Permalänk
Medlem

Jobb i skåne

Hej, jag tror detta är på rätt ställe jag skriver det om inte, va snälla och flytta tråden eller säg var jag ska skriva om den. Min fråga lyder vet ni vilka arbetsplatser det finns inom skåne som bygger datorer så som komplett? behöver hitta minst 10 st för arbetsförmedlingen där jag ska kontakta dom och försöka få intervju, så jag menar inte support över telefånen osv menar bygga/ta isär/ reperera delarna osv.

Permalänk
Medlem

Tyvärr måste man tar jobbet man få, inte man vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Tyvärr måste man tar jobbet man få, inte man vill ha.

Det var inte det jag fråga efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cienswec:

Det var inte det jag fråga efter.

Tror du att man vill söka jobb som man vill göra? du vill inte jobba som support inom telefon.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Tror du att man vill söka jobb som man vill göra? du vill inte jobba som support inom telefon.

Förstår inte riktigt din mening, fast jag har pratat med dom och i denna delen så får jag söka hur jag vill, är med i en aktivitet under arbetsförmedlingen det är därför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xarnia3:

Tack, fast ja, många av dom är "datareperation" fast när du väll söker till dom så kommer du få fixa/rensa folks datorer, göra backups, installera OS osv.

Därför undra jag om någon visste "exakt" det jag söker efter.

Permalänk
Medlem

Arbetsförmedling

Måste tyvärr meddela att du har fel Ghost93. Du tänker på folk som går på a-kassa, detta verkar vara aktivitetsstöd för ungdomar om jag inte har helt fel för mig! Jag gick på det under ett år, var ju bara att ljuga och säga att du sökt jobb? Eller du vill verkligen ha ett jobb också? Usch, jobb...

Permalänk
Medlem

gh data

GH data i Lund vet jag reparerar / bygger datorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av BerraK:

Måste tyvärr meddela att du har fel Ghost93. Du tänker på folk som går på a-kassa, detta verkar vara aktivitetsstöd för ungdomar om jag inte har helt fel för mig! Jag gick på det under ett år, var ju bara att ljuga och säga att du sökt jobb? Eller du vill verkligen ha ett jobb också? Usch, jobb...

Ja du har rätt, ja jag vill ha ett jobb. I alla fall har jag förstått det på samma vis som du.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BerraK:

GH data i Lund vet jag reparerar / bygger datorer

Tackar.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Denna tråd hör hemma i Övriga ämnen, där du har rätt att skriva efter en månads medlemskap.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015