Permalänk

Gamingmus till min bror!

Hej!
Vet inte om jag skrivit i rätt forum men jag hoppas det. I alla fall så fyller min kära bror snart år. Jag funderade först på att köpa GTA V till honom, men insåg sedan att det skulle bli för dyrt för mig. Så då kom jag på idén att köpa en gamingmus istället, som han tidigare pratat om.
Men då är enda problemet att jag inte vet vilken man ska köpa. Vilken är bra? Inte för dyr?

Tacksam för svar!

Visa signatur

"Who's the more foolish, the fool or the fool who follows him?" - Obi Wan Kenobi

Permalänk
Medlem

Razor DeathAdder använder jag, billig och bra kvalite

Annars funkar en M500 (logitech) helt ok med

Permalänk
Medlem

Kör med deathadder, han kommer att bli nöjd

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i | Asus Rampage IV Extreme | 4930k | Corsair Hydro H110 | Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB | Asus GTX 780 DC2 SLI | SSD 840-Series 512GB | 6TB Seagate Barracuda | Logitech G710+ | Razer Deathadder 2013

Permalänk
Medlem

Logitech all the way. Har använt mx518, g400 och nu har jag g400s. Ruggigt bra möss med bra kvalité och till ett bra pris! Absolut bästa mössen jag använt till gaming

Permalänk

Steelseries möss är riktigt bra! I din prisklass så skulle jag satsa på en Steelseries Kana. En riktigt skön mus och dem kommer antagligen att hålla länge! SS gör riktiga kvalité prylar.

Permalänk
Medlem

den här tråden ska ligga i forumdelen " kringrustning" och inte i köpråd.