Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Inte alls, det där är en propagandaaffisch från USSR efter Oktoberrevolutionen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick hem nya soffan i förrgår. Nu behövs bara ett nytt mindre bord samt en matta. Eventuellt lite blommor i fönstret också, men mina har en tendens att vissna

Köpte även ny tv förra veckan. Inte bästa fotot på den dock

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk

Ny skogsmaskin. Borde verkligen ha köpt en "fjärrstyrd" sadelstolpe för länge sedan.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaospassageraren:

Inte alls, det där är en propagandaaffisch från USSR efter Oktoberrevolutionen.

Inte alls? Det är ju precis vad det står på affischen, ВКП(б) = VKP(b) översatt till Allunionens Kommunistiska Parti (bolsjevikerna) och namnet använde man mellan 1925 och fram till 1952 då man bytte namn till Sovjetunionens kommunistiska parti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Fick hem nya soffan i förrgår. Nu behövs bara ett nytt mindre bord samt en matta. Eventuellt lite blommor i fönstret också, men mina har en tendens att vissna
http://i.imgur.com/yapRMkp.jpg

Köpte även ny tv förra veckan. Inte bästa fotot på den dockhttp://i.imgur.com/rZEFdK0.jpg

Köp plastblommor, kräver ingen skötsel så dom kan inte vissna.

Permalänk
Skrivet av evoxer:

Syftar du på den gul/svarta till vänster? Funkar ju precis som vilken "standardshake" som helst? Har ett par här hemma, alla funkar lika bra än idag

Syftar på den ja, tycker att skruvkorken ee dum som fan, bättre när det är en ledad plugg som man bara drar ur. men jag ville ha ett vanligt filter i min shaker och dom hade bara gymgrossisten med vanligt annars är det spiralkulan och dom är jobbiga och dumma men den duger att ha bcaa i

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Köp plastblommor, kräver ingen skötsel så dom kan inte vissna.

Japp den tanken har slagit mig men jag har inte hittat några som ser tillräckligt verkliga ut

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Skrivet av 220volt:

Köpte även ny tv förra veckan. Inte bästa fotot på den dockhttp://i.imgur.com/rZEFdK0.jpg

http://www.pricerunner.se/sp/eva-solo-sj%C3%A4lvvattnande-kru... Något för dig kanske?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Inte alls? Det är ju precis vad det står på affischen, ВКП(б) = VKP(b) översatt till Allunionens Kommunistiska Parti (bolsjevikerna) och namnet använde man mellan 1925 och fram till 1952 då man bytte namn till Sovjetunionens kommunistiska parti.

Du svamlar. VPK var för sossiga för att våga sig på sådant.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaospassageraren:

Du svamlar. VPK var för sossiga för att våga sig på sådant.

VKP inte VPK

Permalänk
Medlem

fint att få bf3+mycket annat för 40kr

Fick över en cd key till mirrors edge(steam) som jag inte behöver

36KVM-KJ53Y-I29L0

Visa signatur

Lyckligt ovetande.

Permalänk
Skrivet av 220volt:

Var har du köpt soffan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göran med guran:

Var har du köpt soffan?

Den är köpt på Mio i Skövde. Modellserien heter Chicago

Visa signatur

Spelmaskinen

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Översättning till svenska? ^^

Utbildning av generationer är utan tvekan kommunismens sak, typ.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ReZZiE:

I förhållande till deras storlek så är de inte alls fy skam, finns ju väldigt få bra högtalare i de små storlekarna.

Högtalare som de där är ju så enormt mycket större. Fick själv byta ut mina M-Audio mot ett par Logitechare på grund av platsbrist.

Jag provlyssnade på några par monitorer i en musikaffär, nästan alla småa monitorer saknade att nå ända till low-end registret bra. Med tanke på musiken jag skapar, så vill jag höra det registret väldigt bra.

Kommer aldrig köpa ett par datorhögtalare igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

Syftar på den ja, tycker att skruvkorken ee dum som fan, bättre när det är en ledad plugg som man bara drar ur. men jag ville ha ett vanligt filter i min shaker och dom hade bara gymgrossisten med vanligt annars är det spiralkulan och dom är jobbiga och dumma men den duger att ha bcaa i

Ja bcaa på pulver är väl rätt finkornigt? Åh, fan nu blev jag sugen att beställa mer grejer när man börjar snacka om de!

Visa signatur

Intel i9 10850k | Asus z490-A Prime | Nvidia RTX 3080 10gb | Samsung 970 Evo 1Tb m.2| Corsair HX750i | Corsair Vengeance 32gb @ 3600Mhz | Lian Li PC-011 Dynamic | Custom vattenkylning |

Permalänk
Föredetting

Semestern blev lite långrandig, så jag åkte iväg och köpte mig en bil för vinter och eventuella framtida långresor.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

http://www.ladda-upp.se/files/2013/b65330.jpg

Den som tycker att högtalare från Logitech, Corsair, Creative o.s.v. låter bra kan slänga sig i väggen.

Jag gillar dessa monitorer! Det slår mig också att jag måste skaffa nytt skrivbord...

Låt skrivbordet stå och börja kolla på ett par schyssta stativ istället. Du kommer få mycket bättre ljudbild/upplevelse om du kommer ifrån högtalarna lite.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Blev en ny PVC figur

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Semestern blev lite långrandig, så jag åkte iväg och köpte mig en bil för vinter och eventuella framtida långresor.

http://i.imgur.com/ZQ81NYW.jpg

Frankrikes president åkte i en sådan en gång i tiden, tror dock inte att jag har sett en enda rulla på Sveriges vägar. Kul att du gillar franska bilar för övrigt.

Permalänk
Skrivet av evoxer:

Ja bcaa på pulver är väl rätt finkornigt? Åh, fan nu blev jag sugen att beställa mer grejer när man börjar snacka om de!

ja bcaa är typ som mjöl fast klumpar sej rätt lätt endå om man inte har filter, beställ då

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

Äntligen vart det lite nya prylar efter mycket velande om vilket moderkort mm.. Nu är det dags för nästa velande, vattenkylning i mitt Corsair 540 air eller nöja sig med en Kuhler 620 och luft i övrigt. Tänker också vänta ut AMD´s nya lineup innan det blir ett nytt gfx.

Produkter;
MSI Z87 Mpower MAX
Intel 4770K
Team Xtreem 4x8GB 1866mhz CL10

Inhandlades på CDON, slutade på ca 6500~

Permalänk
Föredetting
Skrivet av milo_:

Frankrikes president åkte i en sådan en gång i tiden, tror dock inte att jag har sett en enda rulla på Sveriges vägar. Kul att du gillar franska bilar för övrigt.

Jodå... Sarkozy var väl ungefär lika populär som bilen i övrigt.

Vel Satisen såldes aldrig ny i Sverige, men det finns några svenskreggade numera, vetja. Jag tror dock ingen varit galen nog och chansat på att köpa en som kostade 1250€.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Jodå... Sarkozy var väl ungefär lika populär som bilen i övrigt.

Vel Satisen såldes aldrig ny i Sverige, men det finns några svenskreggade numera, vetja. Jag tror dock ingen varit galen nog och chansat på att köpa en som kostade 1250€.

Köpte du den för det priset? Är ju ett kap i så fall, förutsatt att ingenting krånglar och du behöver börja leta reservdelar.

Permalänk
Medlem

Senaste köpet, en maträtt igår =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Föredetting
Skrivet av milo_:

Köpte du den för det priset? Är ju ett kap i så fall, förutsatt att ingenting krånglar och du behöver börja leta reservdelar.

Den behöver lite kärlek, jo. Ingen aning om när kamremmen är bytt senast, exempelvis, så det ska göras ASAP. Vevaxelgivaren ger även felkoder, men det är inget fasansfullt dyrt, så det kan jag leva med. Sedan lite vanlig service, det är ju inte konstigare än så, det gör jag med alla bilar jag köper hur som helst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Satt och småjobbade lite hemma här på brist utav att få tiden att gå. Och jag hade ju inte tänkt att jag skulle göra något mer utav det här. Utan låta den bli liggandes bland dom andra i "tidsfördriv högen". Men så tog nyfikheten över, så det slutade inte bättre med att jag lät trycka upp ett ex och sprang ner för att köpa en matchande ram.

Så nu får jag väl se om man har plats för den här hemma, eller om det är så att den hamnar i andra händer.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Den behöver lite kärlek, jo. Ingen aning om när kamremmen är bytt senast, exempelvis, så det ska göras ASAP. Vevaxelgivaren ger även felkoder, men det är inget fasansfullt dyrt, så det kan jag leva med. Sedan lite vanlig service, det är ju inte konstigare än så, det gör jag med alla bilar jag köper hur som helst.

Den har i alla fall hamnat i rätt händer, det kan inte motsäga.

Permalänk
Medlem

Köpte mig en 2a på andra plan i denna fina lilla byggnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://img845.imageshack.us/img845/5333/qjak.jpg

Satt och småjobbade lite hemma här på brist utav att få tiden att gå. Och jag hade ju inte tänkt att jag skulle göra något mer utav det här. Utan låta den bli liggandes bland dom andra i "tidsfördriv högen". Men så tog nyfikheten över, så det slutade inte bättre med att jag lät trycka upp ett ex och sprang ner för att köpa en matchande ram.

Så nu får jag väl se om man har plats för den här hemma, eller om det är så att den hamnar i andra händer.

Den skulle jag inte skämmas för att ha hängade hemma. Brukar gilla dina grejer men det var nog det coolaste hittills!

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore