Permalänk
Medlem

Gaming dator ~9000kr

Tjenare. Hittade kompletts färdigbyggda modeller för datorer där man kan välja bit för bit.
Satte ihop denna och fick ett, vad jag tyckte, rimligt pris: http://prntscr.com/21x2yr
Är det något jag har missat eller har ni några tips?
Jag tänkte på nätagget. Är det värt att ta ett lite starkare för att slippa byta ut det på ett långt tag?

Mvh. Chrille

Permalänk
Hjälpsam

Helt klart bra pris på den datorn just nu o den best balanserade av Kompletts datorer under 10k

Tycker inte det är jätte lönt med starkare PSU då du ändå inte kan köra SLI med et moderkortet o 500W räcker till o med till ett GTX780 om du byter i framtiden....men ta ett Cooler Master G650M annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av thli72:

Helt klart bra pris på den datorn just nu o den best balanserade av Kompletts datorer under 10k

Tycker inte det är jätte lönt med starkare PSU då du ändå inte kan köra SLI med et moderkortet o 500W räcker till o med till ett GTX780 om du byter i framtiden....men ta ett Cooler Master G650M annars

tack så mycket för det snabba svaret och tack för tipsen. Så du tycker jag ska köpa denna om jag har en budget på runt 10000?

Permalänk
Hjälpsam

När det är 1000:- rea på denna är den svårslagen. . .även om man bygger själv blir en korg på INET lika dyr

Så ja,..ett bra köp....vill du lägga lite mer så uppgradera till GTX770