Vad göra med överbliven Htc Incredible S (eller smartphone i allmänhet) ? (kul moddar etc)

Permalänk
Medlem

Vad göra med överbliven Htc Incredible S (eller smartphone i allmänhet) ? (kul moddar etc)

Är inte alls insatt i allt bus man kan göra med smartphones, har inte ens rootat eller på andra sätt modifierat mina mobiler.

Har en Htc Incredible S till övers som inte längre används och eftersom folk byter mobiler så ofta idag så ser jag ingen möjlighet att sälja den, men att slänga den känns också onödigt.

Vad finns det för roliga grejor man kan hitta på, för användning "off line" med bara Wifi etc ?

Till att börja med så ska jag nog roota den så jag får bort att den är 3 "branded".

Alla galna idéer välkomna !

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Kan kanske fungera som trådlös övervakningskamera?

Permalänk
Medlem

En galen idé är att skicka pm till mig om du vill sälja den

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

ip cam låter kul faktiskt

hur slimmat system kan man stoppa i om man rootar den ?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.