Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

origin

Vet inte om jag gar tagit detta i rätt tråd. Men ändra gärna den. Men till sak jag har origin då jag har bf3 på min dator. nu till problemet jag har glömt vilken mail jag använde vid registreringen av mitt konto.någon som vet hur jag ska gå till väga
Mvh kolingen1966

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kolingen1966:

Vet inte om jag gar tagit detta i rätt tråd. Men ändra gärna den. Men till sak jag har origin då jag har bf3 på min dator. nu till problemet jag har glömt vilken mail jag använde vid registreringen av mitt konto.någon som vet hur jag ska gå till väga
Mvh kolingen1966

Skickades från m.sweclockers.com

Står typ "Glömt lösenord"/"Glömt användaruppgifter" i origin. Klicka på det och när den ber om din mail så skriver du in den du tror att du använder och stämmer adressen så borde det komma ett Email med lösenordsåterställning.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hur glömmer man sin mail

Vet du vad du har för e-mail service, t.ex. hotmail, google etc. och har sparade cookies så kan du hoppas på att det är sparat i snabbfältet. T.ex. om du börjar skriva något du har skrivit förut så ger den dig förslag. Testa detta genom att börja skriva i alfabetisk ordning, börja med A och se om något kommer upp, om din e-mail inte börjar på bokstaven A så radera och gå vidare till B. Sedan gör du samma med siffror. Har du tur så får du fram adressen

Skrivet av simon253:

Står typ "Glömt lösenord"/"Glömt användaruppgifter" i origin. Klicka på det och när den ber om din mail så skriver du in den du tror att du använder och stämmer adressen så borde det komma ett Email med lösenordsåterställning.

Blir lite problematiskt då man måste ha tillgång till sin mail för att återställa något. Tror mer på att han får bättre hjälp genom att kontakta telefonsupport. Är medveten om att de kommer be om hans mail, ironiskt nog, men ingen annan kan hjälpa honom.