Tävla och vinn nätdelar med Be Quiet!

Permalänk
Medlem

Alltid uppkopplad (Stinky Ferret)

Jäsp, laddar (mina) batterier

Vad tittar du på, jag har väl också rätt att slösurfa

I pluggad och kontakt

Bäst att kolla senaste på www.MusJakt.nu

Full laddad, nu drar jag till skogs.

Hej då
/Stinky

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär: InWin 301c | Msi Z97i ACK | i7-4770k@4,5 | Sapphire Rx 5700 Xt Pulse | Corsair Vengeance 16gb | Samsung 850 Evo | Seasonic Focus platinum
Bärbar/släpbar: Asus G75

Permalänk
Avstängd

Vind

https://plus.google.com/u/0/photos?pid=5953149321935992450&oid=115925819566522488598

Bidrag

Visa signatur

MSI GE60 < Cpu: intel core i5 3210M < Geforce GT 650M < DDR3 6GB < HDD 500GB
4 Laptops och 2 extra skärmar på 32 och 22 tum.

Gaming & Hacking since Windows 95 - DOS

Permalänk

Här har vi en avslappningsövning där vi återhämtar oss efter att ha jobbat hårt på judomattan. Observera be quiet-lappen på väggen nere i högra hörnet. Passade utmärkt till denna övning där de fick instruktioner om att låta lika lite som be quiet. Fungerade över förväntan. De blev helt tysta i en hel minut

Permalänk
Medlem

Telefonen blir ju laddad i alla fall...

Visa signatur

| Ryzen 5500 | RTX3060 | HTC Vive | Steam deck/Gabe gear |

Permalänk
Medlem

gäller tävlingen till 23:59 idag? (4:e)

jag tänkte bidra med ett bidrag också, men hinner inte förrän senare ikväll! =O

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

gäller tävlingen till 23:59 idag? (4:e)

jag tänkte bidra med ett bidrag också, men hinner inte förrän senare ikväll! =O

Till och MED 4:e så ja det gör den nog

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ute på promenad med hunden. Hör ett ljud och ser vatten forsa förbi stenar. Första jag tänker på är hur skönt det skulle vara med ett Be Quiet nätagg. Som tur vad så hade jag Be Quiet! loggan med mig så jag tog ett kort

Permalänk
Medlem

Här trivs man som bäst! LAN:a HL1 med sambon och dricka te i vintermörkret.

URL: http://oi42.tinypic.com/2vkj96c.jpg

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag!

Efter många timmars spelande, tar jag alltid en kort promenad ut i skogen och skriver lite skrivmaskin!
länk till bild: https://drive.google.com/file/d/0B5X1QcB6Kmo-ZlF6Q0l1STA0UFE/...

Permalänk
Medlem

Har vinnarna redan blivit valda? Om inte, kommer det anges här i kommentarssektionen när vinnarna har blivit meddelade? Så sjukt nyfiken bara

Visa signatur

| 4770K @stock | Corsair 2x8GB @1600MHz | Gigabyte 680 OC | Corsair 850W TX | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | Samsung 830 120GB | WD 1TB 5200RPM | WD 500GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SW00N:

Har vinnarna redan blivit valda? Om inte, kommer det anges här i kommentarssektionen när vinnarna har blivit meddelade? Så sjukt nyfiken bara

Exakt, hoppas red skriver ut vilka som vann, det vill man veta även om man inte vann annars skulle de lika gärna kunna behållit aggregaten själva hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Exakt, hoppas red skriver ut vilka som vann, det vill man veta även om man inte vann annars skulle de lika gärna kunna behållit aggregaten själva hehe

Ja men så man vet om man ska ge upp hoppet eller inte!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| 4770K @stock | Corsair 2x8GB @1600MHz | Gigabyte 680 OC | Corsair 850W TX | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | Samsung 830 120GB | WD 1TB 5200RPM | WD 500GB 7200RPM |

Permalänk

"Tävlingen pågår till och med den 4 december. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för meddelanden (PM)."

Kan hoppas att det även meddelas här. Vi vill ju veta vem som vinner!

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av kdk_warhead:

"Tävlingen pågår till och med den 4 december. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för meddelanden (PM)."

Kan hoppas att det även meddelas här. Vi vill ju veta vem som vinner!

Ja det bli snart tror jag...grejen är ju att de har 2 veckor att dra en vinnare, men juryn ska bestämmer ju 3 och det bli krångligt för att de måste ju väntar också på be quites svar

Kul är ju att det inte var so många so chansen att man vinner är ju grymt jätte spännande.

God jul

Visa signatur

|i7 6700 | Asus Strix Z270F| G.skill16GB 3200MHz|Bequiet! Dark Rock Pro 3| Asus StrixGTX 1080 | EVGA PowerSupply 1000W Platinum| SSD Kingspec 240GB | WD Intern Hårddisk Caviar Black 1TB + 1TB (+6TB other) | Thermaltake Level 10 GT white | ASUS 24" ROG SWIFT PG248Q 180Hz Logitech G910 Orion Spark | Asus RoG Spatha | Saitek x52 pro |

Permalänk
Medlem

Men det kanske är dags att lägga tävlingen under "Väntar på resultat"

Permalänk
Medlem
Skrivet av careau:

Men det kanske är dags att lägga tävlingen under "Väntar på resultat"

Där har du rätt i

Visa signatur

|i7 6700 | Asus Strix Z270F| G.skill16GB 3200MHz|Bequiet! Dark Rock Pro 3| Asus StrixGTX 1080 | EVGA PowerSupply 1000W Platinum| SSD Kingspec 240GB | WD Intern Hårddisk Caviar Black 1TB + 1TB (+6TB other) | Thermaltake Level 10 GT white | ASUS 24" ROG SWIFT PG248Q 180Hz Logitech G910 Orion Spark | Asus RoG Spatha | Saitek x52 pro |