Från och med den 19:e Augusti så har jag fått en anställning som jag inte kan tacka nej till. Detta innebär att leveranstiden kan komma att justeras till en dag extra beroende på när du lägger din beställning. Jag kommer att jobba i en annan stad mellan ~08-17 fem dagar i veckan vilket innebär att jag inte hinner skicka någon order samma dag som den läggs. Däremot hinner jag packa ordrarna samma dag för att sedan skickas dagen därpå.
Det sitter en till person i bolaget som i vanliga fall har hand om en annan webbutik som har gått med på att ta hand om Sleeva.se. Detta innebär dock en övergångsperiod då han ska lära sig produkterna innan leveranstiderna kan gå tillbaka till de normala. Dock är det fortfarande jag som kommer att svara på mejl och skriva här på Sweclockers.
Om det skulle bli så att leveranstiden påverkas mer än en dag extra så kommer det komma upp en tydlig informationstext i sidomenyn där det framgår när nästa beställning skickas.
Det finns inga som helst planer på att lägga ned verksamheten, men det kan som sagt bli så att jag inte längre ansvarar för packning och leverans.
Skriv gärna om ni har några frågor på det!
Hälsningar,
Andreas
Skrivet av Yellow_:
Hejsan
Blir nog en stor beställning från dig inom en snar framtid, när nu mitt nästa projekt blir.
Skulle även vilja föreslå lite mörkare röd som variant, som även några tidigare har nämnt.
Tycker även att du gjort ett väldigt fint jobb med både din hemsida, samt servicen här på forumet.
EDIT: Har du planer på att utöka ditt utbud till mer än sleeving saker i framtiden?
Tack tack Ska se om det går att få fram en annan variant av röd från min leverantör.
Butiken kommer att utökas enligt följande steg (utan någon exakt tidplan)
1. Sleeve Small i fler färger
2. Fler sorteringstillbehör (p-clips, skruvar, buntband)
3. Paracord
4. Sleeve SATA i fler färger
5. Fläktar, Lampor, färdigsleevat m.m.
Jag vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta att nå dit. Det beror lite på hur mycket pengar det finns att investera.
Skrivet av Mr_Asp:
Blir nog att köpa lite till Quadcopter sen
Spännande! Vill du förklara lite mer?
Skrivet av tachy13:
Hej Andreas!
Fick tidigare idag hem mitt "testpaket" och la redan ett par timmar senare en beställing på lite svarta sleevs. Ville bara säga tack för produkterne, mycket nöjd! Bra kvalité
Kul att du är nöjd! Hoppas att ditt paket dyker upp innan helgen!
Skrivet av thereal_twisted:
ROG RÖD. ROG RÖD. ROG RÖD!!
Yes boss!! *letar*