det öppet köp i Sverige, ångrar dig vid release och inte öppnat? Lämmna tillbaka maskinen och sitt och vänta tills den andra maskinen finns inne.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flostyle:

Mycket gnäll om rena petitesser i den här tråden. Och förresten, alla som tycker det är dåligt att Xbox One kräver internetuppkoppling en gång per dygn kan ju ställa sig frågan: Hur många % av dagens ps3/xbox 360 användare har inte tillgång till internet?

Du har helt och hållet missat poängen med varför de flesta som är emot DRM-skyddet.

Det handlar inte om att man "inte orkar" koppla i konsollen i nätverket en gång om dagen...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Spelar ingen roll om jag har 1000/1000 internet, när deras serverar är borta så är min konsol skräp.
Jag har Xbox 360 och kommer inte köpa Xbox One.

Du tror inte Microsoft har tagit detta i åtanke och har Redundans på deras cloudtjänst?
Jag kan förstå att folk inte gillar det men det är den eran vi lever i, där ALLT är uppkopplat, till och med din badrumsvåg (Dummaste exemplet jag kunde komma på)

Ser ju hellre att man måste vara uppkopplad än att behöva betala 5$ i månanden för att få spela online.

Jag har både Xbox360 och Playstation 3, kommer dock inte köpa någon av konsolerna då jag inte gillar att spela Fifa.
Riktiga spel spelar man på en PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flostyle:

Mycket gnäll om rena petitesser i den här tråden. Och förresten, alla som tycker det är dåligt att Xbox One kräver internetuppkoppling en gång per dygn kan ju ställa sig frågan: Hur många % av dagens ps3/xbox 360 användare har inte tillgång till internet?

Nog många procent för att det ska påverka försäljningen negativt är min gissning.

Sommarstuga, internetavbrott eller de som helt enkelt inte har nät. Om man är sugen på att bara Lana i någon dag så går det inte utan nät. Nu är iofs LAN ganska ovanligt men om man är lite nostalgisugen så är ju t.ex. Halo grymt för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChiltoN:

Vem har inte internet igång hela tiden på sin dator? så varför skulle det vara konstigt att behöva ha det på xbox one också?

Det kan vara bra om man tex vill ta med sig konsolen upp till landet eller dylikt. Det finns ju även många ställen här i världen som fortfarande saknar eller har begränsat internet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pSYKED:

Du tror inte Microsoft har tagit detta i åtanke och har Redundans på deras cloudtjänst?
Jag kan förstå att folk inte gillar det men det är den eran vi lever i, där ALLT är uppkopplat, till och med din badrumsvåg (Dummaste exemplet jag kunde komma på)

Ser ju hellre att man måste vara uppkopplad än att behöva betala 5$ i månanden för att få spela online.

Jag har både Xbox360 och Playstation 3, kommer dock inte köpa någon av konsolerna då jag inte gillar att spela Fifa.
Riktiga spel spelar man på en PC.

Tror inte de tänkt längre än näsan då de flitigt undviker frågan. Kommer vara flera miljoner spel och konsoler som slutar fungera när de inte tycker att Xbox Ones serverar är värda att köra längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pSYKED:

Tycker ni är elaka mot Microsoft, jag menar vem har idag (2013) inte tillgång till internet?

Sedan detta "Samtidigt står det klart att Sony väljer en aggressiv prissättning, även om onlinetjänsten nu beläggs med månadsavgift."

Hur kan ni på något sätt tycka att DETTA är ok?

Dom flesta bryr sig nog inte. Vad är LIVE jämfört med PS+? Ingenting.
PS+ får du i PS4 spela Online, få gratis spel (även nya titlar) och rabattkoder mm.
Detta för 5 dollar, förmodligen 50kr i Sverige, inte dyrare än Xbox LIVE och definitivt mer
för pengarna också. Klart gött att spela Online utan att betala och det är ju inget
argument för att skaffa PS längre. Själv så tycker jag det är bra på sätt och vis då
dom får in pengar för att underhålla servrar bättre, kanske får stabilare system osv.

Permalänk

Wii U såklart!

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Megacrash:

Allt jag gör på datorn slutar fungera så jo

Så du kan inte spela singleplayer spel på datorn för att du inte har internet alltså?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sodnik:

Vet någon om det är samma typ av strömsladd som ps3? dvs att man kan importera basenheten och byta sladd.

Nej. Det är inte samma sladd som i ett PS3 utan liknande sladd som finns till PS2.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Stackars människor som förutsätter saker och inte läser vad andra skriver. Tänk om du vill ta med dig konsolen till stugan? Husvagnen? Skogen som gud glömde? Arvidsjaur? Du vet.. Där 3G och 4G inte fungerar? Ska du då sitta utan att kunna använda din konsol och få dina spel avstängda?

Då låter man helt enkelt bli att köpa den om man inte kan använda den, inte mer med den saken. Ibland tror jag att folk är lite för långsökt. Det ska alltid komma sånt här kommentarer "skogen, stugan osv" visst ni tar säkert med den till skogen och husvagn. Jag har nog aldrig tagit med mig konsolen om jag ska på semester eller nåt, då spelar jag på bärbar eller liknande eller njuter av andra saker. Konsolen tar jag med när jag far och co-op hos kompisar.
Konsolen kan du använda även om du är offline, men till filmer och andra saker, när det gäller spel varför dem har valt så är väl mest för att du ska verifiera dina spel. Kommer säkert lösning på det här om folk gnäller. Take it or leave it.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Är inte säljargumenten för ps4 lite sjuka?

Ingen drm från deras sida iaf, kunna spela utan internet, kunna låna ut spel till polare eller sälja dem vidare, när blev detta saker som säljer konsoler, då det varit självklarheter i dom föregående?

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Dom flesta bryr sig nog inte. Vad är LIVE jämfört med PS+? Ingenting.
PS+ får du i PS4 spela Online, få gratis spel (även nya titlar) och rabattkoder mm.
Detta för 5 dollar, förmodligen 50kr i Sverige, inte dyrare än Xbox LIVE och definitivt mer
för pengarna också. Klart gött att spela Online utan att betala och det är ju inget
argument för att skaffa PS längre. Själv så tycker jag det är bra på sätt och vis då
dom får in pengar för att underhålla servrar bättre, kanske får stabilare system osv.

Man får vad man betalar för brukar det heta. Nu när MS också kommer med att man får spel när man är guldmedlen så ser jag bara det som positivt.
Men man får även behålla dem om man inte är guld medlem vilket inte är fall hos PSN+ Som sagt, smaken är som baken

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Haha Playstation 4 vinner lätt över alla spelkonsoler. Xbox One kan microsoft gärna ta hem och göra om så även dom som inte ha Internet kan glädja sig också med lite njutning i soffan.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jesusbarnet:

Är inte säljargumenten för ps4 lite sjuka?

Ingen drm från deras sida iaf, kunna spela utan internet, kunna låna ut spel till polare eller sälja dem vidare, när blev detta saker som säljer konsoler, då det varit självklarheter i dom föregående?

Det var nog mest för att retas med Microsoft.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jesusbarnet:

Är inte säljargumenten för ps4 lite sjuka?

Ingen drm från deras sida iaf, kunna spela utan internet, kunna låna ut spel till polare eller sälja dem vidare, när blev detta saker som säljer konsoler, då det varit självklarheter i dom föregående?

Jo det är lite sorgligt egentligen.
Denna typen av DRM-skydd fortsätter med den dåliga utvecklingen - om folk inte säger ifrån så är det snart standard, och om 5 år frågar samma människor "när hände detta?", men om 15 år så ifrågasätts det inte längre.

Skrivet av Pantsoff:

Det var nog mest för att retas med Microsoft.

Men dom funkar ju.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Jo det är lite sorgligt egentligen.
Denna typen av DRM-skydd fortsätter med den dåliga utvecklingen - om folk inte säger ifrån så är det snart standard, och om 5 år frågar samma människor "när hände detta?", men om 15 år så ifrågasätts det inte längre.

Men dom funkar ju.

Men det var ju mest för att Microsoft ska göra raka motsatsen, så dom tog chansen att göra lite narr utav Xbone!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk

Jag är inbiten Xbox fan och är frälst i Haloserien....men nu jävlar byter jag. Skandal Microsoft!

Permalänk
Medlem

Playstation 4 är förbi Xbox One för att svenskar är snåla. Ska bli kul att se när folk går över från PS4 till 360 precis som folk gjorde med PS3 till 360 pga av 360n har bättre och större community

Edit: Förstår även inte hur folk kan missa att man kan vara ett gäng som köper spel tillsammans och delar dom med sina kompisar på One. Tex köpa 1spel var och sedan dela fritt mellan sig

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

wowowowo.. De kostar lika mycket här?

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Man får vad man betalar för brukar det heta. Nu när MS också kommer med att man får spel när man är guldmedlen så ser jag bara det som positivt.
Men man får även behålla dem om man inte är guld medlem vilket inte är fall hos PSN+ Som sagt, smaken är som baken

Du får spela dem igen om du skaffar PS+ igen. Men varför skulle man sluta medlemskapet
överhuvudtaget när det är ett måste för Multiplayer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChiltoN:

Vem har inte internet igång hela tiden på sin dator? så varför skulle det vara konstigt att behöva ha det på xbox one också?

Tips: datorn KRÄVER inte att du måste ha internetanslutning, programmen kommer t.ex. inte att vägra köras om du inte har det.

Ska det vara så svårt att förstå skillnaden, och varför folk är förbannade?

Det finns ingen riktig anledning till att Xbox One ska kräva anslutning, så därför ska den heller inte göra det. Väldigt enkelt.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Jo det är lite sorgligt egentligen.
Denna typen av DRM-skydd fortsätter med den dåliga utvecklingen - om folk inte säger ifrån så är det snart standard, och om 5 år frågar samma människor "när hände detta?", men om 15 år så ifrågasätts det inte längre.

Det finns redan här.

Ta en Samsung Galaxy S4 eller iPhone som man har med sig 24/7

- Kamera som styr telefonen (nästan som Kinect)
- Röststyrd, Siri m.m.
- Appar till Apple kontot eller Google kontot.
- YouTube (hur mycket försvinner inte om de lägger ner)
- Android & iOS som loggar allt du gör (gmail, kalender, köp av appar m.m.)
- Spotify, always on, DRM går inte att byta eller låna ut skivor. All musik försvinner om de lägger ner. Månadsbetalning.
- Netflix (samma som Spotify)
- Google play music
- Facebook, loggar också allt du gör, DRM på spel.

listan kan nog bli längre och detta är bara din telefon.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Taft:

Då låter man helt enkelt bli att köpa den om man inte kan använda den, inte mer med den saken. Ibland tror jag att folk är lite för långsökt. Det ska alltid komma sånt här kommentarer "skogen, stugan osv" visst ni tar säkert med den till skogen och husvagn. Jag har nog aldrig tagit med mig konsolen om jag ska på semester eller nåt, då spelar jag på bärbar eller liknande eller njuter av andra saker. Konsolen tar jag med när jag far och co-op hos kompisar.
Konsolen kan du använda även om du är offline, men till filmer och andra saker, när det gäller spel varför dem har valt så är väl mest för att du ska verifiera dina spel. Kommer säkert lösning på det här om folk gnäller. Take it or leave it.

Konsolen kan du använda offline ja men om du inte pluggar in den minst en gång var 24:e timme så låses alla dina spel. Kom ihåg att hade det inte varit för de som gnäller så hade saker inte åtgärdats. Tycker att gnäll på de som gnäller är värre än de som gnäller.. Varför? Jo, för de som gnäller på de som gnäller är hycklare.

Skrivet av Knuckles:

Playstation 4 är förbi Xbox One för att svenskar är snåla. Ska bli kul att se när folk går över från PS4 till 360 precis som folk gjorde med PS3 till 360 pga av 360n har bättre och större community

Edit: Förstår även inte hur folk kan missa att man kan vara ett gäng som köper spel tillsammans och delar dom med sina kompisar på One. Tex köpa 1spel var och sedan dela fritt mellan sig

Så folk är snåla för att de väljer att betala mindre för saker de behöver än att faktiskt betala mer för saker de inte behöver? Det ska alltid komma någon och påpeka att det är minsann snålt att inte köpa saker man inte behöver.. Vilket är fel. Folk gnäller mest pga. att Microsoft väljer att låsa sin konsol helt och gå rakt emot vad konsumenterna vill medan Sony väljer att lyssna till en stor del på sina konsumenter. Men du är väl inne på spåret att folk ska minsann köpa Xbox One och vara glada annars är man "ursvensk"?

Skrivet av Maysay:

Det finns redan här.

Ta en Samsung Galaxy S4 eller iPhone som man har med sig 24/7

- Kamera som styr telefonen (nästan som Kinect)
- Röststyrd, Siri m.m.
- Appar till Apple kontot eller Google kontot.
- YouTube (hur mycket försvinner inte om de lägger ner)
- Android & iOS som loggar allt du gör (gmail, kalender, köp av appar m.m.)
- Spotify, always on, DRM går inte att byta eller låna ut skivor. All musik försvinner om de lägger ner. Månadsbetalning.
- Netflix (samma som Spotify)
- Google play music
- Facebook, loggar också allt du gör, DRM på spel.

listan kan nog bli längre och detta är bara din telefon.

Nu köper iof folk inte mobiler för att ha som spelplatform direkt. Sedan finns det inga krav att mobilerna ska vara internetuppkopplade och framförallt krävs det inte att man ska ha kameran på hela tiden. Du kan helt enkelt skita i att gå in på internet så loggas inte allt. Du slipper DRM och Spotify är inte "Always on". Du kan välja att inte helt enkelt ladda ner spotify. Hela din "lista" är ganska skev för att den tar upp saker som det inte är något krav ALLS på att du måste ha på.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Du får spela dem igen om du skaffar PS+ igen. Men varför skulle man sluta medlemskapet
överhuvudtaget när det är ett måste för Multiplayer?

Självklart kommer man att ha medlemskapet om man spelar online. Men jag syftade bara på i fall man skulle ta en pause om man inte har tid till att spela online. Ibland har man guld/plus trotts att man inte alltid spelar online spel. Nu har jag aldrig haft PSN+ så jag kan inte direkt säga hur det fungerar. Hur det om du är offline? Får du fortfarande spela de spel som du fick av plus gratis?

Skrivet av Tumnus:

Konsolen kan du använda offline ja men om du inte pluggar in den minst en gång var 24:e timme så låses alla dina spel. Kom ihåg att hade det inte varit för de som gnäller så hade saker inte åtgärdats. Tycker att gnäll på de som gnäller är värre än de som gnäller.. Varför? Jo, för de som gnäller på de som gnäller är hycklare.

Ja det är synd om folk ibland Deal with it.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Taft:

Självklart kommer man att ha medlemskapet om man spelar online. Men jag syftade bara på i fall man skulle ta en pause om man inte har tid till att spela online. Ibland har man guld/plus trotts att man inte alltid spelar online spel. Nu har jag aldrig haft PSN+ så jag kan inte direkt säga hur det fungerar. Hur det om du är offline? Får du fortfarande spela de spel som du fick av plus gratis?

Ja det är synd om folk ibland Deal with it.

Tycker faktiskt synd om hycklare.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Så du kan inte spela singleplayer spel på datorn för att du inte har internet alltså?

Det stämmer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Megacrash:

Det stämmer

Då med andra ord är din dator speciell?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Tycker faktiskt synd om hycklare.

Tycker synd om dem som inte vågar på nånting nytt. Det kanske ligger i mer än bara att vara online. Kanske fungerar konsolen mycket bättre. Svaret får man väl när det kommer recension av konsolen.

Kommer säkert att sälja som smör bara för att. Det tragiska är att fler tar efter när dem ser att det hela fungerar.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5