Darkfall Unholy Wars - Svensk Klan

Permalänk
Medlem

Darkfall Unholy Wars - Svensk Klan

Flawless är en svensk PvP klan i Darkfall Unholy Wars.
Vi fokuserar främst på PvP, men tar även del av andra aktiviteter som spelet har att erbjuda.

Just nu är det 66% off på Darkfall Unholy Wars ända fram till 2014-01-02

Passa på att skaffa spelet nu när det är 66% off och börja spela med oss redan idag!
Vi tar även emot nya spelare som har viljan att bli bra på PvP, vi besvarar dina frågor och hjälper dig att nå till toppen med oss!

Kontakta oss
Lägg till hokus12pokus på Skype för att kontakta ledaren och få chansen att spela med det trevligaste online-teamet någonsin!

Permalänk
Medlem

Höjer ett varningens finger innan du köper spelet.

Du bör veta att du köper in dig i en BETA. Spelet är inte klart än och saker som var lovade att finnas i spelet vid släpp fanns inte, detta lovades senare komma ut i patcher i Juli men finns fortfarande inte i spelet. Man kan aldrig lita på Aventurine och de lyssnar sällan på sin community även om de gärna får det att se ut som att de lyssnar. Spelade du orginal Darkfall och gillade det kommer du bli besviken.

Med det sagt dock så finns det inget bättre sandbox pvp mmorpg att spela idag förutom möjligen EVE om man är hardcore nog för att klara spela det.

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk
Skrivet av isorill:

Höjer ett varningens finger innan du köper spelet.

Du bör veta att du köper in dig i en BETA. Spelet är inte klart än och saker som var lovade att finnas i spelet vid släpp fanns inte, detta lovades senare komma ut i patcher i Juli men finns fortfarande inte i spelet. Man kan aldrig lita på Aventurine och de lyssnar sällan på sin community även om de gärna får det att se ut som att de lyssnar. Spelade du orginal Darkfall och gillade det kommer du bli besviken.

Med det sagt dock så finns det inget bättre sandbox pvp mmorpg att spela idag förutom möjligen EVE om man är hardcore nog för att klara spela det.

Det är inte en beta... du TYCKER att det är en beta... jag kan hålla med i vissa avseenden.
Vill man spela ett färdigt Unholy Wars... så kommer det aldrig att ske.
Jag spelade Darkfall under praktiskt taget hela dess existens samt dagens spel (Darkfall: Unholy Wars) under beta och efter release.
Det första Darkfall var inte färdigt när det ersattes av nuvarande Unholy Wars... det är så Aventurine fungerar.

WoW gjorde att jag numera aldrig kan uppskatta ett nytt themepark mmo... Darkfall gjorde att jag numera aldrig kan riktigt uppskatta något spel. Känslan under de två första åren i Darkfall är obeskrivlig. Helt enkelt den mest fantastiska, extatiska och skrämmande spelupplevelse jag någonsin haft.
Att spela online utan full loot/full pvp finns inte längre för mig i ett open world spel.

Jag bara hoppas finna denna känsla igen i kanske EQ:Landmark, Origins Of Malu, Mortal Online eller uppföljaren till Darkfall:Unholy Wars.

Har man aldrig spelat ett open worl, full loot pvp-spel innan är Darkfall:Unholy Wars trots dess brister det bästa alternativet där ute.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|