Beställt från Webhallen - har erat exemplar kommit än?

Permalänk
Medlem

Beställt från Webhallen - har erat exemplar kommit än?

Ja, som titeln säger; har ni fått eran order, ni som beställt från webhallen? Sitter och plågas av att min kompis redan sitter och spelar medan jag väntar riktigt otåligt på att få ett sms om att det finns att hämta...

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | Powercolor RX 9070 XT Red Devil |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
MSI MPG271QRX + Acer Predator XB271HU

Permalänk

Ja jag hämtade ut ett ex klockan 12 idag.

Permalänk
Medlem

bokade på cdon, spelet låg hemma innanför dörren nu när man kom hem efter jobbet iaf sitter o installerar just nu.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Antar att det är enbart spelet du beställt och inget annat som tar plats. Då är det din kära brevbärare som antagligen kommer med ditt spel, har du otur så är han sen och du får vänta ännu längre.

När jag bokar spel från webhallen brukar jag få det runt 3-4tiden i mitt postfack

Permalänk
Medlem

beställde från Spelbutiken.se

Fick det i brevlådan idag runt 12

Visa signatur

🎮 → 5700X3D • ROG STRIX B550-E GAMING • RTX 5080 16GB Ventus 3X OC
🖥️ → 2550x1440P Xiaomi 27" 27i Gaming Monitor G Pro Mini LED QHD 180Hz
⌨️ → Logitech G915 TKL Tactile
🖱️ → G-Pro Wireless
🎧 → ASUS ROG Delta II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofie:

Antar att det är enbart spelet du beställt och inget annat som tar plats. Då är det din kära brevbärare som antagligen kommer med ditt spel, har du otur så är han sen och du får vänta ännu längre.

När jag bokar spel från webhallen brukar jag få det runt 3-4tiden i mitt postfack

Nä, jag beställde med postförskott så det kommer till närmsta uthämtningspunkt. Trodde det skulle komma runt 11-12 tiden men börjar bli riktigt orolig nu när jag ännu inte fått något sms. Har hänt mig en gång innan när jag beställde från Webhallen till en release att postbilen med mitt spel körde fel och blev försenat en dag. Hoppas inte det är något sånt bara. Vill ju spela nu!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | Powercolor RX 9070 XT Red Devil |

Permalänk

Beställde från Dustin. Klart om en halv minut.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Medlem

har du inte nått kollinr?..ta med det till utlämningstället o kolla om dom kan hitta det hos sig..kanske gjort nån miss..dock brukar det ju skickas auto sms när dom lägger in det..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

ja, kollinummer borde du ha och då kan du söka vart ditt paket är på postens hemsida. Jag har varit med om att sms blivit väldigt försenade ibland.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Ja, jag har kollinummer och har kollat spårningen väldigt aktivt. Sen igår har det stått "18.35 SMS-avisering lyckad". Får väl gå till Ica här och kolla... Väldigt irriterande när man väntar såhär spänt på en release så blir det skit för att posten är seg...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Ja, jag har kollinummer och har kollat spårningen väldigt aktivt. Sen igår har det stått "18.35 SMS-avisering lyckad". Får väl gå till Ica här och kolla... Väldigt irriterande när man väntar såhär spänt på en release så blir det skit för att posten är seg...

Då är det nog inte omöjligt att du faktiskt haft ditt paket sedan igår. När jag kikar kollinummer på posten brukar det stå vart paketet befinner sig, gör de inte det för dig? :/

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Var och kollade på Ica. Ingenting där. Ringer Webhallen. De kan inte se något mer i historiken. "Antagligen kommer ditt paket imorgon". Kul... Exakt samma sak som sist jag beställde till en release från Webhallen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag låg och sov till 2 idag vaknade att morsan la posten på köksbordet och där var ett paket från Webhallen, alltså Battlefield 4 + Premium.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ramlade in i brevlådan för 5 min sen.... JAAAAAAA !!!!!!

Visa signatur

Fractal Design R4 | Corsair ax 860 | ASUS z390 | Intel i7 9700k | Noctua NH-D14 | 16GB Corsair Vengence 3000mhz | Msi 2080|Win 11

Permalänk
Medlem

Köpte en digital version nu istället. Posten kan dra åt h-vete.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Man ska aldrig förboka hos Webhallen. Vi var 4st polare som förbokade WoW Cataclysm när det kom och vi fick det alla 1 dag försent. Vad är poängen i att ens förboka inför release om man får det 1 dag efter releasen liksom? Efter det så har jag alltid köpt alla spel digitalt om jag ska förköpa dom. Visst det kostar lite extra men man får iaf spelet i tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

precis samma för mig. samma klockslag med.....
Kollade posten.se, och den verkar ligga nere?

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Ja, som titeln säger; har ni fått eran order, ni som beställt från webhallen? Sitter och plågas av att min kompis redan sitter och spelar medan jag väntar riktigt otåligt på att få ett sms om att det finns att hämta...

Bara ett litet tips, man behöver inte vänta på sms:et. Man kan spåra kolli-numret på posten.se och se om de har kommit fram, annars kan den mänskliga faktorn ställa till det. Dvs att personalen på postombudet tar några koppar kaffe innan de scannar in just din försändelse och du får sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

gå in på webbhallens hemsida, logga in å kolla oerdern's kolli nummer och klicka om det är en länk annars söker du efter de numret på posten.se så ser du vart de är.. Finns det på ditt uthämtningsställe så är det bara att skriva ner dom fyra sista siffrorna och sen gå dit

väntar aldrig själv på avi då det oftast tar en timme till en dag extra efter att paketet kommit för mig, både för sms och brev avier

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

gå in på webbhallens hemsida, logga in å kolla oerdern's kolli nummer och klicka om det är en länk annars söker du efter de numret på posten.se så ser du vart de är.. Finns det på ditt uthämtningsställe så är det bara att skriva ner dom fyra sista siffrorna och sen gå dit

väntar aldrig själv på avi då det oftast tar en timme till en dag extra efter att paketet kommit för mig, både för sms och brev avier

Har redan varit och kollat på uthämtningsstället och det har inte kommit in och det kommer inte någon mer post till de idag så det är tyvärr klart att det inte kommer idag. Sista gången jag beställer på postförskott.

Visa signatur