Permalänk
Medlem

nytt usb för GTA V

Tjena,jag skulle installera gta v på mitt xbox 360 det första tror jag imed att det inte finns någon HDMI ingång/utgång. jag såg ju direkt att jag behövde mer utrymme så Jag tänkte beställa ett usb på 32 GB och det läser 28mb/s och det var ju rekommenderat att man skulle ha ett 16 GB som läste 15mb/s tror ni detta skulle funka ?http://www.mediamarkt.se/mcs/product/INTENSO-Rainbow-Line-32G...
Tack på förhand!

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Avstängd

Nej det fungerar inte. Du kan endast installera på intern hårdskiva om jag kommer ihåg rätt.

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Avstängd

Du kommer ihåg fel. Går utmärkt o installera på USB, det är till o med så att Rockstar rekommenderar det före installation på intern HDD!

Huruvida det exakta minnet funkar kan jag inte svara på men på pappret ska det funka. Jag tog första bästa >16gb minne jag hittade o det funkar galant.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Avstängd

Jahaaa där ser man *går o skäms*
Tyckte precis att jag läste igår om detta, men var det kanske på ps3 då ?

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Avstängd

Det e möjligt, på xbox blir det tydligen suddigare texturer (eller nåt sånt tjafs) om man lägger spelet på interna HDDn men om man läser från skivan eller ett externt USB-minne funkar det som det ska.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Jag installerad CD1 till interna hdd och CD2 till Sandisk 16GB Cruzer usb minne,
fungerar utmärk! är verkligen tyst då man har även vatten kyld xbox360

Och intallera INTE CD1 och CD2 till samma källa annars får man så kallade "texture pop-in"

Bild på USB minnet: http://tinyurl.com/luzm3n3

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Nu hade dock TS en av de första utan HDMI och inte en Slim så det går inte o sätta in den disken. Jag är osäker men tror inte att det finns plats för hårddiskar alls på dessa Arcade maskiner, men kan ha fel. Annars är det klart mer prisvärt o köpa en hårddisk till boxen för att kunna installera alla spel man spelar på hårddisken.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gluteni:

Jag installerad CD1 till interna hdd och CD2 till Sandisk 16GB Cruzer usb minne,
fungerar utmärk! är verkligen tyst då man har även vatten kyld xbox360

Och intallera INTE CD1 och CD2 till samma källa annars får man så kallade "texture pop-in"

Bild på USB minnet: http://tinyurl.com/luzm3n3

Jag har ett sandisk 16GB usb som jag köpte men när jag skulle installera cd1 till min interna och cd2 på usb så kunde jag köra första uppdraget precis som vanligt men sen efter begravningen så startade hela xboxet om och det stod ''Alert'' sen något om att det var fel i 'storage' där spelet var installerat :/

Skrivet av Cimbom3:

Nu hade dock TS en av de första utan HDMI och inte en Slim så det går inte o sätta in den disken. Jag är osäker men tror inte att det finns plats för hårddiskar alls på dessa Arcade maskiner, men kan ha fel. Annars är det klart mer prisvärt o köpa en hårddisk till boxen för att kunna installera alla spel man spelar på hårddisken.

hade faktiskt tankarna på det, men hade isåfall helst viljat ha en extern hdd

Skrivet av MrMunchy:

har haft funderingar på det men tror inte jag får plats i mitt xbox

Skrivet av mr_svahn:

Det e möjligt, på xbox blir det tydligen suddigare texturer (eller nåt sånt tjafs) om man lägger spelet på interna HDDn men om man läser från skivan eller ett externt USB-minne funkar det som det ska.

Jag märkte det på första uppdraget att jag måste gjort rätt för jag tyckte inte det var något suddigt på det

Skrivet av WongFeiHung:

Nej det fungerar inte. Du kan endast installera på intern hårdskiva om jag kommer ihåg rätt.

där har du nog fel

Skrivet av mr_svahn:

Du kommer ihåg fel. Går utmärkt o installera på USB, det är till o med så att Rockstar rekommenderar det före installation på intern HDD!

Huruvida det exakta minnet funkar kan jag inte svara på men på pappret ska det funka. Jag tog första bästa >16gb minne jag hittade o det funkar galant.

tänkte det imed att det står tex på webbhallens sida om man går in på gta v

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem

installerade DVD1 på USB och lirar på DVD2. funkar kanon
16gb usb med 15Mb läshastighet

Permalänk
Medlem
Skrivet av WongFeiHung:

Jahaaa där ser man *går o skäms*
Tyckte precis att jag läste igår om detta, men var det kanske på ps3 då ?

haha ! ja de installerar spelet direkt på deras hdd ?

Skrivet av grodfan:

installerade DVD1 på USB och lirar på DVD2. funkar kanon
16gb usb med 15Mb läshastighet

installerade du cd2 på interna ?

Skrivet av Gluteni:

Jag installerad CD1 till interna hdd och CD2 till Sandisk 16GB Cruzer usb minne,
fungerar utmärk! är verkligen tyst då man har även vatten kyld xbox360

Och intallera INTE CD1 och CD2 till samma källa annars får man så kallade "texture pop-in"

Bild på USB minnet: http://tinyurl.com/luzm3n3

funkar det trots det är 6.5mb/s i skrivhastighet ? och 28mb/s i läshastighet

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Nu hade dock TS en av de första utan HDMI och inte en Slim så det går inte o sätta in den disken. Jag är osäker men tror inte att det finns plats för hårddiskar alls på dessa Arcade maskiner, men kan ha fel. Annars är det klart mer prisvärt o köpa en hårddisk till boxen för att kunna installera alla spel man spelar på hårddisken.

Oj, detta missade jag. Då borde TS kanske kolla in denna istället.

Visa signatur

R7 5700X3D | RTX 3060 Ti | 3DMark
K3 | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X 2 Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gluteni:

Hmm det låter konstigt :/
Har du tagit bort "U3 Launchpad" från usb minnet? det räcker inte med att formatera.
vet verkligen inte om det har något att göra med det här men värt och prova om det inte finns något annat alternativ

Jag tog bort "U3 Launchpad" med hjälp från denna http://tinyurl.com/kg8ukh9

vad är u3 lunchpad om man får fråga ?

Skrivet av Gluteni:

Är inte helt inne på vad det är för något då jag själv har inte använt den bara avinstallerad :>
Tror flesta Sandisk usb minnen har "U3 Launchpad" redan installerad när man köper den.
det är någons slags "startpanel"

När man sätter in ett Sandisk usb på datorn så kommer det upp två enheter en av dom är CD och andra är själva Minnet

jag fick precis upp usb när jag satte in den sen tog jag väck den (fråga mig inte varför..) sen kommer den inte upp ? men det stog när jag startade den dära uninstall u3 så hittade den inget usb ?

Skrivet av Gluteni:

Så du ansluter den till datorn och datorn hittar den inte? prova en annan usb port

ja det ska jag testa

Skrivet av Gluteni:

Så du ansluter den till datorn och datorn hittar den inte? prova en annan usb port

den hittar fortfarande inte den

Skrivet av Gluteni:

Öppna upp Diskhantering
klicka Start sedan höger klicka på dator välj hantera sen Diskhantering kolla om den syns där.
om du är inte säker om vilken det är så skicka en bild

det här är till WIN7

Så här ser det ut till mig:
http://i.imgur.com/dy1XrQf.jpg

Detta är en 4GB Sandisk Cruzer
Översta själva minnet och understa den där "U3 Launchpad"

jag hittade den i diskhantering men inte i datorn

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte12:

Jag har ett sandisk 16GB usb som jag köpte men när jag skulle installera cd1 till min interna och cd2 på usb så kunde jag köra första uppdraget precis som vanligt men sen efter begravningen så startade hela xboxet om och det stod ''Alert'' sen något om att det var fel i 'storage' där spelet var installerat :/

Hmm det låter konstigt :/
Har du tagit bort "U3 Launchpad" från usb minnet? det räcker inte med att formatera.
vet verkligen inte om det har något att göra med det här men värt och prova om det inte finns något annat alternativ

Jag tog bort "U3 Launchpad" med hjälp från denna http://tinyurl.com/kg8ukh9

Skrivet av jonte12:

var är u3 lunchpad om man får fråga ?

Är inte helt inne på vad det är för något då jag själv har inte använt den bara avinstallerad :>
Tror flesta Sandisk usb minnen har "U3 Launchpad" redan installerad när man köper den.
det är någons slags "startpanel"

När man sätter in ett Sandisk usb på datorn så kommer det upp två enheter en av dom är CD och andra är själva Minnet

Skrivet av jonte12:

jag fick precis upp usb när jag satte in den sen tog jag väck den (fråga mig inte varför..) sen kommer den inte upp ? men det stog när jag startade den dära uninstall u3 så hittade den inget usb ?

Så du ansluter den till datorn och datorn hittar den inte? prova en annan usb port

Skrivet av jonte12:

den hittar fortfarande inte den

Öppna upp Diskhantering
klicka Start sedan höger klicka på dator välj hantera sen Diskhantering kolla om den syns där.
om du är inte säker om vilken det är så skicka en bild

det här är till WIN7

Så här ser det ut till mig:

Detta är en 4GB Sandisk Cruzer
Översta själva minnet och understa den där "U3 Launchpad"

Skrivet av jonte12:

jag hittade den i diskhantering men inte i datorn

Det är en bra tecken att hitta den ens i diskhanteringen
När du är helt säker att det är rätt minne så höger klicka på den och formatera

sen hittas den i datorn om formateringen lyckades

Skrivet av jonte12:

funkar det trots det är 6.5mb/s i skrivhastighet ? och 28mb/s i läshastighet

Det ska funka läshastigheten är viktigare
men skulle själv satsa på ett märkes USB tex: Corsair/Sandisk/LaCie/Kingston.

Skrivet av jonte12:

Inga problem har du U3 i diskhantering? den syns också i "Dator" om den finns.
Den monterar sig själv som CD-ROM enhet

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gluteni:

Det är en bra tecken att hitta den ens i diskhanteringen
När du är helt säker att det är rätt minne så höger klicka på den och formatera

sen hittas den i datorn om formateringen lyckades

tack !!

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem

TS bör nog inte oroa sig för U3 Launchpad för vad jag vet ska boxen formatera om usb:et till sitt eget filsystem osv, kan dock inte lova något här.

Ett tips till TS, försök o samla dina inlägg. Pallade inte läsa nåt på förra sidan för att du postat massa gånger och det blir svårt o följa.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

TS bör nog inte oroa sig för U3 Launchpad för vad jag vet ska boxen formatera om usb:et till sitt eget filsystem osv, kan dock inte lova något här.

Ett tips till TS, försök o samla dina inlägg. Pallade inte läsa nåt på förra sidan för att du postat massa gånger och det blir svårt o följa.

Jag tänkte också att man behöver inte oroa över "U3 Launchpad" men xbox filsystemet tar inte bort CD-ROM monteringen av "U3"
men tror det inte borde göra något att den är där men vem vet :/

jag föreslög det för att jag tog bort det från mitt minne, och den har fungerat bra men det kan vara något helt annat.

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

TS bör nog inte oroa sig för U3 Launchpad för vad jag vet ska boxen formatera om usb:et till sitt eget filsystem osv, kan dock inte lova något här.

Ett tips till TS, försök o samla dina inlägg. Pallade inte läsa nåt på förra sidan för att du postat massa gånger och det blir svårt o följa.

ja ska göra det nästa gång !

Skrivet av Gluteni:

Jag tänkte också att man behöver inte oroa över "U3 Launchpad" men xbox filsystemet tar inte bort CD-ROM monteringen av "U3"
men tror det inte borde göra något att den är där men vem vet :/

jag föreslög det för att jag tog bort det från mitt minne, och den har fungerat bra men det kan vara något helt annat.

Vet du vart man skulle ha minst 8GB fritt utrymme ? för jag har typ 13-14GB efter jag formaterat mitt xbox sen har jag typ 6GB ledigt efter jag installerat cd1 och sen installerar jag cd2 på usb jag ska köpa ?

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte12:

Vet du vart man skulle ha minst 8GB fritt utrymme ? för jag har typ 13-14GB efter jag formaterat mitt xbox sen har jag typ 6GB ledigt efter jag installerat cd1 och sen installerar jag cd2 på usb jag ska köpa ?

Yes du installerar CD1 till xbox och CD2 till ett 16gb+ USB minne

båda CDn tar runt 8gb styck.

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gluteni:

Yes du installerar CD1 till xbox och CD2 till ett 16gb+ USB minne

båda CDn tar runt 8gb styck.

Tack så mycket ! ska ju köpa ett 32GB 28mb/s så det bör ju funka fast om man installerar cd1 till xboxet och efter man installerat gta v då hade jag typ 6GB kvar ? eller är om man installerar cd2 på usb och det inte har 8GB ledigt som det kommer upp en sån varning att man har fel vid lagringen där spelet är installerat ?

Skrivet av Gluteni:

Yes du installerar CD1 till xbox och CD2 till ett 16gb+ USB minne

båda CDn tar runt 8gb styck.

sen läste jag om att man inte skulle installera cd2 (play cd:n) eller menar de att man inte skall installera båda skivorna på samma lagrings plats ?

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jonte12:

sen läste jag om att man inte skulle installera cd2 (play cd:n) eller menar de att man inte skall installera båda skivorna på samma lagrings plats ?

CD1 installerar du på den interna hårddisken, CD2 bör du läsa från CDn (inte installera) eller installera på ett extern USB-minne. När du stoppr in USB't i xboxet kommer det formateras automatiskt så det funkar.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte12:

sen läste jag om att man inte skulle installera cd2 (play cd:n) eller menar de att man inte skall installera båda skivorna på samma lagrings plats ?

Just som mr_svahn skriver och som jag skrev i början,
Man ska inte installera till samma "källa/lagrings plats"

Skrivet av mr_svahn:

CD1 installerar du på den interna hårddisken, CD2 bör du läsa från CDn (inte installera) eller installera på ett extern USB-minne. När du stoppr in USB't i xboxet kommer det formateras automatiskt så det funkar.

Ingen av mina USB minnen har formaterat sig automatiskt,
och det finns en anledning tänk om usb minnet är fullt av typ bilder man vill spara sen sticker man den i xbox och den formaterar den automatiskt,
skulle verkligen inte vara kul

man måste gå till "System Settings/Memory/och sen välja USB minnet"
Länk: http://tinyurl.com/lebebf2

visst kan man köpa redo formaterad usb till xbox, ser verkligen inte varför någon skulle köpa det.

Visa signatur

MOBO: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3. CPU: Intel Core i7 2700K Med Noctua NH-D14.
RAM: Corsair Vengeance Low-Profile 16GB. CHASSI: Fractal Design Define R4. HDD: 4x 2 tb Western digtal black. SSD: Samsung EVO 840 500GB. GPU: Radeon HD 7970 CF Asus Med Accelero XTREME Plus II. PSU: Fractal Design Newton R3 600w 80+ Platinum. (>^_^)>ASUS G75<(^_^<)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gluteni:

Just som mr_svahn skriver och som jag skrev i början,
Man ska inte installera till samma "källa/lagrings plats"

Ingen av mina USB minnen har formaterat sig automatiskt,
och det finns en anledning tänk om usb minnet är fullt av typ bilder man vill spara sen sticker man den i xbox och den formaterar den automatiskt,
skulle verkligen inte vara kul

man måste gå till "System Settings/Memory/och sen välja USB minnet"
Länk: http://tinyurl.com/lebebf2

visst kan man köpa redo formaterad usb till xbox, ser verkligen inte varför någon skulle köpa det.

Asså? Med automatiskt menar jag att det kom upp en fråga om jag ville formatera så fort jag satte i det.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jonte12:

Tack så mycket ! ska ju köpa ett 32GB 28mb/s så det bör ju funka fast om man installerar cd1 till xboxet och efter man installerat gta v då hade jag typ 6GB kvar ? eller är om man installerar cd2 på usb och det inte har 8GB ledigt som det kommer upp en sån varning att man har fel vid lagringen där spelet är installerat ?

sen läste jag om att man inte skulle installera cd2 (play cd:n) eller menar de att man inte skall installera båda skivorna på samma lagrings plats ?

Jösses, använd Citera flera när du svarar på flera inlägg samtidigt, blir betydligt mer lättläst då och ser dessutom bättre ut. Tack!

*Massor av inlägg sammanfogade*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonte12:

Tack så mycket ! ska ju köpa ett 32GB 28mb/s så det bör ju funka

Satsa då på att köpa följande USB-minne. Finns billigare från amazon uk.

SanDisk USB 3.0 Cruzer Extreme 32GB
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1274166

Då det är USB 3.0 så har du en grym investering klar till när du sen köper en next-gen konsol.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Förlåt om jag hoppar på, men om jag har ett 4GB xbox 360 och ett http://cdon.se/hemelektronik/transcend_usb_3.0_jetflash_700_1... funkar det då? Är gedigen PC spelare men funderar på att köpa en kopia till mitt xbox då jag inte är jättesugen på att vänta samt att jag testat hos en polare och det verkar funka ok.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Satsa då på att köpa följande USB-minne. Finns billigare från amazon uk.

SanDisk USB 3.0 Cruzer Extreme 32GB
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1274166

Då det är USB 3.0 så har du en grym investering klar till när du sen köper en next-gen konsol.

jäklar vilken hastighet !! (190mb/s) damnn får se om jag köper den !

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Förlåt om jag hoppar på, men om jag har ett 4GB xbox 360 och ett http://cdon.se/hemelektronik/transcend_usb_3.0_jetflash_700_1... funkar det då? Är gedigen PC spelare men funderar på att köpa en kopia till mitt xbox då jag inte är jättesugen på att vänta samt att jag testat hos en polare och det verkar funka ok.

Det är lungt ! jag köpte ett 16GB usb men fick 14GB visst jag kunde installera men kunde bara köra första uppdraget sen kom det en varning med att det var fel där jag installerat spelet :/

Skrivet av MultiMan:

Jösses, använd Citera flera när du svarar på flera inlägg samtidigt, blir betydligt mer lättläst då och ser dessutom bättre ut. Tack!

*Massor av inlägg sammanfogade*

ja det ska jag göra hädanefter !

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex