Antec Sonata Plus 550 och Haswell

Permalänk
Medlem

Antec Sonata Plus 550 och Haswell

Jag har ett Antec Sonata Plus 550 chassi. Det kommer med ett Neopower 550 Watts nätaggregat.
http://www.sweclockers.com/recension/6027-antec-sonata-plus-5...
Jag har läst om att Haswell har speciella krav på nätaggregatet så jag undrar om detta går ihop med en Haswell CPU.

Permalänk
Medlem

Inga problem.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem

Xeno88.
Tack för att du svarar, men du vill inte utveckla ditt svar lite. Hur vet du att det fungerar, har du provat själv kanske?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan inte hitta ditt nätaggregat på den här listan så jag skulle nog säga nej, ditt nätaggregat stödjer inte det nya C6 och C7 lägena. Rätta mig gärna om jag har fel men jag tror däremot inte det betyder att du inte kan använda andra nätaggregat, bara att du inte kommer kunna utnyttja dessa nya strömsparlägen.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av CGD:

Xeno88.
Tack för att du svarar, men du vill inte utveckla ditt svar lite. Hur vet du att det fungerar, har du provat själv kanske?

Skrivet av Casgar:

Jag kan inte hitta ditt nätaggregat på den här listan så jag skulle nog säga nej, ditt nätaggregat stödjer inte det nya C6 och C7 lägena. Rätta mig gärna om jag har fel men jag tror däremot inte det betyder att du inte kan använda andra nätaggregat, bara att du inte kommer kunna utnyttja dessa nya strömsparlägen.

C6 och C7 kanske inte fungerar men de inget som man behöver på stationära hur som helst. De kommer avstängda som standard. Bara köra på.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem

OK. Tack för svar.