Petition. Släpp Tom Clancy's The Division (MMO3PS) till PC

Permalänk
Medlem

Petition. Släpp Tom Clancy's The Division (MMO3PS) till PC

För dem som eventuellt har missat Ubisofts spel The Division på E3 så finns en video här:

Det är ett Open world online 3rd person shooter som verkar (enl mig) extremt lovande.

I dagsläget finns planer för släpp till endast PS4/XB1, men Ubisoft själva har bett spelare att göra namninsamling för att visa intresset för en PC-release.
Jag är själv ingen PC-gamer, utan spelar bara Playstation och kommer skaffa PS4 så snart det kommer. Men jag tänkte ändå posta detta här eftersom sweclockers har en majoritet av PC-spelare, och det vore sjukt trist om ni missade detta spel.

Länk til namninsamling https://www.change.org/petitions/ubisoft-release-tom-clancy-s...

Om denna ska ligga i MMO-forat så for moderator gärna flytta den, men det verkar inte så jävla massive, av det vi vet idag

Permalänk

Påskrivet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ett spel som bara måste komma till PC!

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

Ett spel som bara måste komma till PC!

Ellerhur?

Den här trailern ska ju tydligen rulla på en PS4 (förvisso bara den tråkiga konsolstandarden 30 frames/s), haja då hur bra spelet skulle se ut på en high-end PC

Måste säga att jag älskar idén med små grupper som drar omkring i NYC och gör uppdrag och möter på andra grupper.

Permalänk
Medlem

Bra initiativ. Måste komma till pc, blir fuktig i ögat annars.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

For those ten seconds of less i'm free

Permalänk
Medlem

Såg det med, grymt ju!

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem

Det mest intressanta med spelet i min mening är funktionen att kunna delta från sin tablet. Får hoppas att detta funkar via 3G så man kan sitta på bussen, sommarstugan etc när man hjälper sina vänner.

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Sötast

Jag är, för första gången på flera år (ja, jävligt bitter ) riktigt... sugen nu... ser galet roligt ut.

Permalänk
Medlem

Blir ju trevligt. Men var väl ganska uppenbart att det skulle komma till PC då dom föreslog att folk skrev på en petition för just det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ayne:

För dem som eventuellt har missat Ubisofts spel The Division på E3 så finns en video här: http://www.youtube.com/watch?v=EWJD8DMasCU

Det är ett Open world online 3rd person shooter som verkar (enl mig) extremt lovande.

I dagsläget finns planer för släpp till endast PS4/XB1, men Ubisoft själva har bett spelare att göra namninsamling för att visa intresset för en PC-release.
Jag är själv ingen PC-gamer, utan spelar bara Playstation och kommer skaffa PS4 så snart det kommer. Men jag tänkte ändå posta detta här eftersom sweclockers har en majoritet av PC-spelare, och det vore sjukt trist om ni missade detta spel.

Länk til namninsamling https://www.change.org/petitions/ubisoft-release-tom-clancy-s...

Om denna ska ligga i MMO-forat så for moderator gärna flytta den, men det verkar inte så jävla massive, av det vi vet idag

Mycket snyggt initiativ!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

Satan vad grymt det såg ut! Blir definitivt ett köp till PC!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skylar7s:

Såg det med, grymt ju!

Ja det kommer bli maxxat!
Tom gör alltid nice games älskar ljuden vapen mm

Visa signatur

For those ten seconds of less i'm free