Permalänk
Medlem

eftersom den inte kom förra vecka och inte finns i lager nu heller undrar jag när denna kommer in?
http://cdon.se/hemelektronik/msi/msi-geforce-gtx-780-oc-3gb-d...
sen hade det ju varit trevligt om ni hade kunnat ha ett preliminär datum när ni får inte produkter som ej är i lager.

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Ozzix:

eftersom den inte kom förra vecka och inte finns i lager nu heller undrar jag när denna kommer in?
http://cdon.se/hemelektronik/msi/msi-geforce-gtx-780-oc-3gb-d...
sen hade det ju varit trevligt om ni hade kunnat ha ett preliminär datum när ni får inte produkter som ej är i lager.

Hej,
Jag ber om ursäkt för detta. Tillverkaren har sagt att det inte ska dröja länge innan nästa leverans kommer till Sverige, och då kommer vi få in den på lager igen, jag har dock inget exakt datum.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Jag ber om ursäkt för detta. Tillverkaren har sagt att det inte ska dröja länge innan nästa leverans kommer till Sverige, och då kommer vi få in den på lager igen, jag har dock inget exakt datum.
Mvh//Andreas

Inget ont om dig nu Andreas för du gör ett riktigt bra jobb med att svara på frågorna från oss anvåndare men det börjar bli riktigt irriterande när ni ger ut ett datum då korten kommer in i lager och sen skjuter ni hela tiden upp det med nya datum. Hade jag vetat det skulle ta en månad för leverans så hade jag beställt det någon annanstans. Väldigt besviken.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Men inte samma garantivillkor

Enligt en undersökning på NH så är det för min del EVGA, Sapphire eller MSI som gäller. Kylarebyte tillåtet om det skulle bli aktuellt. Dessutom har MSI sagt att det är OK att skrapa bort den gröna coatingen på GTX loggan utan att garantin ryker, så skulle gärna köpa det framför Gigabyte som du nämner

http://www.nordichardware.se/images/labswedish/artiklar/Grafi...

Kanske är en dum fråga, men eftersom de tillåter kylarbyte. Skulle det vara okej och ta bort kylaren och lacka den sen sätta tillbaka?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Kanske är en dum fråga, men eftersom de tillåter kylarbyte. Skulle det vara okej och ta bort kylaren och lacka den sen sätta tillbaka?

Vet ej, du får ställa frågan i deras tråd här på Swec. Risken är väl att omlackad kylare inte räknas som originalutförande (som kortet måste skickas tillbaka i).

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem

Hej,
jag undrar om ni har fått någon information om leverans för http://cdon.se/hemelektronik/asus/asus-radeon-r9-280x-3gb-ddr... ?

Tack på förhand.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av j0llan:

Hej,
jag undrar om ni har fått någon information om leverans för http://cdon.se/hemelektronik/asus/asus-radeon-r9-280x-3gb-ddr... ?

Tack på förhand.

Hej,
Den ska komma den här veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad har hänt med 5%rabatten ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin967:

Vad har hänt med 5%rabatten ?

Inte funnits på flera månader nu, den togs bort för att ersättas med andra erbjudande som kommer då och då.

Permalänk
Medlem

Något nytt om när ASUS 280x kommer in i lager igen?

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Tenkai Star:

Något nytt om när ASUS 280x kommer in i lager igen?

Hej,
R9280X-DC2T-3GD5
R9280X-DC2-3GD5
MATRIX-R9280X-3GD5
Skickas ifrån leverantör till oss idag.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Härligt! =D Tack för svaret

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Någonstans 7-12 November.
Mvh//Andreas

Hej Andreas,
Någon ny info om detta (Aerocool Templarius Imperator 850W 80 Plus Silver)?
Fick inget nätagg 7-12 November

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
R9280X-DC2T-3GD5
R9280X-DC2-3GD5
MATRIX-R9280X-3GD5
Mvh//Andreas

Såpass att det räcker till de som bokat? Eller när kommer nästa leverans?

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Hej!:D

Kan ni göra nåt åt priset på LG G2?

Tänkte beställa 2st idag men tycker priset är lite för mkt då jag nyligen blev blåst av Ginza :/

Enligt dem så hade dom nån kampanj med mkt begränsat antal för 3795kr (Det stod dock inget om begränsat antal)

Hade betalt via Kredit kort och allt vart klart med skydd (Köpt på Netonnet och finns redan hemma) till mobilerna! Men idag tog dom bort ordern och skriver att dom är slut i lager!

Ganska surt att gå och betala 500kr mer hos er efter detta. Känns för jävligt!

Min bror är med i CDON+

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CDON.COM:

15% rabatt på ett urval av produkter under helgen, bla ASUS GTX 780 OC:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Trevlig helg!

Hoppas bara er rabattkod fungerar på avsedda varor denna gång, tidigare under Expo missade jag koden på ett internt ljudkort vilket er support inte kunde hjälpa mig med, och inte här på forumet heller. Visst fick jag svar till varför det blev som det blev men det handlar egentligen om att ta hand om kunden efter köpet till fullo, vilket brister, men förhoppningsvis prioriteras detta framöver.

Permalänk
Medlem

Hej!
Har ni fått något datum på när ni får in R9 280x toxic kortet? Eller när ni får in Sapphire R9 290 kortet, funderar på att byta till det andra kortet men det går tyvärr inte att boka det, utan bara bevaka varan. :-\

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Såpass att det räcker till de som bokat? Eller när kommer nästa leverans?

Hej,
Det ser ut att täcka den absoluta merparten av orders, nästa leverans är i dagsläget tyvärr obekräftad.
Mvh//Andreas

Skrivet av segafreaktwo:

Hej!:D

Kan ni göra nåt åt priset på LG G2?

Tänkte beställa 2st idag men tycker priset är lite för mkt då jag nyligen blev blåst av Ginza :/

Enligt dem så hade dom nån kampanj med mkt begränsat antal för 3795kr (Det stod dock inget om begränsat antal)

Hade betalt via Kredit kort och allt vart klart med skydd (Köpt på Netonnet och finns redan hemma) till mobilerna! Men idag tog dom bort ordern och skriver att dom är slut i lager!

Ganska surt att gå och betala 500kr mer hos er efter detta. Känns för jävligt!

Min bror är med i CDON+

Hej,
Tack för feedback, jag har meddelat ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av rustax:

Hej!
Har ni fått något datum på när ni får in R9 280x toxic kortet? Eller när ni får in Sapphire R9 290 kortet, funderar på att byta till det andra kortet men det går tyvärr inte att boka det, utan bara bevaka varan. :-\

Hej,
R9 280x Toxic är tyvärr obekräftad, Sapphire R9 290 kommer inom ett par dagar.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
R9 280x Toxic är tyvärr obekräftad, Sapphire R9 290 kommer inom ett par dagar.
Mvh//Andreas

När blir det möjligt att boka R9 290 kortet? Hade gärna velat boka det så att allting är löst

Permalänk
Medlem

Någon uppdatering för EVGA 780 Ti korten? Övriga butiker har dessa i lager så det känns lite konstigt att ni inte skulle få tag på några ifrån distributörsledet.

Visa signatur

Networking geek, #28735

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av rustax:

När blir det möjligt att boka R9 290 kortet? Hade gärna velat boka det så att allting är löst

Hejsan,
Går att boka nu/inom kort.
Mvh//andreas

Skrivet av thadizzy:

Någon uppdatering för EVGA 780 Ti korten? Övriga butiker har dessa i lager så det känns lite konstigt att ni inte skulle få tag på några ifrån distributörsledet.

Hejsan,
Ber om ursäkt, länkproblem till lager, sätter IT på att lösa det per omgående.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MacAtax:

Hej Andreas,
Någon ny info om detta (Aerocool Templarius Imperator 850W 80 Plus Silver)?
Fick inget nätagg 7-12 November

Hej,
Jag är ledsen att behöva meddela att Sverigeleveransen har blivit försenad, nästa leverans beräknas till 10/12. Jag ber om ursäkt för detta men tyvärr inget jag kan påverka.
Mvh//Andreas

Skrivet av thadizzy:

Hej,
Ska fungera nu!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej.

När kommer Corsair Vengeance K95 in på lager hos er och hur lång garanti har ni på varan?

Visa signatur

Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | ASRock Z77 Pro4 | Crucial 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz | Corsair Gaming Series 600W 80+ | Samsung EVO 840 SSD 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Fractal Design Core 3000 |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Brawling:

Hej.

När kommer Corsair Vengeance K95 in på lager hos er och hur lång garanti har ni på varan?

Hej,
Det är 2 års garanti och den ska vara åter i lager på Fredag.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej! När får ni in flera Cooler Master HYPER 212 EVO - Cpu Cooler i lager?
http://cdon.se/hemelektronik/cooler-master/cooler-master-hype...

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
R9280X-DC2T-3GD5
R9280X-DC2-3GD5
MATRIX-R9280X-3GD5
Mvh//Andreas

När tror ni att ni kommer kunna börja skicka ut de?

Visa signatur

Abit AW9D-Max|Intel Core 2 Duo E6300@2.8GHz|Noctua NH-U9+2st 92mm|Corsair XMS2-8500|HIS X1950XTX|Western Digital 300GB|Maxtor 250GB|OCZ 600W|Coolermaster Wavemaster|Scythe Kama-Bay

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk

Hur lång leveranstid har Cooler Master Hyper 412S? Står 1-3 arbetsdagar - har väntat 9 arbetsdagar nu :/
http://cdon.se/hemelektronik/cooler-master/cooling-cpu-cooler...

Visa signatur

Citera vänligen

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av BeaveR_0:

Hej! När får ni in flera Cooler Master HYPER 212 EVO - Cpu Cooler i lager?
http://cdon.se/hemelektronik/cooler-master/cooler-master-hype...

Hej,
De har preliminärt leveransdatum Fredag, nästa vecka.
Mvh//Andreas

Skrivet av din_mentor:

När tror ni att ni kommer kunna börja skicka ut de?

Hej,
Ifall allt går som planerat så kommer de att börja skickas ut under dagen.
Mvh//Andreas

Visa signatur