Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Hahaha fan vad kul med en Roomba egentligen. Är dom bra? Eller blir det att dom dammsuger typ mitten av golvet och skippar hörnen? Känns ju fint för en student som inte orkar.

Tänk på att ifall du har en matta eller trösklar så är det kört

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Hahaha fan vad kul med en Roomba egentligen. Är dom bra? Eller blir det att dom dammsuger typ mitten av golvet och skippar hörnen? Känns ju fint för en student som inte orkar.

De är nog bra, men kräver ju sitt hus(t.ex enplans utan trösklar och lite mattor) och sen ska man ju ändå dammsuga sen.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zzcool:

gissar max 20%

"super rea"

Upp till 67% redan första timmen så den gissningen var väl sådär.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Upp till 67% redan första timmen så den gissningen var väl sådär.

Bara de ser till att de sätter 67% på rätt grej

Permalänk

3 timmar kvar tills godbitarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Tänk på att ifall du har en matta eller trösklar så är det kört

Ska klara sånt med. Föräldrarna har en Roomba och den klarar sig rätt bra.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Well, andra timman sög. Bara runt 20%...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Upp till 67% redan första timmen så den gissningen var väl sådär.

ja men på vaddå...salt o pepparkvarn....sätt det där på ett graffikkort elr liknande börjar vi prata:) mellan 10-20% blir det oftast bara på dom dyra sakerna så

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Well, andra timman sög. Bara runt 20%...

Japp. Det skulle ju varit nexus 4 16GB för under 2,5k.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Andyah:

ja men på vaddå...salt o pepparkvarn....sätt det där på ett graffikkort elr liknande börjar vi prata:) mellan 10-20% blir det oftast bara på dom dyra sakerna så

Tja vad du personligen vill köpa eller inte köpa är ju upp till dig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Japp. Det skulle ju varit nexus 4 16GB för under 2,5k.

Ja, fast skulle bli deppad för har redan en nexus 4 och den köpte jag inte så billigt... haha! Men ändå.
Hoppas verkligen på en bra tv iaf. ST60 för 6k kanske? Det är iaf drömscenariot men ska inte hoppas för kommer få mina drömmar krossade...

Permalänk
Medlem

Men hur kan de inte rea ut en Nexus 4?! De har 100+ i lager, mobilen är snart ett år gammal ,väldigt få vill ha 8GB varianten som de säljer och för en hundring extra får man 16GB modellen jämfört med deras pris. Förstår inte.

Permalänk
Skrivet av mrSvamp:

AirCondition, Vettig Router, överspänningsskydd. Inte jättespännande saker... Ett RAID-kort PCI-e som käns igen av openindiana

Jag var förbi Media Markt i Sisjön igår, och då hade dom 50% på alla AC.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem

Dammar av mitt gamla konto för att bidra till hype:n. Har suttit och räknat slantarna, Kommer en stationär dator till reducerat pris (runt 5k max exkl. skärm) så blir det att slå till. Första speldatorn i mitt liv (har aldrig haft råd som student )!
(Och ja, jag vet, jag är på sweclockers, och 5k är väl inte mycket till gamingdator för de flesta här. Men tänk relativt, för en person som aldrig kunnat spela ens i närheten av nya spel).

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Skrivet av Dubadai:

Ska jag då vänta på att den är as seg på att dammsuga så blir det ju ett heldagsprojekt...

Då har man missförstått poängen med den.

Nu har jag inte en av de mer avancerade som man kan tidsprogrammera vilket gör det ännu smidigare då den kör automatiskt mellan tex 11-13 varje måndag och torsdag eller vad man nu vill.
När jag använder den, trycker jag på knappen och går iväg, antingen till gymmet eller skolan eller något annat man hittar på under veckan och sen är det dammsuget och klart när jag kommer hem.

Meningen är alltså inte att den ska göra jobbet medans man övervakar den för då är det smidigare att bara göra det själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Dammar av mitt gamla konto för att bidra till hype:n. Har suttit och räknat slantarna, Kommer en stationär dator till reducerat pris (runt 5k max exkl. skärm) så blir det att slå till. Första speldatorn i mitt liv (har aldrig haft råd som student )!
(Och ja, jag vet, jag är på sweclockers, och 5k är väl inte mycket till gamingdator för de flesta här. Men tänk relativt, för en person som aldrig kunnat spela ens i närheten av nya spel).

Hoppas du får skojj med din dator isånnafall Säg till när du fått den så kan jag skicka några spel koder

Permalänk
Moderator
Moderator

De verkar ha tjuvstartat lite med en ASUS RT-AC66U för 1290 :-
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757756

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Nu börjar det! haha

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Inget mekaniskt tangentbord

Permalänk
Medlem

Det blev en AOC-skärm. För bra pris för att inte slå till med tanke på att min nuvarande monitors backlightinverter är nästintill död.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Bara för mig sweclockers är otroligt seg?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757456
Är den bra?

Permalänk
Medlem

lite ramminne skadar ju inte:) hade ju bara 8Gb nu..så nu blir det 16istället.kanske mer om man kan blanda olika ramminnen?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av foxzox7:

Bara för mig sweclockers är otroligt seg?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757456
Är den bra?

Nä den är rätt seg atm..

Tråd smått rensad enligt § 1 för övrigt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

blev en http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757456 för mig,för billigt :d,det är en steelseries raw men med guild wars 2 på den

Permalänk
Medlem

Mitt Siberia V2:s mic har nyligen gått sönder och är ute efter nytt. Jag är mest intresserad av ATH-M50 + ModMic, men nu när 7H kostar ungefär hälften av det jag kikat på, är det ett bättre val eller är ATH-M50 värt dubbelt så mycket?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Förbaskat... Ville hitta ett mekaniskt tangentbord. Kommer kanske vid 20-21? Hoppas.
Får bestämma mig snart...sugen på en WD Desktop 1TB och kanske Watch Dogs...

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Frågan är om man skall slå till på en bildskärm redan nu innan datorerna kommit upp för rea ....

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Fick bli en Cooler Master Seidon 120M CPU Kylare samt en Corsair High Performance 120mm fläkt till, bara för att testa och det blev ju billigt, under femhundringen

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Sen undrar jag om http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757756#extra är ett bra fynd? har inget trådlöst internet nu men får man med en antenn man kan sätta i datorn?

Off-topic borttaget.
Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit